וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדנאן ינוזאי חתם לחמש שנים במנצ'סטר יונייטד

ילד הפלא הבלגי, שישחק עד 2018 בשורות האלופה, נרגש: "מאז שהגעתי לכאן הרגשתי שזה המקום הכי נכון עבורי"

השם הכי חם במנצ'סטר יונייטד בתקופה האחרונה הוא ללא ספק ילד הפלא הבלגי עדנאן ינוזאי, והיום (שבת) החליטו השדים האדומים לא לקחת סיכונים ולהחתים את הקשר על חוזה חדש לחמש שנים. בכך יכולים המועדונים הגדולים לשכוח בשלב הזה מהכישרון הצעיר שיישאר באולד טראפורד לפחות עד 2018.

כזכור, ינוזאי ערך את הופעת הבכורה שלו העונה בגביע הצדקה בוומבלי. במשחקו הראשון בהרכב הוא כבש את שני השערים החשובים של יונייטד בניצחון 1:2 על סנדרלנד לפני הפגרה האחרונה.

עדנאן ינוזאי שחקן מנצ'סטר יונייטד. AP
לא הולך לשום מקום. ינוזאי/AP

"זה כבוד גדול לחתום במנצ'סטר יונייטד", אמר ינוזאי הנרגש, ששמו עלה כמי שעשוי להצטרף לשורות הנבחרת האנגלית. "מאז שהגעתי לכאן אני הרגשתי תמיד שזה המועדון הכי נכון מבחינתי. העונה נהדרת עבורי - זה התחיל ממסע קדם העונה, הבכורה בגביע הצדקה והניצחון בוומבלי והעובדה שפתחתי נגד סנדרלנד - זה פשוט חלום. אני רוצה לעבוד קשה כעת ולהתפתח כשחקן של מנצ'סטר יונייטד".

דייויד מויס, שרשם הישג ראשון מבחינתו כמנג'ר, הביע שביעות רצון מהמהלך, ואמר: "אני מרוצה שעדנאן גילה נאמנות ליונייטד. הוא כישרון יוצא מן הכלל והביע עקביות מאז שהגעתי ליונייטד בחודש יולי. האיזון שלו והיכולת שלו לגבור על שחקנים היא משהו בלתי רגיל עבור ילד בגילו. זה נהדר שהוא רואה במועדון שלנו כמקום הכי טוב עבורו".

כזכור, ינוזאי הגיע ליונייטד בגיל 16 ממחלקת הנוער של אנדרלכט כשאת המושכות בהרכב הוא קיבל לפני שבועיים בגיל 18 וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully