וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייסי מקגריידי: "שקלתי פעם שימוש בסמים ממריצים"

טי מאק, שפרש לאחר שסבל מפציעות, סיפק ראיון כן: "לא האמנתי שאחזור בדרך טבעית, לא שינה לי שזה לא חוקי"

בקיץ האחרון הגיעה לסיומה קריירת ה-NBA המפוארת של טרייסי מקגריידי, שנמשכה 16 שנה ולוותה ברגעים מופלאים אך בו בזמן גם בפציעות חוזרות ונשנות. כמה חודשים לאחר מכן מקגריידי, שנחשב כמי שמעולם לא מימש את הפוטנציאל העצום שהיה גלום בו, מודה בכנות ובגילוי לב כי במהלך התקופות בהן היה פצוע שקל לפנות למוצא האחרון: סמים ממריצים.

"אף פעם לא אמרתי את זה לאף אחד, אבל שקלתי את זה מאוד ברצינות", אמר הגארד לרשת NBC במהלך דיון על סמים בספורט. "לא רציתי להודות בזה אחרי ששיחקתי כל כך הרבה שנים ברמות הי גבוהות, אבל כשהיו לי את כל הפציעות בברך, השתמשתי בכל כוח הרצון שלי כדי לחזור לרמה ששיחקתי בה לפני כן".

צפו בוידוי הכואב של מקגריידי

שחקן יוסטון רוקטס, טרייסי מקגריידי. Sue Ogrocki, AP
הפציעות כמעט גרמו לו לפנות למוצא האחרון. מקגריידי/AP, Sue Ogrocki

טי מאק המשיך לספר על התקופות הקשות ועל המחשבות שחלפו בראשו: "לא יכולתי לעשות את זה בדרך הטבעית, כי לו היה לי את הכוח הפיסי, וגם לא היה לי את הביטחון. היה שלב שפשוט לא האמנתי שאוכל לעשות את זה בדרך הכשרה והטבעית. חשבתי על זה כל הזמן, ולא ממש שינה לי אם זה חוקי או לא. רק רציתי להחזיר את המצב לקדמותו".

נושא הסמים הממריצים שלאורך השנים נחשב ב-NBA לטאבו, הציף באחרונה את עולם הספורט. הכנות המפתיעה של מקגריידי עשויה להיות סנונית ראשונה.

מקגריידי רשם לאורך הקריירה ב-NBA ממוצעים מרשימים של 19.6 נקודות, 5.6 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים למשחק בקריירה שלו שהחלה ב-1997, כאשר נבחר בדראפט היישר מהתיכון. הגארד, שהקריירה שלו דעכה בשנים האחרונות, חתם על חוזה עם סאן אנטוניו באפריל האחרון אחרי שהצליח להתאושש ממכת פציעות שפקדה אותו, אבל הוא לא זכה לקבל דקות משחק בקבוצה שזכתה באליפות המערב.

טי מאק הוא אחד משבעה שחקנים בלבד ב-NBA שרשמו שמונה שנים רצופות עם ממוצע של לפחות 20 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים למשחק. ששת האחרים הם קובי בריאנט, לברון ג'יימס, מייקל ג'ורדן, אוסקר רוברטסון, קווין גארנט ולארי בירד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully