וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "הייתה לנו רבע שעה רעה מאוד"

24.10.2013 / 22:10

מאמן מכבי חיפה התאכזב מהדקות בהן הירוקים איבדו יתרון של 0:2 נגד פאוק. הוסיף: "מדובר בקבוצה חזקה ולא נפלנו ממנה"

90 דקות עמוסות בשערים ואירועים הסתיימו הערב (חמישי) בהפסד של מכבי חיפה 3:2 לפאוק סלוניקי ביוון. הירוקים כבר הוליכו 0:2, אבל למרות שבויאן שראנוב עצר שני פנדלים של מירוסלב סטוך, הוא גם ביצע טעויות שהובילו לספיגות ולהפסד. הירוקים נותרו עם נקודה אחת אחרי שלושה משחקים והם במקום האחרון בבית י"ב של הליגה האירופית.

מכבי חיפה - פאוק סלוניקי 24.10.13 צילום: ראובן כהן. מכבי חיפה
הירוקים לא הצליחו לשמור על היתרון. אנדלובו/מכבי חיפה

אריק בנאדו אמר: "התכוננו כראוי. התחלנו את המשחק בצורה טובה, הצלחנו להבקיע, אך בשל חוסר ריכוז לקראת תום המחצית ספגנו שערים מטעויות שלנו ושילמנו על כך ביוקר. הייתה לנו רבע שעה רעה מאוד, שגינו בה לא מעט מבחינה הגנתית. ידענו שפאוק טובים מאוד במצבים נייחים ובכל זאת שגינו בכך וזה מה שמאכזב כל כך".

המאמן הוסיף: "במחצית השנייה הכנסתי את כל הכלים ההתקפיים שלנו, אבל לצערי לא ניצלנו את המצבים והפסדנו את המשחק. פאוק קבוצה חזקה ויש לה קהל דוחף, אך לא נפלנו מהם, נלמד מהטעויות וננסה להביא את הדברים הטובים לליגה".

כובש השער הראשון, דינו אנדלובו, סיכם:"פתחנו את המשחק בצורה נהדרת, אך לצערי ספגנו שני שערים עד המחצית. ההכנה הייתה מצויינת ולמרות הקהל הדוחף שלהם הפתענו אותם. לצערי לא הצלחנו לשמור על התוצאה ולנצל את המצבים.כרגע אנחנו מרוכזים בדרבי ואני מקווה שנביא את הדברים הטובים מהמשחק הזה".

מכבי חיפה - פאוק סלוניקי 24.10.13 צילום: ראובן כהן. מכבי חיפה
התאכזב מההתמודדות עם המצבים הנייחים. בנאדו/מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully