וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג: "אסור שנשמור כמו במחצית הראשונה"

מאמן ירושלים עדיין מחפש ניצחון ראשון בליגה. קיצ'ן: "חייבים לשמור על גישה חיובית". אפי בירנבוים: "התפוצצנו על המגרש"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

המחזור השני בליגת העל בכדורסל נפתח הערב (ראשון) עם חמישה משחקים, בראשם עמדה הפועל ירושלים שהמשיכה את פתיחת העונה העלובה והובסה בידי בני הרצליה. הפועל אילת ניצחה את הפועל תל אביב 76:77 בזכות סל ניצחון דרמטי, גלבוע גליל הביסה את ראשון לציון 60:84, נתניה ניצחה באשדוד 76:82, ונס ציונה העירה את הפועל חולון מהחלום וניצחה אותה בחוץ 81:84.

בראד גרינברג מאמן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
מאין יבוא עזרו? גרינברג נושא מבט לשמיים/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג התייחס להפסד: "הייתה לנו בעיה לקלוע, לא דייקנו מבחוץ. לא היינו טובים משני צידי המגרש, ניסינו לחזור במחצית השנייה והתקרבנו קצת, אבל הם ברחו ברבע השלישי, כרינו לעצמנו בור גדול מדי. הם שמרו אזורית והקשו עלינו להכניס כדורים פנימה, איבדנו גם את ארט פראחוסקי, אני מקווה שיהיה בסדר. אנחנו חייבים להמשיך לעבוד, נהיה חייבים להשתפר בהגנה. במיוחד זו של המחצית הראשונה. רוב המשחק אנחנו הגבנו להם, ולא להיפך".

לגבי ארט פראחוסקי, שנפגע במהלך המשחק ולא חזר: "אני מודאג. זה פגע בנו. הייתה לו פציעה ברגל, ועכשיו הוא בספק למשחק החוץ הבא ביורוקאפ".

דרווין קיצ'ן הוסיף: "לא השגנו מספיק עצירות ולא קלענו מספיק. לפעמים אתה מתחמם ולפעמים שום דבר לא נכנס, וחוץ מזה לא היינו מספיק אגרסיביים. הם קבוצה טובה והם נכנסנו טוב למשחק. הם שמרו טוב יותר וזה מה שגרם להם לנצח. אנחנו חייבים לשמור על גישה חיובית, זו לא הדרך לפתוח עונה אבל ננסה להשיג ניצחון ראשון בליגה בהקדם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן בני הרצליה אבי בן שימול מול שחקן הפועל ירושלים אלישי כדיר. יוסי ציפקיס
פתח את העונה ביכולת נהדרת. בן שימול/יוסי ציפקיס

בצד המנצח, אבי בן שימול הצטיין והתייחס ליכולת הגבוהה שהוא מציג בפתיחת העונה: "מאוד חשוב לנצח, בטח בבית ובטח אחרי משחק כל כך עצוב וכואב בשבוע שעבר. אני שמח שעשינו עבודה טובה ושהתרוממנו אחרי המצב רוח הירוד מהשבוע שעבר. עשינו משחק יפה מאוד. אני עובד קשה ואפי נותן לי קרדיט, ויש כאן תיאום שבינתיים נראה טוב לעין".

אפי בירנבוים: "התפוצצנו על המגרש אחרי שאכלנו את עצמנו במשחק הקודם. קצת עצרנו מהחוסר ביטחון כי היינו יכולים לרוץ יותר. הישראלים חייבים להיות טובים יותר בשביל שננצח. אבי בן שימול שחקן טוב, אנחנו סומכים עליו ואוהבים אותו. נלחצנו ברבע האחרון קצת".

בירנבוים הוסיף: "אני לא אוהב להכריז הכרזות, שמעתי רדיו לפני המחזור הראשון ואנשים טעו בגדול. מי שהקשיב לפרשנים בווינר הפסיד הרבה כסף. יש לנו הרבה שחקנים שיש לי עוד קצת חוסר ביטחון. מלבד בלייזר יש לנו את זליקוביץ' וגיא לביא ועוד לא ראינו את כריס וורן במשחק טוב, שיעזור לנו המון.

לגבי בן שימול: "יש לנו כמה מנהיגים, אבי הוא שחקן שאני מאוד אוהב, אחד התכונות הכי טובות שלו שהוא הרכז הישראלי הכי גבוה בארץ. הוא עבר הרבה דברים בכדורסל, יש שחקנים שמרגישים נוח עם מאמן, וזה נותן לנו אקסטרה".

עוז בלייזר: "היינו יכולים לגנוב את הניצחון בשבוע שעבר, זה חלק מהכדורסל. עבדנו קשה השבוע לא נתנו לזה להשפיע עלינו, התכוננו טוב. ראינו את התוצאה היום, שיחקנו טוב טקטית וממושמעים. אני מקבל המון ביטחון מאפי ודרור, הם סומכים עליי לעשות מה שאני יודע, אני משתדל לעלות מהספסל ולעשות מה שאני יכול בשביל הקבוצה, שמח שהצלחתי הפעם, אשתדל לעשות את זה גם בהמשך.מהרגע שהתחילו את האימונים הרגשתי את ההבדל בין הליגה השנייה לראשונה, אני נכנס לזה וממשיך לעבוד קשה. זה הבית שלנו, מי שרוצה לנצח אותנו פה יצטרך לעבוד קשה, אנחנו קבוצה טובה ומחוברים מאוד. זה עוד לא שוטף, אבל עם הזמן עוד נשתפר".

מתן חרוש מאמן מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
הקבוצה שלו חטפה בראש. מתן חרוש/ניב אהרונסון

המחזור השני התאפיין במשחקים צמודים מאוד, אבל מי שהובסה ללא תנאי היא מכבי ראשון לציון, עם 84:60 משפיל בבית מול גלבוע/גליל. מתן חרוש, המאמן שהחליף ברגע האחרון את רוני בוסאני, שמר על פאסון בסיום למרות התבוסה: "כמו שאמרתי בשבוע שעבר בין אם אנחנו מנצחים ובין אם אנחנו מפסידים אנחנו קבוצה בתהליך ובהתהוות. שהגעתי ידעתי שצפויים לפנינו חודשים של עבודה ומה שחשוב כרגע הוא להמשיך ולפתח את השחקנים הצעירים. כולם יודעים ומכירים את הבעיות שלנו, ספגנו היום 70 אחוז מהשתיים וקשה כרגע לשמור בצבע, אבל אני חושב שהתחלנו טוב עם המון זריקות חופשיות מבחוץ שלא נכנסו וזה בסופו של דבר הסיפור של המשחק".

מאמן גלבוע גליל שרון דרוקר אמר בסיום: "מהרגע הראשון יזמנו והשתלטנו על המשחק, לא היה ספק שהגיע לנו לנצח".

שחקן עירוני נס ציונה מאיר טפירו מול שחקן הפועל חולון שלומי הרוש. מגד גוזני
ניצחון ראשון בליגת העל. טפירו/מגד גוזני

מי שרשמה ניצחון ראשון אי פעם בליגה הבכירה היא עירוני נס ציונה, שצלחה את המותחן בחולון והנחילה לה הפסד ראשון העונה עם 81:84. הפורוורד המצטייין טל דן, שקלע 16 נקודות, אמר בסיום: "ניצחון ראשון של נס ציונה בליגת העל זה מאוד מרגש. הליגה הזו מאוד הפכפכה ולא חשבנו שיפרשו לנו שטיח אדום. בשבוע הבא אנחנו מול מכבי תל אביב - אנחנו מגיעים קטנים אבל לא נוותר מראש".

מאמן חולון ליאור ליובין: "אני לא חושב שאנחנו סובלים מסינדרום מכבי, כל קבוצה יכולה להפסיד או לנצח בכל שבוע".

מאמן ברק נתניה רובי בלינקו. ברני ארדוב
מתחילים להתחבר? בלינקו/ברני ארדוב

מאמן ברק נתניה רובי בלינקו התייחס לניצחון 76:82 על אשדוד: "באנו מאוד נחושים ודרוכים, זה שלא שיחקנו הרבה זמן לא היה לטובתנו חוץ מזה שלמיילס היה הרבה זמן להבריא. בכל משחקי ההכנה שהוא שיחק ניצחנו, וכשהוא לא שיחק הפסדנו. הוא חשוב לנו בהיבט ההתקפי אבל במיוחד בהיבט ההגנתי, הוא הדבק של הקבוצה, שחקן שמאוד חשוב לנו. הוא שמר ועצר לא מעט את אוסטין פרימן, בעיקר כשהיינו עם בעיית עבירות. לקחנו ללב את ההופעה הלא טובה שלנו בגביע ווינר. יש פה חבורה של גברים, עבדנו מאוד קשה והתכוננו למשחק הזה ואני שמח שהצלחנו לנצח, אני לא יודע עוד כמה קבוצות ינצחו פה. הפנים שלנו קדימה להרצליה בשבוע הבא".

המאמן המפסיד נתי כהן: "הליגה היא ליגה שבה כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. באנו לשחק עם אנרגיות ומשחק הגנתי לא רע. בהתקפה לא הצלחנו כל כך. הניצחון על ירושלים שם לנו משקולות על הגב ויותר מדי דברים שהיו צריכים להכנס לא נכנסו. ברבע השלישי הובלנו ב-9 הפרש ולא ידענו לגמור את המשחק, ונתניה עשו את הפעולות הנכונות בסיום. אנחנו היינו לחוצים בסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully