וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורקו ראדוביץ': "מפתיע אותי שאין ישראלים מובילים במכבי"

24.10.2013 / 10:18

עוזר מאמן הכוכב האדום עקץ לפני המפגש (21:00, ישיר באתר ובאפליקציות): "תמיד הכוכבים במכבי היו הישראלים, כמו שפר"

צילום: קובי אליהו, עריכה: מיכאל ברגמן

לאחר שהפסידה בשבוע שעבר לקוצ'ה ויטוריה, מכבי תל אביב תנסה להשיג ניצחון ראשון במשחקה הראשון הערב ביד אליהו ביורוליג נגד הכוכב האדום בלגרד (חמישי, 21:00, שידור ישיר באתר ובאפליקציות). המאמן דיוויד בלאט ביקש משחקניו לפתוח את המשחק בצורה אגרסיבית מהדקה הראשונה. מי שנשמע דרוך הוא ג'ו אינגלס, שאמר: "האווירה בנוקיה תעזור לנו. שיחקתי בהיכל ביורוליג בעבר ואני מכיר את ההרגשה לשחק כאן. זה משפיע על המשחק לטובתנו. מהלכים טובים שלנו ירתמו את הקהל לטובתנו. אני רוצה שנציג יכולת טובה ונעשה משחק טוב".

בלאט: ”בכל עונה יש מצבים ששומעים רעש מסביב”

שחקן מכבי תל אביב ג'ו אינגלס. ברני ארדוב
"נהיה בסדר כי זו עונה ארוכה ויש עוד הרבה משחקים. ככל שהמפנה לטובה יקרה מוקדם יותר, כך יהיה עדיף". ג'ו אינגלס/ברני ארדוב

האוסטרלי התייחס גם ליכולת החלשה שמציגה הקבוצה, ואמר: "אנחנו קבוצה חדשה ויש כאן הרבה שחקנים חדשים. כמו שכשהייתי בברצלונה בתחילת העונה ולא הלך לנו קל, זה לוקח זמן להתייצב. זה לא יכול להיות מושלם מההתחלה. הדבר החיובי הוא שכולם עובדים קשה. אנחנו יודעים שיש לנו קבוצה טובה. אנחנו יודעים מה הטעויות ומתקנים אותן". על ההיררכיה של הקבוצה הוסיף אינגלס: "הסדר בעניין הזה יהיה יותר ברור עם הזמן. היו לנו גם פציעות אצל שחקני מפתח וזה שינה את הדקות אצל כולם. רובנו שיחקנו הרבה זמן ונדע מה לעשות".

על הפציעות שמהן סובלת קבוצתו הוא הוסיף: "שון, ריקי ודווין היו פצועים. אלה שלושה שחקנים שהיו חשובים בקבוצה. הם חלק משמעותי וזה מפתח ליורוליג ולליגה שכולם יהיו בריאים וכשירים. נהיה בסדר כי זו עונה ארוכה ויש עוד הרבה משחקים. ככל שהמפנה לטובה יקרה מוקדם יותר, כך יהיה עדיף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. יותם רונן
לא ישראלי מוביל? יוגב אוחיון/יותם רונן

בורקו ראדוביץ', ששיחק בעבר במכבי תל אביב וכיום משמש כעוזר מאמן בכוכב האדום, ציין: "זה דבר נהדר ומרגש לחזור לכאן, בטח מול מכבי. עדיין לא דיברתי עם אנשים במכבי. אנחנו מתכוננים למשחק נגדם. זו קבוצה שתמיד הייתה קבוצה טובה ותמיד קשה לשחק מולה, בטח בהיכל הזה. אני מקווה שתהיה לנו התמודדות טובה ומשחק טוב". על מיעוט הישראלים אצל הצהובים אמר ראדוביץ': "זה מפתיע אותי כי תמיד השחקנים העיקריים והסופרסטארים היו ישראלים, כמו דורון שפר למשל. במכבי היו הרבה ישראלים. זה לא חדש שמשחקים זרים במכבי, אלא זה שאין שחקנים ישראלים מובילים בקבוצה".

ראדוביץ' ציין על קבוצתו: ,חזרנו למפעל היורוליג, זו קבוצה חדשה לגמרי. אנחנו לא מצפים לדברים מדהימים כבר העונה, אבל חשוב שנראה משחק תחרותי ונציג עונה טובה. חשוב לנו להמשיך ביורוליג ולהיות בגמר האדריאטית, המפעל האחר בו אנו משחקים".

* בתוך כך, לקראת משחק הבית הראשון של מכבי תל אביב הוסיפה הקבוצה צפלין שיטוס בהיכל נוקיה בזמן הצגת השחקנים, בפסקי הזמן ובהפסקות. הצפלין, בחסות "אפריקה ישראל מגורים", הוא בעל תאורה פנימית מתחלפת ויכולת לזרוק פלאיירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully