וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוש: "זה המשחק הכי מטורף שהיה פה"

17.10.2013 / 15:45

שוער בית"ר נרגש לקראת המפגש הקרוב מול הפועל תל אביב, בבירה ממתינים להפשרת 3,500 כרטיסים נוספים למשחק

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

לאחר תקופה מתוחה בין ראשי בית"ר ירושלים לשחקנים, התארחו הבוקר (חמישי) אלי טביב וחיים רביבו באימון בית"ר ירושלים בבית וגן. הבעלים ונציגו הגיעו למתחם האימונים, לחצו את ידי השחקנים וסיפקו להם כמה מילות עידוד. אורח נוסף ששהה בעיר וקפץ לבקר היה אלי אוחנה, שאמר: "הרבה זמן לא הייתי כאן. זה תמיד מרגש, זה הבית שלי".

אחר הצהריים ערכה הקבוצה ארוחת גיבוש ב"סטקיית חצות" בירושלים אליה התלוו טביב ורביבו. הקשר איברהים קארגבו ערך אימון בכורה בבית"ר ובמידה וירשים בשבוע הקרוב יחליף את אייס קרים. ייתכן כי קרגבו אף יוחתם על חוזה עד לחודש ינואר.

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
חזר מהנבחרת במצב רוח טוב. הרוש/יוסי ציפקיס

אריאל הרוש, שחזר משהייה עם הנבחרת, הצטרף להכנות לקראת הפועל תל אביב, ואמר: "הייתי בנבחרת ואני יכול להגיד שהראש שלי היה המון במשחק מול הפועל תל אביב". על יחסי הכוחות בין בית"ר להפועל, אמר: "אני מסכים עם מי שאומר שהפועל קבוצה טובה יותר מאיתנו אבל אסור לשכוח שעוד לא התחברנו, יש לנו קבוצה טובה מאוד"

על הטירוף סביב המשחק, אמר: "אין מילים לתאר את הדבר הזה, אני זוכר משחקים של 18 אלף איש בטדי והיה טירוף, אז עכשיו שאמורים להיות כמעט 30 אלף איש, הולך להיות משחק מטורף, הכי גדול שהיה פה עם טדי מפוצץ, אנחנו כבר מחכים לזה".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
חיים רביבו עם אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
שוב ביחסים קרובים. טביב ורביבו/יוסי ציפקיס

בבית"ר עמלים בשעות אלה על מנת להפשיר כ-3,500 כרטיסים נוספים לקראת המשחק ביציעים הצפון מערבי והצפון מזרחי. בשלב זה המשטרה אינה מאשרת זאת אך בבית"ר משוכנעים כי ברגע שיאזלו כל הכרטיסים ליציע הדרומי המשטרה תאפשר לפחות חלק מהכמות ותבוא לקראת המועדון. מעבר לכך, אנשי בית"ר יישבו עם המשטרה גם בנוגע להכנסת ציוד הכולל חכות ומוטות, מתוך תקווה כי יבואו לקראת הקהל וייתכן שהמשטרה תערוך דיון מחודש בעניין ביום ראשון.

איציק כהן אמר לקראת המשחק: "ברור לנו שזה לא עוד משחק ובאמת האווירה מטורפת. לי באופן אישי זה עושה רק טוב. אני מאמין שכל אחד ייתן מעצמו יותר כי אף אחד לא רוצה לאכזב את הקהל במשחק כזה, זאת זכות עבורינו להיות במעמד הזה וכולנו נרצה להרוויח אותה".

בשל בעיות החניה הקשות בטדי והפקקים הצפויים, בבית"ר ירושלים מנסים בכל דרך אפשרית למנוע מצב בו אוהדים יתקשו למצוא חניה. פיתרון חלקי נמצא הערב, כאשר לאחר שיחות שערך מנהל השיווק של בית"ר ירושלים אבנר קופל עם רכבת ישראל, החליטה החברה להקצות כשני רכבות במיוחד למשחק בטדי ביום שני. הרכבות ייצאו ביום המשחק בשעה 17:53 ו-18:53 ממסוף ארלוזורוב בתל אביב ויכילו לפחות כ-2,000 אוהדים המגיעים מאיזור הצפון והמרכז. ברכבת ישראל שוקלים אף להוציא רכבת נוספת ביום המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully