וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: ”קשה לפצח בונקרים, אין אווירה טובה ברמת גן”

20.10.2013 / 22:00

זהבי הסביר מדוע מכבי תל אביב לא הצליחה לכבוש יותר משער אחד. פאולו סוזה: ”אהבתי את הדרך שבה השחקנים שלי שיחקו”

צילום: ברני ארדוב, עריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב ראתה אתמול את הפועל באר שבע מפסידה לעירוני קרית שמונה והערב (ראשון) האלופה פתחה פער של שלוש נקודות בפסגה אחרי 0:1 קטן על הפועל ניר רמת השרון. פאולו סוזה המשיך את מדיניות הרוטציה שלו ופתח עם גאל מרגוליס ודן איינבינדר, אבל מי שהביא לו את הניצחון הוא ערן זהבי, שהחליף את יואב זיו במחצית ובנגיעה הראשונה שלו כבש (47) את שער הניצחון היקר כל כך. אחרי שישה מחזורים הצהובים לא רק בלתי מנוצחים, הם גם לא ספגו אפילו שער אחד.

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בודד בפסגה. פאולו סוזה/ברני ארדוב

"זה היה משחק קשה, משהו שצפיתי לפני זה", אמר פאולו סוזה בסיום המשחק, "היה לנו את כל הסגל רק יומיים לפני המשחק, אני רוצה לברך את האוהדים שלנו שתמכו בנו במשחק הזה. אני מרוצה מהניצחון הזה, למרות הקשיים".

על המערך שמכבי שיחקה הערב, אמר סוזה: "אני משנה שיטה אבל מבחינתי השינוי שלי הוא שתמיד אני רוצה לנצח. הטקטיקה של מכבי היא הרצון לנצח. אהבתי את הדרך שבה השחקנים הבינו את המשחק והתאימו את עצמם לשיטה".

על המשחק הקרוב מול פרנקפורט בליגה האירופית: "אני תמיד חיובי ותמיד מלא ביטחון בשחקנים שלי אבל גם מאוד ריאלי. כדי לנצח נצטרך לשחק טוב, להיות מחוייבית ולבטא את היכולות שלנו למקסימום".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא היה צריך יותר מדקה כדי לסדר למכבי ניצחון. ערן זהבי/ברני ארדוב

ערן זהבי, הקשר שנכנס כמחליף ומיד כבש את שער הניצחון, אמר: "אני שמח שאני ביכולת טובה ועוזר לקבוצה לנצח וזה הכי חשוב. זה לא קל לשחק באצטדיון הזה ואין אווירה טובה, אבל צריך להגיד מילה טובה ל-16 אלף אוהדים שהגיעו".

על העובדה שרמת השרון הסתגרה, אמר: "זה הכיף בלהיות קבוצת צמרת, לפעמים קשה לפצח את הבונקרים האלו, אבל זה שלא הבקענו שישה שערים זה לא אומר כלום. יצרנו את המצבים וזה מה שחשוב. לקחנו 3 נקודות אחרי פגרת נבחרת וזה הכי חשוב".

על המפגש מול פרנקפורט בליגה האירופית: "פרנקפורט זו אופרה אחרת, רמות אחרות. אבל לנו אין מה להפסיד במשחק הזה, נבוא לשחק את הכדורגל שלנו ואני מקווה שנבוא לנצח".

חיים שאבו מאמן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
יחפש את הניצחון במקום אחר. שאבו/ברני ארדוב

בצד השני, ברמת השרון יכולים להיות מאוד מאוכזבים אחרי הפסד שישי בשישה מחזורים. הקבוצה של חיים שאבו שיחקה בהרכב אלמוני כמעט לחלוטין, אבל נתנה פייט לאלופה והפסידה במשחק צמוד יותר מהצפוי.

המאמן חיים שאבו לא התנחם מהעובדה הזו, ואמר בסיום: "אני לא מאמין בהפסדים מכובדים, אין דבר כזה אצלי. אני אוהב לנצח והפסד זה כמו כל הפסד. החברים עשו מאמץ אדיר היום אבל הפסדנו לקבוצה יותר איכותית מאיתנו. יש קבוצה טובה ברמת השרון ואני מקווה שבהמשך הדרך זה מאוד יעזור לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully