וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימונד על שולדברנד: "תותח, יד מדהימה, סל ענק"

הגארד של הפועל תל אביב החמיא לגיבור הניצחון מול הרצליה. בירנבוים הודה שלקח פסק זמן בטעות: "זה משגע אותי"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: גדי וינסטוק

הפועל תל אביב פתחה את עונת 2013/14 כמו שצריך, עם ניצחון דרמטי 75:76 בגן נר על בני הרצליה, משלשה של יונתן שולדברנד 1.8 שניות לסיום. "עברתי כבר משחקים של נקודה הפרש", סיכם המאמן המנצח ארז אדלשטיין. "בשנה שעברה הפסדנו במחזור הראשון להרצליה, בבית, בהארכה. השנה ניצחנו. לא הגיע לנו להפסיד, היינו יותר טובים. נתקענו נגד אזורית אבל זה די טבעי. לא היינו בקצב, איבדנו ביטחון. נצטרך לטפל בזה וטוב מאוד לטפל בזה אחרי ניצחון".

רביב לימונד הפועל תל אביב כדורסל. אדריאן הרבשטיין
"ואוו, אין לי מילים". לימונד/אדריאן הרבשטיין

על גיבור המשחק אמר אדלשטיין: "אל תנחסו את שולדברנד. הוא עשה הכול. מסירה, הגנה, קליעה. הקיץ בנבחרת שבדיה עשה לו טוב. הוא בא בוגר, איש משפחה עם תינוקת חמודה. רק שיצליח". על הרבע השלישי, שבו ספגה קבוצתו 28, אמר המאמן: "התקפה לא טובה נגד אזורית הכניסה אותם לקצב. ידענו שזה יהיה, נהיה יותר טובים נגד אזורית". לסיכום אמר: "אני כבר חושב קדימה, על האולם הביתי של הפועל תל אביב, בעונה הבאה. 4,000 איש, קבוצה שתשחק באירופה, זה החלום".

שולדברנד סיכם בצניעות: "היה לי בטבריה גם כזו קליעה, על הבאזר". לאחר מכן ניסה להסביר את סוד היכולת המשופרת: "האמת, שלא שיחקתי כל כך הרבה עם הנבחרת בקיץ, הייתי פצוע. לא יודע, זו המשכיות שיש לי פה בהפועל, אני מרגיש בנוח עם ארז, מאוד נהנה".

הרכש החדש רביב לימונד: "וואו, אין לי מילים. האנרגיות מהקהל שלנו - זה היה כל כך כיף. אני שמח שניצחנו כי ברוב המשחק שלטנו למעט הרבע השלישי. מגיע ליונתן לעשות את זה, הוא תותח. יש לו יד מדהימה, הוא קלע סל ענק, ואני שמח שזה נפל בחלקו. מאוד קל לי להתחבר לארז ולמועדון. חיבקו אותי, ורק שימשיך ככה. זו אחלה דרך להתחיל עונה".

אפי בירנבוים הסביר מה התרחש על הספסל של קבוצתו בשניות האחרונות: "לקחתי טיים אאוט כי הייתי בטוח שהכדור האחרון יהיה שלנו. הפועל עשו פאול, פגע למתן נאור ברגל, ופתאום, באמצע הטיים אאוט, מודיעים לי שהכדור בכלל שלהם. אני לא לוקח פסק זמן בשביל מאמן בצד השני, בטח כשאין לו טיים אאוט. זה משגע אותי. זה משגע אותי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ג'ואקים דונלדסון בני הרצליה מול יונתן שולדברנד הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
זיכרונות מטבריה. שולדברנד/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully