וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לא יודע מי מוציא דברים מחדר ההלבשה"

21.10.2013 / 21:08

למרות הניצחון הדחוק על חיפה, מאמן מכבי ת"א עצבני. אוחיון: "באימונים אנו נראים טוב". פרנקו: "שיחקנו 26 דקות"

זה הלך מאוד, מאוד קשה, אבל בשעה טובה ומוצלחת, השיגה הערב (שני) מכבי תל אביב ניצחון ליגה ראשון בעונת 2013/14. הקבוצה של דיוויד בלאט הצליחה לחזור מפיגור 17 הפרש ברבע השלישי בדרך ל-73:75 דרמטי על מכבי חיפה בשחזור הגמר מאשתקד, ובכך קטעה רצף של שני הפסדים, להפועל חולון וקוצ'ה ויטוריה בשבוע שעבר. הצהובים, שוב ללא דווין סמית' שקיבל מנוחה, קיבלו משחק טוב מג'ו אינגלס, סילבן לנדסברג ודייויד בלו, ויקוו להמשיך במומנטום בדרך לניצחון יורוליג ראשון העונה, כשיארחו ביום חמישי את הכוכב האדום בלגרד.

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. יותם רונן
מכבי תל אביב רדפה כל המשחק, ובסוף השיגה את הניצחון המיוחל. שחורציאניטיס/יותם רונן

מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט אמר בסיום: "הייתה שיחה שקטה ועניינית בה ביקשנו להיות בפוקוס ולעשות את הדברים שאנחנו מתאמנים ורוצים לעשות. הכי קשה מבחינתי שהובלנו שמונה הפרש ועשינו כמה טעויות. יש טעויות שגורם היריב ויש טעויות שלנו, שהיו לא מחויבות המציאות ואלו החזירו את חיפה למשחק. לחזור מ-17 הפרש זה דבר טוב, אבל לא צריך להגיע לזה. יש ענן של לחץ שאנשים לא יודעים להתמודד איתו. מקווה שנחזור לעצמנו ואני שמח שניצחנו. מפריע לי לוח המשחקים בחודש הקרוב. אני שואל את המנהלת מה עושים עם זה ועד כמה הם הולכים לקראתנו או שמים לנו רגליים".

עוד אמר המאמן: "ההכנה שלנו לא הייתה טובה, בגלל הנבחרות. אחר כך שון ג'יימס, סמית' והיקמן נפצעו. אנחנו בשיא הכושר? לא, לכן אנחנו מתקשים. סופו היה בין המובילים, הוא הביא הרבה רצון ותשוקה למשחק. לדייויד בלו ייקח חודש או שניים. אני חושב ששון ג'יימס היה גדול במחצית השנייה היום, הוא קפטן וזה מוסיף לחץ".

בהמשך המאמן הוסיף במרירות: "אתה לא יודע מי מוציא דברים מחדר ההלבשה, יש כאלו שמחפשים את זה ולא מחפשים את הספורט או טובת הספורט, כי הם לא כתבים של ספורט".

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. יותם רונן
"לחזור מ-17 הפרש זה דבר טוב, אבל לא צריך להגיע לזה". בלאט/יותם רונן

יוגב אוחיון: "פתחנו לא טוב את העונה והיה חשוב לנו לתת את הכול כדי להשיג את מה שאנחנו צריכים. אני מצטער שאנחנו גורמים לאוהדים דפיקות לב. יש לנו הרבה שחקנים טובים שיכולים לעשות הרבה דברים על המגרש, אנחנו נראים הרבה יותר טוב באימונים, אבל חצי הכוס המלאה היא שאנחנו מראים אופי. אנחנו מתעסקים רק בכדורסל. יש תסמינים של חוסר יציבות. במחצית הראשונה היינו אנמיים ולא מספיק אגרסיביים, ובשנייה כאילו יצאנו מלוע של תותח. אנחנו עושים וידאו ומנסים לתקן את הטעויות. אני אישית מנסה לעשות את הכי טוב ולעבוד, ומקווה שהחברים שלי יעשו זאת ויצליחו גם".

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. יותם רונן
"חצי הכוס המלאה היא שאנחנו מראים אופי". אוחיון/יותם רונן

מאמן מכבי חיפה דני פרנקו היה מאוכזב בסיום: "אני חושב ששיחקנו 26 דקות וזה לא מספיק. היו בתווך דקות לא טובות שלנו. בחצי ראשון מנענו כדורים מבלו, זה היה עניין של ריבאונד או ליי אפ לכאן ולשם, רנדל הוא שחקן מדהים ואני מקווה שירים את עצמו מהר. זה היה משחק בו היינו צריכים להיות מרוכזים 40 דקות. אני מאוכזב כי היינו בעמדה טובה".

"לצאת מאוכזב מיד אליהו זה משהו שלפני כמה שנים לא היינו רואים", אמר גארד מכבי חיפה מורן רוט, שסיים עם 13 נקודות ושישה אסיסטים. "אין ספק שהניסיון של מכבי תל אביב הכריע. חזרנו למשחק עם השקעה בהגנה ובריבאונד, אבל בדקות אחרונות או שזה נכנס או לא. מכבי תל אביב וקאזאן בין הקבוצות החזקות אז זה עדיין מוקדם, ולא אומר עלינו דבר". רוט היה בספק למשחק, אולם בסופו של דבר דני פרנקו החליט להכלילו בסגל. "הייתי חולה בימים האחרונים ובספק למשחק מול מכבי אבל היתה חוויה מדהימה היום, אני לא צריך עוד מוטיבציה לשחק חזק למרות שהיום היה מיוחד".

מאמן מכבי חיפה דני פרנקו לצד. יותם רונן
קרובים, אבל לא יותר מזה. פרנקו וקוז'יקרו/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully