וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק שארפ מתכוון לתבוע את מכבי תל אביב

23.10.2013 / 9:31

הסמל הצהוב, ששימש עד הקיץ האחרון כעוזר מאמן, בודק האם הוא זכאי לפיצויי פיטורין ממכבי תל אביב. שארפ אף פנה לארגון השחקנים במטרה לבדוק אם ישנה עילה לתביעה. ניר אלון אישר את הידיעה: "הוא טוען שהציעו לו סכום מופחת משהרוויח, ולכן זה דומה לפיטורין"

דרק שארפ מתכוון לתבוע את מכבי תל אביב. שארפ, חבר בארגון השחקנים, אף פנה לפני מספר חודשים בנושא לארגון וביקש לבדוק האם הוא זכאי לפיצויי פיטורין והאם ניתן להגיש תביעה מול מכבי תל אביב.

דרק שארפ עוזר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
העלילה מסתבכת. שארפ/ברני ארדוב

כזכור, שארפ ששימש כעוזר מאמן הצהובים עד הקיץ האחרון, נעלב מאוד מהצעתה של מכבי תל אביב, כשבסביבתו אמרו במהלך הקיץ כי "ההצעה של מכבי היתה בעצם להציע בכדי שלא יישאר".

ניר אלון, יו"ר ארגון השחקנים, אישר את הידיעה ואמר לוואלה! ספורט: "הוא יצר עימנו קשר בכדי שנבדוק את הזכויות המגיעות לו ממכבי תל אביב", סיפר אלון. "אנחנו בודקים עם הגורמים המשפטיים אם יש עילה לתביעה. הטענה של שארפ היא שהציעו לו סכום מופחת מאשר בעונה הקודמת, לכן לטענתו זה דומה לזה שפיטרו אותי. אז עכשיו הוא רוצה פיצויי פיטורין. התביעה נמצאת בתהליך בדיקה", מוסיף אלון. "אנחנו עושים בדיקה משפטית אם מגיע לו, עדיין לא שוחחנו עם מכבי על זה וזה עדיין בבדיקה ראשונית".

תגובת מכבי תל אביב תובא כשתושג.

דרק שארפ, טל בורשטיין, גיא פניני, גור שלף, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
היו ימים. שארפ בימים יפים יותר במכבי תל אביב/ברני ארדוב

כזכור, שארפ נפרד ממכבי תל אביב באוגוסט השנה, לאחר שכבר במהלך העונה במכבי תל אביב שקלו היפרדות מעוזר המאמן, בעיקר בשל עלות שכרו הגבוהה.

שארפ, ששיחק במכללות ברוורד קאונטי ודרום פלורידה, הגיע לישראל ב-1993 והחל את דרכו במכבי חדרה. שנה לאחר מכן הוא עבר לבית"ר מגדל העמק ושם שיחק שתי עונות. לאחר שהצטיין במשחק גביע מול מכבי תל אביב, רכשה הקבוצה את הגארד, שקיבל אזרחות ישראלית.

שארפ שיחק במכבי תל אביב לאורך 15 עונות, עד שפרש ב-2011. הוא הופיע 406 פעמים במדים הצהובים בליגה וסיים את הקריירה עם 8.6 נקודות בממוצע למשחק. שארפ קלע לאורך הקריירה בליגת העל ב-46.3 אחוז מחוץ לקשת וב-86 אחוזים מקו העונשין. בזירה האירופית הוא שיחק 311 משחקים נוספים ובהם קלע 6.3 נקודות למשחק.

הוויכוח על השכר, הכעס על ההשמצות: פרטי המאבק שהוביל לעזיבת שארפ

שארפ עזב את מכבי ת"א: "חייתי את החלום בישראל"

טייריס רייס: "ככל שנשחק יותר, כך אראה טוב יותר"

לאחר 73:75 דחוק מול מכבי חיפה, שהיווה ניצחון ראשון עבורה העונה, מכבי תל אביב מתמקדת בהכנותיה לקראת משחק היורוליג מול הכוכב האדום בלגרד מחר (חמישי, 21:00). הצהובים מייחלים לניצחון ראשון גם במפעל היוקרתי יותר, אחרי שספגו הפסד דרמטי במחזור הפתיחה לקוצ'ה ויטוריה. מולם תתייצב הקבוצה הסרבית שחוזרת למפעל הבכיר ביבשת לאחר היעדרות בת 15 שנה.

טייריס רייס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עדיין בתהליכי התאקלמות. טייריס רייס/ברני ארדוב

מי שממשיך לנסות ולהתאקלם במכבי תל אביב הוא הרכז טייריס רייס, שעד כה זוכה לקרדיט מוגבל מהמאמן דייויד בלאט. "היורוליג הוא המפעל בו אנו מתרכזים מעתה ואנחנו צריכים לעשות את כל מה שאנחנו עובדים עליו כדי לנצח. באופן אישי, אני אהיהמוכן ובפוקוס. אבל זה לא רק אני, יש לנו כל כך הרבה בחורים בקבוצה שרוצים שנצליח. נהיה מוכנים", אמר רייס לוואלה! ספורט.

השחקן התייחס ליכולת החלשה שמציגה הקבוצה: "כולם מנסים להסתגל לקבוצה, ככל שנשחק ביחד, דברים יסתדרו על המגרש וייראו יותר טוב, גם אישית וגם קבוצתית. זה פשוט משהו שלוקח זמן".

על הניצחון במשחק הליגה שלשום הוסיף רייס: "אני לא יודע למה לא הגענו בצורה לא אגרסיבית מתחילת המשחק, יש דברים שאנחנו צריכים לשפר, אבל יש דברים שאנחנו עושים נהדר. במחצית השנייה שיחקנו מצוין, אבל אנחנו צריכים לקחת את זה לשלב אחר ולעשות את זה מתחילת המשחק".

רייס המשיך: "אני לא יודע מה זה בדיוק ואם זה מנטלי או לא, אני רק יודע שאנחנו צריכים לדעת לחבר שתי מחציות ביחד, כי זה מה שאנו צריכים בכדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully