וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה: "עברתי את התקופה הקשה בקריירה שלי"

חלוץ ריאל מדריד מאושר משבירת הבצורת בנבחרת. פלקאו: "מודה לפרס, אבל לא מרגיש ראוי לדבר על העניין מריאל"

אחרי פגרת הנבחרות, תחזור בסוף השבוע הליגה הספרדית למחזור השמיני שלה, כשריאל מדריד תפתח שבוע קשה במיוחד שייחל עם משחק ביתי מול מלאגה בשבת, ביקור של יובנטוס ביום רביעי וקלאסיקו מול ברצלונה בקאמפ נואו בשבת הבא, לפניו רק מתחדדת סוגיית החלוץ המרכזי של הבלאנקוס.

קרלו אנצ'לוטי שמח לראות את קארים בנזמה שובר בצורת של 1,222 דקות ללא כיבוש במדי נבחרת צרפת כשעלה כמחליף וכבש גם מול אוסטרליה וגם מול פינלנד, אך גם אלברו מוראטה, חביב האוהדים, התכבד בשני שערים במדי נבחרת ספרד הצעירה בניצחונות מול בוסניה והונגריה, שהעלו את מאזנו ל-11 שערים בתשע הופעות במדי הלה רוחיטה.

שחקן נבחרת צרפת קרים בנזמה חוגג עם חברו פרנק ריברי. רויטרס
"מעולם לא נכנעתי ומעולם לא אכנע". קארים בנזמה/רויטרס

בנזמה צבר ביטחון מהחזרה שלו לעניינים, ואמר היום: "הרבה עיניים הופנו לעברי, והשערים שכבשתי עזרו לי מאוד. עברתי את התקופה הקשה ביותר בקריירה שלי עד כה, אבל תמיד האמנתי בעצמי. מעולם לא נכנעתי ומעולם לא אכנע". כשנשאל על שריקות הבוז בהן התקבל בסטאד דה פראנס כשהחליף את אוליבייה ז'ירו מול פינלנד, אמר בנזמה: "לא שמתי לב לכך. התמזל מזלי לכבוש, וקהל היה שמח, וזה מה שחשוב".

בינתיים פלורנטינו פרס רק חימם את הגזרה כשהצהיר אתמול שרדמאל פלקאו ישחק יום אחד בריאל מדריד, והחלוץ הקולומביאני הגיב היום לדברים בהכחשה לא משכנעת: "אני יכול רק להודות לפלורנטינו על הדברים שהוא אמר, אבל אני צריך לכבד את המועדון הנוכחי שלי, מונאקו, בו אני מרגיש נהדר. אני מרוצה מאוד, וזה לא מרגיש לי ראוי לדבר על עניין שמגלים בי בריאל מדריד מתוך כבוד למקום בו אני נמצא היום".

רדאמל פלקאו שחקן מונאקו חוגג. רויטרס
לא מתייחס, כרגע. רדמאל פלקאו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully