וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תפתח עם שני חלוצים נגד הפועל ת"א

19.10.2013 / 14:43

אלי כהן תרגל את איציק כהן וטטה בנגורה בחוד, גם רועי זיקרי בתמונה. טונייס: "אסור להתלהב יותר מדי ולהפקיר את ההגנה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן, עדיין מתלבט בנוגע להרכב איתו הוא יעלה במשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני בטדי במסגרת המחזור השישי בליגת העל. באימונים אתמול (שישי) והיום כהן תרגל מערך שכולל שני חלוצים: איציק כהן וטטה בנגורה, כאשר בחלק מהתרגולים החליף רועי זיקרי את אחד מהשניים.

אם זה יהיה המערך של כהן, בית"ר תעלה עם שני קשרים אחוריים: ברק משה ואופיר קריאף או ברק משה ואייס קרים, כאשר קריאף יוסט קדימה ויתופקד באחד משני האגפים. אפשרות נוספת היא שעומר אצילי ישחק מעט לפני קריאף ומשה, כפי ששיחקה הקבוצה ברמת השרון. יחד עם זאת, בצוות המקצועי חוששים מהשילוב הזה בעקבות המשחק ה"רך" של הקבוצה באותו משחק.

באימון אתמול הרבה כהן לצעוק ולהעיר לשחקנים על איבודי הכדור: "אל תסבכו את המשחק. תשחקו פשוט, על איבודי כדור משלמים". מי שהחל לקחת פיקוד לקראת המשחק הוא הבלם אנדרס טונייס, שביקש מחבריו שוב ושוב "סבלנות" ו"שחקו רגוע".

הבלם מ-ונצואלה אמר: "הקהל ידחוף אותנו ואנחנו צריכים לקחת את זה למקום נכון ולשחק חכם. שלא יהיה מצב שנתלהב יותר מדי ונפקיר את ההגנה. אנחנו צריכים לנצל את הטירוף לטובתנו אבל גם לדעת שהיריב רוצה לנצל את זה".

כ-400 כרטיסים בלבד נותרו לקראת המשחק ליציע הדרומי ולמשחק יגיעו כ-28,500 צופים. מחר תנסה בית"ר לאשר עוד כ-2,000 מקומות ביציעים הצפון מערבי והצפון מזרחי, אך הסיכויים לאישור כזה נמוכים.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
עדיין מתלבט. אלי כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully