וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "כל תוצאה מלבד הפסד בפרנקפורט תהיה אדירה"

21.10.2013 / 10:19

במכבי ת"א שמו מאחור את ה-0:1 על רמה"ש ("קבוצות מושכות זמן ומסתגרות") ומתכוננים ליציאה לגרמניה. מחמאות למרגוליס

one

במכבי תל אביב שמעו את הדיבורים על ניצחון בתוצאה אסטרונומית על הפועל ניר רמת השרון במשחק ביניהן אמש (ראשון) בליגת העל, אבל הצהובים הסתפקו ב-0:1 משער של ערן זהבי. הניצחון הזה הגדיל את הפער של הצהובים בפסגה לשלוש נקודות והם עדיין לא ספגו העונה בששת משחקי הליגה שלהם. כעת הצהובים יוכלו להמריא בראש שקט ביום שלישי לפרנקפורט, לקראת משחק החוץ בשלב הבתים של הליגה האירופית.

מכבי תל אביב נתקלה ביריבה שהסתגרה לאורך כל דקות המשחק והחזיקה הרבה יותר בכדור, אבל הצליחה לכבוש פעם אחת. "בסופו של דבר לא מודדים אחוזי החזקת כדור וגם לא כמה ניסיונות הבקעה יש לכל קבוצה", אמר גורם במועדון. "זה מסוג המשחקים שצריך פשוט לדעת לנצח ולהמשיך הלאה. ידענו שרמת השרון תסתגר בהגנה והדיבורים על זה שנביס אותם בארבעה או חמישה שערים רק נתנו להם מוטיבציה להילחם עוד יותר. בעונה שעברה כולם ניסו לנצח את האלופה שבדרך, העונה קבוצות רק רוצות לספוג מאיתנו כמה שפחות".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג עם חבריו. ברני ארדוב
16 נקודות והפרש שערים 0:10. מכבי תל אביב/ברני ארדוב

דור מיכה שנעדר אתמול בגלל פציעה, צפוי להחמיץ גם את משחק החוץ בפרנקפורט, בעוד שלגבי ברק יצחקי שבעצמו לא שיחק אתמול, קיימת בקבוצה אופטימיות שיוכל לשחק. פאולו סוזה המשיך כהרגלו ברוטציה בהרכב, כאשר הפעם ערן זהבי פתח את המשחק על הספסל ונכנס לשחק רק בדקה ה-46. לקשר המצטיין הספיקו 90 שניות בלבד כדי לתרגם בישול של טל בן חיים לשער. זהבי צפוי לשוב להרכב במשחק נגד הגרמנים, כאשר גם ניקולה מיטרוביץ' שלא שותף וקיבל מנוחה, עשוי לחזור ל-11 הפותחים.

"איינטרכט פרנקפורט היא קבוצה אדירה בכל קנה מידה והיא עולה עלינו גם מקצועית וכמובן גם בכל הקשור לשווי השחקנים שמרכיבים את הסגל", אמרו במכבי. "כל תוצאה שבה לא נפסיד תהיה מצוינת עבורנו וכמובן שבמצב הנוכחי שנוצר בבית הזה, תיקו חוץ תהיה תוצאה נפלאה עבורנו".

מי שקיבל אמש מחמאות רבות מהצוות המקצועי הוא גאל מרגוליס הצעיר, שפתח לראשונה העונה בהרכב ואף השלים 90 דקות. "גאל עשה התקדמות אדירה בחודשים האחרונים", אמרו בקבוצה. "מדובר באחד מהכישרונות הכי גדולים בכדורגל הישראלי ואין ספק שלאחרונה הרווחנו שחקן מצוין לסגל הקבוצה. אם הוא יידע לעשות קפיצת מדרגה נוספת, מכבי תהנה משחקן נפלא לשנים רבות קדימה". מרגוליס נראה טוב וכבש צמד במשחק האימון שקיימה הקבוצה נגד קבוצת הנוער בשבוע שעבר. סוזה שמאמין מאוד בקשר-חלוץ הצעיר נתן לו אמש את חולצת ההרכב לאחר מספר משחקים בהם הוא שולב כמחליף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב מול ידרנקו בוגיצ'ביץ' שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
יחזור להרכב בפרנקפורט/ברני ארדוב

"אנחנו משחקים טוב ונראים טוב ולכן הקבוצות שמשחקות נגד מכבי באות להסתגר", אמר הקשר דן איינבינדר בסיום המשחק, "קבוצות באות כדי להעביר את הזמן, להתמודד איתנו בדרך הזו ואנחנו צריכים להיות סבלניים ולא להתייחס לקבוצה השנייה, אלא לעשות את מה שאנחנו יודעים הכי טוב. באופן טבעי זה קצת יותר קשה. בחלק מהמשחקים זה הולך יותר טוב ובחלק פחות טוב. אנחנו עובדים על זה כדי להיות יותר חדים ליד השער ולכבוש יותר".

איינבינדר הוסיף: "כשעבדנו לקראת המשחק בשבועיים האחרונים לא הסתכלנו על כל ההימורים והדיבורים שהיו על הפערים והבדלי הרמות. אנחנו עובדים קשה ומתרגלים את מה שאנחנו צריכים לעשות, על מנת לפרוץ את הצפיפות ואת המשחק הסגור יותר של היריב. מנסים לא להסתכל על מה אומרת התקשורת או מה אמרו ברמת השרון ואנחנו יודעים שאנחנו באים כפייבוריטים. תמיד קשה לבוא כפייבוריט, אבל בסוף אנחנו עושים את שלנו".

איינבינדר שהגיע בקיץ מקרית שמונה ולא קיבל הזדמנויות בתחילת הדרך, הפך לאחרונה לחלק מהרוטציה: "אני מרגיש כאן טוב. באתי על מנת להיות שחקן מן המניין. ידעתי שההתחלה אולי תהיה טיפה יותר קשה, אבל אני לומד ועובד קשה. לפעמים קל יותר ולפעמים קשה יותר, אבל פה נמדד האופי שלך ואתה צריך להיות מאוד חזק מנטלית. יש את הצוות המקצועי ואת המאמן. הוא זה שבוחר את השחקנים בהתאם למשחקים ואנחנו מקבלים את זה באהבה".

דן איינבינדר שחקן מכבי תל אביב מול קובי מוסא, גל בראל שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
"אנחנו עובדים על להיות יותר חדים ליד השער ולכבוש יותר". איינבינדר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully