וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב לאוהדים: "בואו נימנע מקריאות גזעניות ונהנה מהחוויה"

20.10.2013 / 19:50

הבעלים של בית"ר פנה לקהל לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב. ההערכה היא שהקופות לא ייפתחו ויגיעו 30,500 צופים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יממה לפני המפגש המסקרן בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב בטדי, הגיעו היום בצהריים (ראשון) הבעלים אלי טביב ומנהל השיווק אבנר קופל לפגישה עם המשטרה, בסופה נודע כי לאוהדי בית"ר יוקצו כ-2,400 כרטיסים נוספים ליציעים צפון מערבי וצפון מזרחי. הכרטיסים יוצאו למכירה באופן מיידי וההערכה היא שעד מחר בבוקר הכרטיסים יימכרו והקופות לא ייפתחו כאשר באצטדיון יהיו נוכחים 30,500 אוהדים.

אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
מבקש את אישור המשטרה. טביב/יוסי ציפקיס

בשבת ערכה הקבוצה את האימון באיצטדיון טדי. למאמן אלי כהן תהיה זאת הופעת הבכורה כמאמן בית"ר באיצטדיון והוא מתחיל להבין לקראת מה מצפה לו. כהן: "כשרואים את האיצטדיון ומבינים מה מצפה לנו זה נותן אקסטרה מחויבות לכל אחד ואחד מהשחקנים. זה לא עוד משחק ולא עוד שלוש נקודות, זה משחק מאוד חשוב לבעלים, לאוהדים ולמועדון וכולם מודעים לזה. ישנם שחקנים בליגת העל שבעונה שלמה לא זוכים לשחק מול 30 אלף איש וכל שחקן ושחקן צריך להרוויח את ההזדמנות שיש לו כאן וכולם צריכים להבין שזה לא מובן מאליו".

מי שהחליט לצאת במסר לאוהדים הוא אלי טביב, שאמר: "אני פונה לקהל האוהדים הגדול והמסור שלנו. אנחנו קובעים היסטוריה כשאצטדיון הבית המפואר שלנו יארח את הצגת הספורט הגדולה בישראל. בואו נימנע מקריאות גזעניות וננהג בסובלנות. בואו נהנה מחוויה שאפשר רק לקנא בה, נעודד, נתמוך ונדחוף את הקבוצה שלנו. עצם קיום המשחק והגעת כמות אוהדים אדירה זה כבר הניצחון שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אצטדיון טדי, ירושלים. מגד גוזני
אקסטרה מחויבות. טדי ממורק לקראת המשחק/מגד גוזני

המאמן הוסיף: "רואים את התכונה והטירוף ובאמת אין דבר שאנחנו רוצים יותר מלשלוח את האוהדים שמחים הביתה. זה לא רק 30 אלף האוהדים באיצטדיון, זה מועדון של מאות אלפי אוהדים שבאמת השמחה שניצחון יכול לגרום להם שווה את הכל".

על ההרכב שיפתח במשחק אמר: "את זה אני שומר לעצמי. אני שומע את כל הקשקושים ואני יכול להבטיח לכל אוהד בית"ר שנעלה אך ורק במטרה אחת והיא לנצח את המשחק. בית"ר ירושלים בבית צריכה תמיד למצוא את הדרך לייצר מצבים, לצאת קדימה בכל הזדמנות ולנצל את הדחיפה של הקהל שאמור להיות פקטור חשוב מאוד במשחק".

ככל הנראה, אייס קרים יפתח לצידו של ברק משה בקישור האחורי כאשר סינטיהו סלליך ואופיר קריאף ישחקנו בכנפיים ואיציק כהן ובנגורה בחוד ההתקפה. בהרכב כזה יהפוך למעשה קריאף לפליימייקר של הקבוצה במרכז השדה והוא יהיה האיש שאמור לתת את הטון.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
רוצים לשלוח את האוהדים שמחים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully