וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "השער הראשון היה מהיפים שראיתי"

ארסן ונגר מהלל את השער הראשון המרהיב של ארסנל: "היה בו כל מה שאפשר לבקש". רמזי: "כולם פה מחייכים". גובר הלחץ על מויס, פרגוסון: "כל תואר יהיה פנטסטי עבורו". צ'לסי: מוריניו שוב הורחק

החלק העליון בליגה האנגלית חם וצפוף, כשארבע נקודות בלבד מפרידות בין המקום הראשון לשישי (עם משחק חסר לטוטנהאם), אבל אין ספר שכרגע הקבוצה הלוהטת מכולן היא ארסנל. התותחנים הביסו אתמול (שבת) 1:4 את נוריץ', ורשמו ניצחון שישי בשבעת משחקי הליגה האחרונים. יותר מזה, התותחנים המשיכו להציג כדורגל יפהפה, כשהשער הראשון היה מרשים במיוחד.

שחקן ארסנל, ג'ק ווילשר. Paul Gilham, GettyImages
שלא ייגמר לעולם. ארסנל/GettyImages, Paul Gilham

ג'ק ווילשר אחראי על השער, שהגיע בסיומו של מבצע קבוצתי נהדר, שכלל שני עקבים הגנה מסוחררת וחסרת אונים. גם ארסן ונגר החמיא לחניכיו על השער. "השילוב של מהירות, יכולת טכנית, מחשבה מהירה ותגובות זריזות - היה בזה כמעט כל מה שאפשר לבקש", אמר ונגר, "זה אחד השערים היפים ביותר שראיתי. כולם היו נהדרים, אבל הראשון היה יוצא דופן. אני מניח שהרבה אנשים יצפו בו".

ונגר שיבח את חניכיו ואמר ש"יש לנו גישה טובה, ואנחנו רעבים. ניצחנו 1:4, אבל נוריץ' שיחקה טוב. היו לנו רגעי נפילה בין הדקה ה-30 ל-60, אבל הצלחנו לצאת מזה".

ארסן ונגר, מאמן ארסנל. GettyImages
"יש לנו גישה טובה, ואנחנו רעבים". ונגר/GettyImages

ארון רמזי, שלא פתח ונכנס כמחליף, אמר ש"התאוששנו מההפסד במחזור הראשון ויצאנו מזה. הביטחון גבוה, כולם משחקים עם חיוך על הפנים ונהנים, אנחנו שמחים שחזרנו למקום הראשון, ומקווים להישאר שם כמה שיותר זמן".

מנצ'סטר יונייטד: המשבר נמשך

מי שממשיכה לאכזב היא מנצ'סטר יונייטד, שהחמיצה והחמיצה עד שספגה שער בדקה ה-89 ונאלצה להסתפק ב-1:1 ביתי מול סאות'המפטון. המשמעות היא שיונייטד לא רשמה שני ניצחונות רצופים בליגה מאז חודש מארס.

"בכל שבוע אני מחפש אחר עקביות", הודה דייויד מויס המאוכזב בסיום, "קיוויתי להמשיך את התנופה מהמשחק הקודם, אבל כרגע זה משהו שאנחנו מתקשים לעשות. כרגע מה שאנחנו יכולים לעשות זה לחשוב על המשחק הבא.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, רובין ואן פרסי, מול שחקן סאות'המפטון, ג'יי רודריגז. Shaun Botterill, GettyImages
התסכול נמשך. יונייטד/GettyImages, Shaun Botterill

"היו לנו הרבה הזדמנויות שבהן יכולנו לגמור את המשחק, אבל אז הם היו אלה שכבשו דקה לפני הסוף מכדור קרן. זה היה מאכזב, כי היו הרבה דקות שבהן נראינו טוב, אבל לא הצלחנו לגמור את המשחק".

אלכס פרגוסון התייחס ללחץ על מויס, ואמר ש"מבחינתו, לזכות בתואר העונה יהיה הישג פנטסטי. לא משנה מה. גביע הליגה, הגביע, תואר אירופאי או אליפות", אמר פרגוסון, "זה לא קל, כי יש הרבה קבוצות חזקות שנאבקות על תואר. יש לו תמיכה גדולה במועדון, זו קבוצה שמנוהלת היטב. כל מועדון צריך מעט מזל, ונקווה שהוא יזכה למעט".

צ'לסי: מוריניו שוב הורחק

צ'לסי אומנם ניצחה אתמול 1:4 את קרדיף, אבל את 20 הדקות האחרונות של המשחק ז'וזה מוריניו ראה מהיציעים יחד עם אוהדי הבלוז, אחרי שהורחק על ידי השופט. מוריניו השתולל על הקווים כשהוא זועם ומוחה על בזבוזי הזמן של שחקני היריבה, והורחק על ידי השופט אנתוני טיילור.

"הוא היה מאוד מתוסכל", אמר עוזר המאמן סטיב הולנד על מוריניו, "כבר מהדקה הראשונה הם העבירו זמן בכל כדור חופשי. בהתחלה הערנו בנימוס, אבל הם באופן מכוון ניסו להרוס את המשחק. הכול השתנה כשהובלנו במשחק. פתאום הם נלחצו וניסו לזרז אותנו. זה היה מתסכל מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully