וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייסי מקגריידי הודיע על פרישה מה-NBA

הגארד שרשם קריירה מפוארת של 16 שנים, יעבור כנראה לליגה בסין: "הייתה תקופה נפלאה". צפו בביצועיו ובהודעת הפרישה

צפו בעשרת המהלכים הגדולים בקריירה של טי-מאק

טרייסי מקגריידי, אחד הכדורסלנים הבולטים ב-NBA בתחילת המילניום, הודיע היום (שני) על פרישה מהליגה הטובה בעולם. "16 שנים אני משחק את הכדורסל שאני אוהב בליגה שאני אוהב, הייתה לי תקופה נפלאה אבל הגיע הזמן לפרוש", כך אמר הכוכב ל-ESPN.

מקגריידי רשם ממוצעים מרשימים של 19.6 נקודות, 5.6 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים למשחק בקריירה שלו שהחלה ב-1997, כאשר נבחר בדראפט היישר מהתיכון. הגארד, שהקריירה שלו דעכה בשנים האחרונות, חתם על חוזה עם סאן אנטוניו באפריל האחרון אחרי שהצליח להתאושש ממכת פציעות שפקדה אותו, אבל הוא לא זכה לקבל דקות משחק בקבוצה שזכתה באליפות המערב.

צפו בהודעת הפרישה:

השחקן החל את קריירת ה-NBA שלו בקבוצת טורונטו ראפטורס שבחרה אותו בדראפט של 1997, אבל את הפריצה הגדולה שלו ככוכב בליגה הוא עשה במדי אורלנדו מג'יק אליה הוא עבר באוגוסט 2003 והפך להיות הכוכב הגדול שלה. ב-29 ביוני הועבר טי מאק בטרייד גדול ליוסטון ויחד עם יאו מינג הסיני, הוביל אותה למקום החמישי במערב בעונת 2004/05. באותה עונה טי-מאק הפך לשחקן הראשון בתולדות יוסטון שרשם יותר מ-2,000 נקודות, יותר מ-400 ריבאונדים ויותר מ-400 אסיסטים במדיה. אולם, מכת פציעות העיבה מאוד על המשך הקריירה של השחקן, שניסה לחזור לעצמו בניו יורק ניקס, דטרויט ואטלנטה, אך התקשה לשחזר את יכולתו מלפני הפציעה וב-2012/13 הוא בילה גם עונה אחת בליגה הסינית.

טי מאק הוא אחד משבעה שחקנים בלבד ב-NBA שרשמו שמונה שנים רצופות עם ממוצע של לפחות 20 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים למשחק. ששת האחרים הם קובי בריאנט, לברון ג'יימס, מייקל ג'ורדן, אוסקר רוברטסון, קווין גארנט ולארי בירד. האם מקגריידי יהיה הול אוף פיימר? כל 15 השחקנים שפרשו עם מעל 18 אלף נקודות, 5,000 ריבאונדים ו-4,000 אסיסטים נכנסו להיכל התהילה.

מקגריידי נשאל האם הוא יעבור כעת לשחק בליגה הסינית, וענה: "פרשתי מה-NBA באופן רשמי אבל לגבי היעד הבא שלי, כל הדלתות עדיין פתוחות. תודה רבה לכל מי שתמך בי ב-16 השנים ששיחקתי ב-NBA, בשבעה משחקי אולסטאר וכל הרגעים המרגשים שאי אפשר לספור".

יוסטון רוקטס, בה כיכב טי-מאק, הגיבה להודעה: "תודה למקגריידי על כל כך הרבה זיכרונות גדולים, כולל 13 ב-35, אחד הרגעים הגדולים בהיסטוריה".

פול ג'ורג': "קריאה מיוחדת לכבוד אחד הגדולים אי פעם בעיני, שנתן הרבה תקווה לילד אחד רזה".

מועדון טורונטו ראפטורס: "ברכות לטי-מאק על 16 שנים ב-NBA".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully