וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: מכבי חיפה הפסידה 3:2 לפאוק ביוון

משחק מדהים ביוון: שראנוב הדף שני פנדלים תוך חמש דקות מרגלי סטוך, אבל גם שגה בגדול כמה פעמים ואיפשר למקומיים לבצע מהפך משערים של ויטור (35), ניניס (39) וסלפינגידיס (66), אחרי שאנדלובו (13) וגולסה (21) כבר קבעו 0:2 מהיר

בסופו של המשחק שנערך הערב (חמישי) ביוון, במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים בליגה האירופית, מכבי חיפה נותרה עם נקודה אחת בלבד במפעל, וחבל. הירוקים כבר הובילו 0:2 בחוץ בדקה ה-21 על פאוק סלוניקי, השנייה בליגה המקומית, אבל בהתפתחות אירועים בלתי נשכחת, עד למחצית הם ספגו שני שערים ובויאן שראנוב הדף שני פנדלים של אותו שחקן, מירוסלב סטוך הסלובקי. במחצית השנייה, דימיטריס סלפינגידיס השלים את המהפך אחרי שגיאה קשה של השוער החיפאי ופאוק ניצחה 2:3.

מכבי חיפה - פאוק סלוניקי 24.10.13 צילום: ראובן כהן. מכבי חיפה
איזה משחק מוזר. שראנוב/מכבי חיפה

המחצית הראשונה הייתה אחת המטורפות שנראו בסביבה בזמן האחרון. החלק הראשון של המחצית היה שייך לחיפה, שנהנתה מטעות חמורה בהגנת פאוק ועלתה ליתרון משער מפתיע של אנדלובו (13) ושמונה דקות לאחר מכן, הכפילה את היתרון שלה עם ביצוע מצוין של גולסה. אלא שזה לא החזיק יותר מדי והיוונים יצאו קדימה. שימו לב מה הם עשו בתשעה דקות: ויטור צימק בדקה ה-35 אחרי יציאה רעה של שראנוב, שהדף פנדל של סטוך בדקה ה-39 ומיד ספג שוויון מנגיחה של ניניס. בדקה ה-44, שראנוב שוב היה שם כדי להדוף פנדל שני של סטוך. מדהים.

אחרי המחצית המשחק נרגע מאוד, בנאדו שלח למגרש את אבוחצירא במקום אנדלובו במטרה לחפש שער שלישי, אבל שראנוב שוב פישל, לא סגר את הקורה וספג מרגלי סלפינגידיס את ה-2:3 בדקה ה-66. גם קטן עלה למגרש, אבל לחיפה לא היו תשובות והיא הפסידה.

שחקני מכבי חיפה, דינו אנדלובו, טאלב טואטחה. AP
זה התחיל בחגיגות של אנדלובו וחיפה/AP

דקה 87: עזרא מצא את הראש של אבוחצירא, שנגח טוב. חאקובו התעופף והציל.

דקה 76: אזולאי כבר עקף את חאקובו, אבל הכדור הורחק ברגע האחרון.

דקה 69: קטן נכנס במקום ידין ומיד בעט מתוך הרחבה, היישר לידיים של חאקובו.

מכבי חיפה - פאוק סלוניקי 24.10.13 צילום: ראובן כהן. מכבי חיפה
שראנוב מאוכזב/מכבי חיפה

דקה 66: גול! המהפך היווני מושלם עם עוד טעות איומה של שראנוב. לינו עם עוד בישול בכדור גובה, סלפינגידיס בעט דרדל'ה מהאוויר, מזווית אפס והכדור נכנס בין שראנוב לקורה. 2:3 לפאוק.

דקה 59: ראיוס ניסה מרחוק ומצא את חאקובו מוכן.

דקה 53: כדור ארוך נחת ברגליו של עזרא, שתחת לחץ בעט ממצב טוב לשמיים.

שחקן פאוק סלוניקי, דמיטריס סלפינגידיס, מול שחקן מכבי חיפה, אדין צוצאליץ'. AP
השלים את המהפך. סלפינגידיס מול צוצאליץ'/AP

דקה 51: סטוך בחן את שראנוב מחוץ לרחבה, השוער זינק והציל.

דקה 44: החמצת פנדל! טוב, באמת שכבר אין לנו הסבר למשחק הזה. סלפינגידיס הסתנן לרחבה ובעט, צוצאליץ' נגע ביד, עוד פנדל. סטוך, שוב הוא, לקח אחריות. שראנוב, שוב הוא, הדף פנדל שני תוך חמש דקות מהרגליים של הסלובקי. מדהים!

דקה 39: גול! לא להאמין מה שקורה כאן. שראנוב שוב טעה, הכדור טייל ברחבה ובסופו של דבר סטוך הוכשל ברחבה על ידי צוצאליץ' וזכה לפנדל מאוד גבולי. הסלובקי עצמו בעט את הפנדל, שראנוב הדף נהדר ואת הריבאונד של ניניס הוא הציל למשקוף ולקרן. אלא שהקרן עלתה לרחבה וניניס הגיע אליה ראשון ואיזן בנגיחה. 2:2.

מכבי חיפה - פאוק סלוניקי 24.10.13 צילום: ראובן כהן. מכבי חיפה
אכזבה גדולה. בנאדו/מכבי חיפה

דקה 37: שוב סלפינגידיס קרוב, הפעם שראנוב יצא לרגליו והדף נהדר שער בטוח.

דקה 35: גול! פאוק מצמקת. לינו הגביה כדור חופשי, שראנוב יצא ונתקע באמצע, ויטור ניצל זאת ונגח מעליו. רק 1:2 לחיפה.

דקה 34: סלפינגידיס זינק לכדור רוחב ומשני מטרים פיספס את המסגרת במעט.

דקה 31: קונצרט חיפאי. עזרא היתל במגן והשאיר לגולסה, שבעט מ-17 מטרים, קרוב קרוב למסגרת.

דקה 21: גול! איזה רצף אירועים מדהים! סטוך הפציץ, שראנוב הדף בקושי וחיפה יצאה למתפרצת, כאשר השופט, בצדק, לא שורק לפנדל על מגע בין אתנסיאדיס לשראנוב למרות דרישת היוונים. ראיוס מצא את גולסה, שבסיבוב, בשמאל, שלח כדור אדיר לשער של חאקובו ההמום. 0:2 לחיפה.

דקה 13: גול! איזו עקיצה של אנדלובו. רבות דובר על היכולת של הדרום אפריקאי, אבל הוא חטף כדור לקצוראניס הרדום ושלח אותו בשמאל, מצוין ושטוח לרשת. 0:1 לירוקים.

שחקן מכבי חיפה, אייל משומר, מול שחקן פאוק סלוניקי, מירוסלב סטוך. AP
ערב מוזר עבר עליו. סטוך מול משומר/AP

דקה 10: סטוך הניף רגל מ-22 מטרים ושלח בעיטה חזקה, שראנוב התעופף והציל.

דקה 4: חן עזרא הגביה לרחבה, חאקובו הדף את הכדור המתעתע. מן העבר השני, היוונים יצאו למתפרצת אחרי טעות של ידין, אך לא הגיעו למצב ממשי.

דקה 1: השופט פרננדו טשיירה שם את המשרוקית בפה והוציא את המשחק לדרך.

פאוק סלוניקי: חאקובו, סטליוס קיציו, קוסטאס קצוראניס, מיגל ויטור, לינו, קונסטנטין לזר, אלכסנדרו ציוליס, סוטיריס ניניס (לוקאס, 60), מירוסלב סטוך (ליאם לורנס, 87), דימיטריס סלפינגידיס (זבונימיר ווקיץ', 78), סטפנוס אתנסיאדיס.

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר (שלומי אזולאי, 73), אדין צוצאליץ', אנדריי פיליאבסקי, טאלב טואטחה, אביחי ידין (יניב קטן, 69), גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, רובן ראיוס, חן עזרא, דינו אנדלובו (שמעון אבוחצירא, 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully