וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס: "הורדנו את הקוף מהגב". ג'ייק כהן יושאל?

22.10.2013 / 8:25

מכבי תל אביב השיגה ניצחון בכורה בליגה על מכבי חיפה האלופה, הסנטר היה מרוצה: "היינו צריכים את הניצחון הזה"

מכבי תל אביב השיגה אמש (ראשון) ניצחון דחוק מול מכבי חיפה, 75:73, אך למרות הקמבאק מהפיגור שהציגו והניצחון שהושג, המבטים של קברניטי הקבוצה הסגירו את דאגתם מהיכולת שמציגים הצהובים במשחקים האחרונים.

שון ג'יימס נשאל לגבי הלחץ בקבוצה בעקבות ההפסדים האחרונים והשיב: "לחץ? רק ידענו שאנחנו צריכים להשיג את הניצחון, זה לא היה משחק קל אבל רצינו את זה בשביל עצמנו", אמר ג'יימס.

שחקן מכבי חיפה בן רייס מול שחקן מכבי תל אביב שון ג'יימס. יותם רונן
"היה חשוב לנצח בשביל הביטחון", שון ג'יימס/יותם רונן

ג'יימס הוסיף: "בשני המשחקים האחרונים לא התחלנו את המשחקים כפי שהיינו צריכים, זה קרה שוב מול חיפה. ידענו כמה המשחק חשוב ולהשיג את הניצחון הראשון וזה מה שקרה. אין לנו בעיה, אתם מבחוץ בוחנים את זה לכן אתם אמורים את זה. אבל בינינו ובחדר ההלבשה אני יודע איך אנחנו מתאמנים קשה ועובדים, אנחנו רק צריכים להראות את זה גם על הפרקט. הניצחון הזה שהשגנו יוריד לנו את ה'קוף' מהגב, נוכל להתרכז ולהתחיל לשחק כדורסל".

על כך שהצהובים מתקשים גם בהתקפה הוסיף ג'יימס: "יש לנו חבורת בחורים ואנחנו צריכים להבין מה התפקיד שלנו בקבוצה, איך המאמן בלאט רוצה שנעשה דברים, ברגע שנעשה זאת דברים יילכו טוב".

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. יותם רונן
ניצחון חשוב לקראת יום חמישי. בלאט/יותם רונן

על הזריקות מהעונשין אותן החמיץ בסיום, אמר הקפטן: "אתם יודעים מה? זה לא יקרה עוד פעם, עשיתי מה שאני עושה בדרך כלל, פשוט היה לי יותר מדי לחץ על זה. וזה חזר נגדי. אני עדיין כאן ועדיין שון מהעונה שעברה. אני מתכונן להיות טוב ובריא ועושה". ג'יימס אף התייחס למשחק היורוליג ביום חמישי: "המשחק הראשון והשגת הניצחון בו מאוד חשוב, נשחק חזק מההתחלה. טוב יותר מאשר מה שהצגנו מול חיפה".

גיא גודס סיכם: "היה משחק קשה, חזרנו בגדול לאחר שהיינו במינוס 17 ואני שמח שניצחנו", אמר עוזר המאמן.

בתוך כך, בקבוצה מעוניינים להשאיל את ג'ייק כהן, עם זאת ישנם גורמים בקבוצה שסבורים שכהן צריך להישאר. בקבוצה בודקים עם קבוצות שונות, חלקן בספרד, את הסכום אותו יהיו מוכנות לשלם עבור השאלתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully