וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו פרס: "פלקאו עוד ישחק בריאל מדריד"

הנשיא גילה מי המשתכרים הבכירים בקבוצה, לא יבצע רכש בחורף, אך לא מוותר על פלקאו. אלונסו יחמיץ את הקלאסיקו

השמועות על הכוונה של ריאל מדריד לנסות לרכוש בחלון ההעברות של ינואר את לואיס סוארס או רדאמל פלקאו, נתקלו היום (שלישי) בהכחשה גורפת של הנשיא פלורנטינו פרס, שטען כי אין בכוונתו לבצע רכש במהלך החורף. למרות זאת, האיש הכל יכול של ריאל לא מרים ידיים במרדף אחר פלקאו, שבחר בקיץ לחתום דווקא אצל מונאקו העשירה.

גארת' בייל מוצג בקבוצתו החדשה ריאל מדריד לצד הנשיא פלורנטינו פרס. רויטרס
הרביעי בטבלת השכר של ריאל. גארת' בייל עם פלורנטינו פרס/רויטרס

פרס התייחס לכמה מהנושאים הבוערים במועדון ואמר לתכנית "פונטו פלוטה" כי "פלקאו עוד ישחק יום אחד בריאל מדריד, אם כי אין לנו כוונה לצרף שחקנים בחורף". על קארים בנזמה אמר: "יש לו כל יום הצעות כי הוא שחקן גדול. אני מבין שהאוהדים רוצים רכש, אבל הם צריכים להעריך את השחקנים שלנו".

על סוגיית איקר קסיאס אמר: "הוא התייחס לזה בצורה הטובה ביותר. איקר מתאמן טוב ואנחנו שמחים, הוא לקח את זה כמו מקצוען. הוא מדרידיסטה אמיתי. כריסטיאנו רונאלדו הוא המרוויח הבכיר שלנו, אחרי איקר, סרחיו ראמוס וגארת' בייל. יש לי חיבה רבה לראמוס ואנחנו מתכוונים לדבר איתו בהמשך על הארכת חוזה. אף אחד לא מגיש לו הצעות כי יודעים שלא נמכור אותו".

בינתיים, ריאל מדריד נערכת לקלאסיקו מול ברצלונה שיתקיים ב-26 באוקטובר. כבר עתה ברור כי צ'אבי אלונסו לא יהיה כשיר למשחק בגלל הפציעה שמשביתה אותו מאז הקיץ. "אני מתקדם בצעדים קטנים, אבל לא יכול להציב תאריך יעד", אמר הקשר הוותיק. "לא אוכל לעזור לקבוצה במשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully