וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את רמת השרון

מערכת וואלה! ספורט

20.10.2013 / 21:58

למרות יכולת לא משכנעת, הצהובים שמרו על מאזן נקי מהפסדים וספיגות והשיגו ניצחון חמישי העונה. הכובש? ערן זהבי, שעלה במחצית וכבש אחרי דקה בנגיעה הראשונה שלו בכדור

one

מכבי תל אביב לא צריכה לתת הצגות כדי להראות לליגה שלפחות בשלב הזה היא נמצאת בכושר הכי טוב. האלופה שמרה הערב (ראשון) על מאזן נקי מהפסדים וספיגות עם ניצחון קליל 0:1 על הפועל ניר רמת השרון שסוגרת את הטבלה, וגם אם היכולת לא הייתה ממש משכנעת, פאולו סוזה רשם שלוש נקודות חשובות שפותחות פער של שלוש נקודות על פני באר שבע השנייה.

לדף המשחק

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג עם חבריו. ברני ארדוב
חילוף ענק, שער נהדר. ערן זהבי חוגג עם החברים/ברני ארדוב

זו לא הופעה שהצהובים ירצו ממש לזכור. אצטדיון רמת גן התמלא בלמעלה מ-16 אלף צהובים, אבל מכבי תל אביב לא הגיעה כמעט למצבים במהלך המחצית הראשונה. סוזה כהרגלו ביצע מספר שינויים בהרכב ונתן את ההזדמנות לגאל מרגוליס ב-11 לצידם של דן איינבינדר ויואב זיו, בעוד שרן ייני וערן זהבי נותרו על הספסל. זה לא היה נראה משכנע עד שסוזה החליט לבצע את השינוי בתחילת המחצית השנייה ולשלוח למגרש את ערן זהבי.

אין אוהד כדורגל שלא יודע עד כמה זהבי ווינר וכמה הוא אוהב להכריע משחקים. וזה בדיוק מה שהוא עשה. בנגיעה הראשונה שלו בכדור זהבי קיבל מטל בן חיים ובעט פנימה את שער הניצחון (דקה 47) היקר. רמת השרון שבעיקר קיוותה לעקוץ כדי לאסוף נקודות ראשונות העונה הגיעה להזדמנויות שלה אבל לא הצליחה להכניע את חואן פאבלו שרושם משחק שישי העונה ללא ספיגה, מאזן מרשים ללא ספק. ומה בשבוע הבא? קרב מסקרן בין שתי הבלתי מנוצחות, מכבי תל אביב וסכנין כשאז יגיע מבחן חשוב נוסף עבור הבחורים של סוזה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אוהדי מכבי תל אביב בכדורגל. ברני ארדוב
מכל מקום אפשרי הם רואים את המקום הראשון. אוהדי מכבי תל אביב הערב/ברני ארדוב

מחצית שנייה

*** סיכום סטטיסטי: 26:74% למכבי תל אביב בהחזקת הכדור, 5:20 למכבי תל אביב באיומים, 1:9 למכבי תל אביב בבעיטות למסגרת, 3:5 למכבי תל אביב בקרנות, 8:15 לרמת השרון בעבירות, 0:1 לרמת השרון בנבדלים, צהוב אחד לכל קבוצה.

דקה 83 - מכבי תל אביב אמנם הורידה הילוך, אבל הזכירה שהיא במשחק כשאיינבינדר חילק כדור לפריצה, שבעט רע מאוד החוצה.

דקה 60 - ראדי הפציץ את המסגרת מחוץ לרחבה, אבל נעצר אצל ניצן. דקה לאחר מכן זהבי נשלח בכדור טוב, אבל הבעיטה שלו לא הייתה מספיק חזקה ונעצרה גם היא.

דקה 53 - איזה פספוס של רמת השרון. הפעם בן רייכרט הגביה כדור טוב להאדז'יץ' שהתרומם לנגיחה, אבל נעצר אצל חואן פאבלו.

דקה 50 - עוד הזדמנות טובה לצהובים, כשהפעם בן חיים קיבל את הכדור, עבר את מוסא ברחבה, אבל הסיומת שלו הסתיימה עם כדור שיצא החוצה.

דקה 47 - גול! איזה חילוף גאוני של סוזה. טל בן חיים שלח בכדור מצוין את ערן זהבי שדהר קדימה בצד שמאל, חתך ומול ניצן בעט פנימה. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 46 - ערן זהבי הוקפץ מהספסל והחליף את יואב זיו בפתיחת המחצית השנייה.

*** זו הפעם הרביעית העונה שמכבי תל אביב מסיימת מחצית בתוצאה 0:0.

עומרי בן הרוש שחקן מכבי תל אביב מול אמיר האדזיץ' שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
פספס הזדמנות נהדרת במחצית השנייה. האדז'יץ' מול בן הרוש/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

*** נתוני המחצית: 26:74 אחוז למכבי תל אביב בהחזקת כדור, 2:8 למכבי תל אביב באיומים, 1:4 למכבי תל אביב בבעיטות למסגרת, 2:2 בקרנות, 4:8 לרמת השרון בעבירות, 0:1 בנבדלים לרמת השרון. צהוב אחד לכל קבוצה.

דקה 38 - מרגוליס שחרר כדור טוב מצד ימין למרכז, בן חיים לא הגיע כמו שצריך לנגיחה מקרוב, ופריצה שהשתלט לא בעט מספיק טוב ונעצר אצל השוער האורח.

דקה 37 - האם מכבי תל אביב קופחה והייתה צריכה לקבל כדור עונשין מ-11 מטר? מרגוליס ספק הופל ברחבה, אבל השופט איתן שמואלביץ' שהיה קרוב לאירוע סימן להמשיך.

דקה 29 - אחרי דקות מתות, פריצה השאיר כדור לבן חיים שבעט, אבל הכדור שלו לא היה מספיק חזק ונעצר בקלות אצל ניצן.

דקה 16 - הזדמנות מצוינת לצהובים אחרי הנעת כדור למופת. זה התחיל עם בעיטה של גל אלברמן שבעט מחוץ לרחבה, אבל ניצן הדף היישר לבן חיים שלא דייק עם הבעיטה החוזרת ופספס גם הוא.

דקה 6 - מכבי תל אביב הגיעה גם היא להזדמנות ראשונה משלה, כשמהראן ראדי ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק, אבל איתמר ניצן הערני קלט.

דקה 4 - אפרים טאקה גנב כדור ודהר קדימה, קיבל אותו במהלך מתפרצת ונותר באחד על אחד עם חואן פאבלו, אבל הכדור שלו לא היה מספיק חזק ונעצר בקלות אצל השוער.

דן איינבינדר שחקן מכבי תל אביב מול קובי מוסא, גל בראל שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
קיבל הזדמנות מסוזה, אבל לא הרשים. איינבינדר/ברני ארדוב

הרכבים

מכבי תל אביב: חואן פאבלו, יואב זיו (ערן זהבי 46), קרלוס גרסיה, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, דן איינבינדר (עומרי אלטמן 84), מהראן ראדי, טל בן חיים (שרן ייני 60), גאל מרגוליס, ראדה פריצה.

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, קובי מוסא, ידרנקו בוגיצ'ביץ', מאיר גבאי, מנחם סאן, עשהאל בן שבת, גל בראל (מיכאל זנדברג 75), בן רייכרט, אפרים טאקה (קני סייף 53), אלכסנדר דג'וקוביץ' (יוסי שבחון 67), אמיר האדזיץ'.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צבעו את אצטדיון רמת גן. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב מול ידרנקו בוגיצ'ביץ' שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
כבש בנגיעה הראשונה. בתמונה: הבעיטה לשער. ערן זהבי/ברני ארדוב
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שוב הפתיע בשינויים בהרכב. פאולו סוזה/ברני ארדוב
איתמר ניצן שוער הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
עמד היטב במרבית המבחנים שהיו לו. איתמר ניצן/ברני ארדוב
ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב מול קובי מוסא, עשהאל בן שבת שחקני הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
לא סיכן מספיק את השער. ראדה פריצה מול בן שבת ומוסא/ברני ארדוב
חיים שאבו מאמן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
למרות ההופעה המחמיאה, הם עדיין מסובכים. חיים שאבו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully