וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל בודדה בפסגה, צ'לסי הפציצה, רק תיקו ליונייטד

התותחנים ראשונים אחרי 1:4 על נוריץ'. הבלוז ניצחו את קרדיף בתוצאה זהה. יונייטד - סאות'המפטון 1:1, ווסטהאם - סיטי 3:1

המחזור השמיני בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת) עם תוצאות מרתקות. במשחק שפתח את שבת ליברפול איבדה גובה אחרי 2:2 בחוץ נגד ניוקאסל. מאוחר יותר ארסנל פתחה פער בפסגה בזכות 1:4 על נוריץ', בעוד צ'לסי נשארה קרובה בזכות ניצחון בתוצאה זהה על קרדיף סיטי. מנצ'סטר יונייטד המשיכה לאכזב עם ספיגה בדקה ה-89 ו-1:1 בלבד נגד סאות'המפטון באולד טראפורד. מנצ'סטר סיטי סגרה את משחקי השבת עם 1:3 בחוץ על ווסטהאם.

שחקן ניוקאסל, מאפו יאנגה-מביווה. רויטרס
50 דקות ב-10 שחקנים. יאנגה-מביווה רואה אדום/רויטרס

ניוקאסל - ליברפול 2:2

דקה 72: גול! מוזס העביר כדור עומק לסוארס, האורוגוואי הגביה לרחבת החמש ודניאל סטארידג' שהגיע במהירות נגח פנימה. 2:2.

דקה 57: גול! כדור חופשי ארוך חלף על פני כל ההגנה של ליברפול, פול דאמט המחליף, שחקן בית של המגפאייז שעלה להופעת פרמיירליג שנייה בלבד בקריירה, התגנב והגיע מאחור כדי לכבוש בנגיעה רכה ומדויקת ברגל שמאל. 1:2 לניוקאסל.

דקה 40: גול! מאפו יאנגה-מביווה הכשיל את לואיס סוארס ברחבה והשופט אנדרה מארינר הראה לו כרטיס אדום והצביע על הנקודה הלבנה. סטיבן ג'רארד בעט שטוח ופנימה. שער פרמיירליג מספר 100 לקפטן האדום ו-1:1.

דקה 23: גול! יוהאן קבאיי אסף כדור מחוץ לרחבה ושלח בעיטה חדה ואלכסונית, הכדור קפץ פעם אחת על הדשא והכניע את סימון מיניולה. 0:1 לניוקאסל.

שחקן ליברפול, סטיבן ג'רארד. רויטרס
שער פרמיירליג מספר 100. ג'רארד/רויטרס

ארסנל - נוריץ' 1:4

דקה 88: גול! רוזיצקי הגביה לרחבה, רמזי הוריד בנגיעה ואוזיל כבש בקלות מקרוב. עוד מהלך קבוצתי יפהפה ועוד שער. 1:4.

דקה 84: גול! מי אם לא ארון רמזי. הוולשי שנכנס כמחליף קיבל את הכדור מווילשר בתוך הרחבה, עבר שחקן הגנה אחד בצורה אלגנטית וכבש מול ג'ון רודי.

דקה 70: גול! מרטסאקר הרחיק לא טוב לקצה הרחבה של ארסנל, ג'ונתן הוסון השתלט, התקדם מטר וירה כדור שטוח וחד פנימה. נוריץ' מצמקת ל-2:1.

דקה 58: גול! מתפרצת קטלנית של התותחנים הסתיימה עם חגיגה נוספת. קאסורלה דהר קדימה ומצא את ז'ירו בצד ימין, הצרפתי הגביה במדויק למרכז הרחבה ומסוט אוזיל הגיע מאחור ונגח פנימה. 0:2 לארסנל.

דקה 17: גול! מהלך קבוצתי שכלל כמה חילופי מסירות בחלק הקדמי, הסתיים עם מסירה של אוליבייה ז'ירו לג'ק ווילשר ועם בעיטה של האחרון לרשת. 0:1 לארסנל.

שחקן ארסנל, ג'ק ווילשר. Paul Gilham, GettyImages
חתם מהלך קבוצתי יפה. ווילשר/GettyImages, Paul Gilham

מנצ'סטר יונייטד - סאות'המפטון 1:1

דקה 89: גול! איזו דרמה באולד טראפורד, סאות'המפטון משווה. דיאן לוברן הקדים את פיל ג'ונס וג'וני אוואנס לכודר קרן ודחק פנימה מתוך רחבת החמש. 1:1.

דקה 26: גול! ינוזאי שלח את רוני לכדור עומק, ארתור בורוץ הדף את הניסיון של האנגלי, אבל רובין ואן פרסי הגיע מאחור ובעט שטוח פנימה. שער פרמיירליג חמישי להולנדי נגד הסיינטס ו-0:1 למנצ'סטר יונייטד.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, רובין ואן פרסי, מול שחקן סאות'המפטון, ג'יי רודריגז. Shaun Botterill, GettyImages
שוב כבש נגד סוטון. ואן פרסי מול רודריגז/GettyImages, Shaun Botterill

צ'לסי - קרדיף סיטי 1:4


דקה 83: גול! הזאר נכנס לרחבה מצד שמאל, התגבר בקלות סטיבן קולקר ובעט מזווית קשה פנימה. 1:4 לצ'לסי.דקה 78: גול! ראמירס חילץ והעביר לאוסקר וזה בעט מ-17 מטר לרשת העליונה. 1:3 לצ'לסי.

דקה 66: גול! הזאר מצא את אטו בתוך הרחבה, הקמרוני חתך ימינה וירה פנימה. שער בכורה לקמרוני בפרמיירליג, 1:2 לצ'לסי.

דקה 33: גול! עוד שער לא שגרתי בגשר. סמואל אטו חטף מהשוער האורח דייויד מארשל שהקפיץ את הכדור על הרצפה, השתלט ולבסוף בישל לאדן הזאר שרק היה צריך לגלג פנימה. 1:1.

דקה 10: גול! ראמירס מסר אחורה לעברו של דויד לואיז, אבל הבלם עזב לפטר צ'ך וג'ורדן מאץ' צד את הכדור וכבש מול השוער הצ'כי. טעות גדולה בהגנה הכחולה וזה 0:1 לוולשים.

שחקן קרדיף סיטי, ג'ורדן מאץ', מול שוער צ'לסי, פטר צ'ך. Mike Hewitt, GettyImages
מאץ' מכניע את צ'ך. זה לא הספיק לוולשים/GettyImages, Mike Hewitt

ווסטהאם - מנצ'סטר סיטי 3:1

הקבוצה של מנואל פלגריני צברה ניצחון חוץ ראשון בליגה העונה ועשתה זאת דווקא מול הפטישים, שנראו נהדר לפני הפגרה ופירקו את טוטנהאם בדרבי. הפעם, ההגנה שלהם לא עמדה במעמסה וסיטי במקום הרביעי.

בדקה ה-16 הסיטיזנס עלו על הלוח כאשר פרננדיניו הכניס כדור עומק מבריק לסרחיו אגוארו וזה שלח לרשת של יוסי יסקלאינן. שש דקות בתוך המחצית השנייה הכפיל קון את מאזנו האישי ואת זה של האורחים. דויד סילבה הגביה כדור חופשי והחלוץ הארגנטינאי כבש את שער הנגיחה הראשון (!) שלו בפרמיירליג. שבע דקות לאחר מכן, בדקה ה-58, ווסטהאם חזרה למשחק עם מבצע פנטסטי. ראבל מוריסון הפך כדור ברחבה וריקרדו ואז טה כבש במספרת מול ג'ו הארט. עשר דקות לסיום, המשחק הזה ננעל עם בישול גדול של אגוארו בעקב לסילבה, ששלח לחיבורים.

שחקן מנצ'סטר סיטי, סרחיו אגוארו. רויטרס
ניצחון חוץ ראשון העונה בליגה. אגוארו חוגג/רויטרס

אברטון - האל סיטי 1:2
לאברטון: קווין מיראלס (8), סטיבן פינאר (57). להאל סיטי: יאניק סאגבו (30)

סטוק סיטי - ווסט ברומיץ' 0:0

סוונסי - סנדרלנד 0:4
לסוונסי: פיל בארדסלי (57, עצמי), ג'ונתן דה גוזמן (59), ווילפריד בוני (64, פנדל), צ'יקו (80).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully