וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פפ גווארדיולה נפגש עם טיטו וילאנובה

ההדורים יושרו? לפי "מונדו דפורטיבו", מאמן באיירן הגיע לברצלונה והזמין לביתו את עוזרו לשעבר. מאמן ארגנטינה לשעבר בביקורת על ניימאר. ומה מתכננים האוהדים לקלאסיקו?

פפ גווארדיולה מאמן ברצלונה עם עוזרו טיטו וילאנובה. רויטרס
שוב נפגשו. גווארדיולה ווילאנובה/רויטרס

מאמן באיירן מינכן, פפ גווארדיולה, הגיע לברצונה ביום שני על מנת לפגוש את עוזרו בעבר, טיטו וילאנובה. כך על פי "מונדו דפורטיבו" הספרדי. לפי הדיווח, גווארדיולה הגיע לשדה התעופה "אל פראט" בקטאלוניה, והזמין את וילאנובה לביתו. השניים קיימו את המפגש, לפי ההערכות, כדי לשים מאחור את הקרע ביחסים ביניהם. זאת לאחר ההתבטאויות של נשיא בארסה, סנדרו רוסל, וטיטו עצמו, שאמרו שווילאנובה לא זכה לביקור מפפ לאחר שאובחנה החמרה במצבו.

וילאנובה עדיין נלחם במחלת הסרטן, עניין שדרש ממנו לוותר על כיסא המאמן בבארסה, ולהחתמת טאטה מרטינו במקומו. ב"מונדו דפורטיבו" פורסמו תמונות של גווארדיולה מגיע לשדה התעופה, ועוד נכתב שמאמן באיירן חזר למינכן ביום שלישי בבוקר, לקראת המפגש מול ויקטוריה פלזן בליגת האלופות ביום רביעי.

אנדרס אינייסטה ברצלונה באימון בבלומפילד. ברני ארדוב
עוד חמש עונות? אינייסטה/ברני ארדוב

מנוטי: "ניימאר הוא לא פלה ואפילו לא זיקו"

*** אם כבר טיטו: כמו בכל קלאסיקו ביתי, הקהל הקטאלוני יכין תפאורה מרשימה שבה יציע שלם יחשוף כתובת. הפעם, לפי אותו עיתון, האוהדים יעשו מחווה לווילאנובה, עם הכיתוב "forca Tito".

*** סגן נשיא בארסה, ג'וסף מריה בארטומאו, הודיע שאנדרס אינייסטה יישאר במועדון לחמש העונות הבאות: "הוא אחד המשתכרים הגדולים באירופה בגלל שהוא השחקן הכי טוב באירופה".

*** ססאר לואיס מנוטי, מאמן ארגנטינה שהניף עם הנבחרת את גביע העולם ב-1978, התראיין ל"מארקה" ואמר: "לברזיל אין עדיין נבחרת מספיק קבוצתית, הם איבדו את הזהות שלהם. הקבוצות בליגה המקומית משחקות רע מאוד. לניימאר עדיין אין את הבנת המשחק על המגרש כדי לשחק בשני הצדדים, בגלל זה הוא יכול לשחק רק בשמאל. הוא לא פלה ואפילו לא זיקו, הוא לא שחקן בסגנון שלהם. הוא יותר דומה לשחקני חוד".

כריסטיאנו רונאלדו: "האובססיה לליגת האלופות יכולה לפגוע בנו"

מדוע דורטמונד ממשיכה להשתמש בלבנדובסקי כאילו כלום לא קרה?

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully