וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי הגזמנו קצת?: תוכנית קדם המשחק של מכבי תל אביב

כמה כסף מכבי תל אביב מבזבזת על שחקני ספסל יקרים ולא יעילים, האם דווין סמית' יכול להיות הגו טו גאי והפער בין ההתלהבות משון ג'יימס אשתקד למציאות. האוזמן, גרינוולד וקובו מכינים אתכם לקראת הכוכב האדום. וגם: באיזה מקום הצהובים באירופה לפי טבלת שקדי

ברני ארדוב

מכבי תל אביב תקיים הערב (21:00, ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציה של וואלה!) את משחקה השני בעונת היורוליג, כשתתמודד עם הכוכב האדום בלגרד. הצהובים סובלים מפתיחת עונה לא פשוטה, שכוללת הפסד בליגה, הפסד ביורוליג ועוד ניצחון עם הרבה מזל על מכבי חיפה.

מהן המניות העולות והיורדות במכבי תל אביב, האם דווין סמית' הוא הברומטר של הקבוצה ואיך מתקנים את הטעויות בוויטוריה? שי האוזמן ואוהד גרינוולד דנים ב"משחק מקדים" עם הילה קובו. צפו.


בורקו ראדוביץ' מבקר: "מפתיע אותי שאין במכבי ישראלים מובילים"

21:00, ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציה של וואלה!: מכבי תל אביב-הכוכב האדום

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. יותם רונן
מבין שחייבים לשחק יותר טוב. דיוויד בלאט/יותם רונן

מד הכוח של אור שקדי: כך נעשה הדירוג

כל קבוצה קיבלה ניקוד ראשוני על פי דירוגה בהגרלת היורוליג. הקבוצות שדורגו בקבוצת הדירוג הראשונה קיבלו 6 נקודות, בקבוצה הדירוג השנייה 5 נקודות וכך הלאה עד לקבוצת הדירוג האחרונה, כולל העולה מהמוקדמות, שהקבוצות שם קיבלו נקודה אחת בלבד.

איך קבוצות מקבלות או מאבדות נקודות? שיטת הניקוד שלנו היא פשוטה מאוד. על כל ניצחון מקבלות הקבוצות נקודות, ועל הפסדים מאבדות נקודות. על ניצחון יורוליג ביתי זוכות הקבוצות לשתי נקודות, ולניצחון בחוץ לארבע נקודות. על הפסד יורוליג ביתי מאבדות הקבוצות שש נקודות, ועל הפסד חוץ שלוש נקודות. על ניצחון ליגה ביתי זוכות הקבוצות בנקודה אחת, ועל ניצחון חוץ זוכות בשתי נקודות. על הפסד ליגה ביתי מאבדות שמונה נקודות, ועל הפסד חוץ בליגה ארבע נקודות. על ניצחון גביע זוכות הקבוצות בשתי נקודות, ובהפסד מאבדות ארבע נקודות.

כמו כן קבוצות יכולות לזכות ולהפסיד יותר נקודות מהניקוד הרגיל. אם קבוצה מנצחת או מפסידה בהפרש דו ספרתי, מספר הנקודות מוכפל פי 2, ואם מנצחת או מפסידה ביותר מ-25 נקודות הפרש, מספר הנקודות מוכפל פי 3. בכל מחזור נקבע במערכת מה נחשב למשחקים גדולים, ועל פי כך גם נשנה את מספר הנקודות שקבוצות יקבלו. בניצחון במשחק גדול, קבוצה תקבל פי 2 נקודות, בהפסד - תאבד פי 2 פחות.

קיימת התחשבות גם בגודל הליגה. הליגות הגדולות באירופה - ספרדית, איטלקית, אדריאטית, VTB וטורקית, יקבלו ניקוד רגיל על המשחקים. מנגד, הליגות הקטנות יותר במפעל - גרמנית, צרפתית, ליגת העל שלנו, פולנית, אוקראינית וליטאית מקבלות חצי מהנקודות בלבד.

מד הכוח הראשון שלפניכם לקח בחשבון את כל משחקי פתיחת העונה, כולל טורנירי פתיחת העונה ואת המשחקים הרשמיים שנערכו עד יום שישי האחרון, המחזור הראשון ביורוליג. כל מד כוח שיוצג החל מכאן יסגר ביום שני בלילה, כך שיחשבו גם מחזורי הליגה לאחר מחזור היורוליג.

כפי שרואים, בצמרת הדירוג נמצאת ריאל מדריד, הקבוצה החמה באירופה, שזכתה בסופרקאפ הספרדי בתחילת העונה, ובליגה בינתיים משייטת עם ניצחונות משכנעים. קבוצה מעניינת נוספת היא באיירן מינכן, שקורעת בינתיים את הליגה הגרמנית, ותעמוד השבוע למבחן חשוב ביורוליג מול סיינה. מכבי תל אביב מדורגת במרכז הטבלה עם 6 נקודות, בעיקר בזכות הזכיה בגביע ווינר, והעובדה שההפסדים שלה היו במשחקי חוץ. בתחתית אפשר למצוא את מילאנו, שהובסה במחזור הפתיחה ביורוליג, ואף הפסידה בליגה לברינדיסי, וכן את יריבת מכבי השבוע, הכוכב האדום בלגרד, שלא מוצאת את עצמה בינתיים באף מפעל בו היא משתתפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully