וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ארטיום פרחוסקי לא ייצא לבוסניה

21.10.2013 / 20:38

הסנטר הבלארוסי נפצע בקרסול בהפסד לבני הרצליה ויחמיץ את איגוקאה ביורוקאפ. רוזן: "אסור לנו להופיע ככה למשחק הבא"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

לא כך ציפתה הפועל ירושלים לפתוח את העונה: הקבוצה היומרנית מהבירה נכנעה אתמול (ראשון) ללא תנאי 74:63 לבני הרצליה והפכה לקבוצה היחידה בליגת העל שמחזיקה במאזן 2:0. השחקנים נראו מדוכדכים מאוד עת הלכו לעבר האוטובוס שמוקם ביציאה האחורית.

אם לא מספיקה התצוגה הרעועה שהציגה הקבוצה, סיבה נוספת לדאגה הגיעה מכיוונו של הסנטר ארטיום פרחוסקי, שנפצע בקרסול ודידה לחדר ההלבשה כשהוא נתמך על ידי אחד מאנשי הקבוצה. השחקן יעבור היום צילום ובדיקות, ולא ייצא עם הקבוצה למשחק החוץ ביורוקאפ, מול איגוקאה הבוסנית.

בחדר ההלבשה העיר המאמן בראד גרינברג על ההגנה החלשה במחצית הראשונה, כמו גם על כך שהקבוצה התקשתה תחת האזורית של בני הרצליה במהלכי ההתקפה. זאק רוזן אמר בסיום: "נכנסנו למשחק בצורה רכה במחצית הראשונה. במשחק חוץ אתה לא יכול לבוא ככה, אלא חייב לבוא חזק ולא עשינו את זה".

רוזן הוסיף: "אני לא יודע למה זה קרה, אבל אסור לנו להופיע ככה למשחק הבא. לא קלענו טוב וצריך לדעת איך לעשות דברים באופן יעיל. נצא למשחק הבא נגד אילת ונשחק חזק יותר. למה העליות והמורדות? זה שלב מוקדם של העונה, שלב מוקדם שלנו כקבוצה. נמשיך לעבוד כדי להיות מתואמים יותר".


* סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

אורי אלון הבעלים של הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
עוד תוצאה מאכזבת לאנשי הפועל ירושלים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully