וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "מכבי תל אביב טובה יותר מבשנה שעברה"

דייויד בלאט סיפק ראיון אופטימי לאתר היורוליג: "התחזקנו בנקודות הנכונות". אוחיון: "חשוב שנדליק את הקהל בתל אביב"

מכבי תל אביב תפתח הערב (שני) את העונה בליגת העל במשחק מול הפועל חולון (19:00, ערוץ 1), אבל ההתרגשות הלא פחות גדולה היא לקראת פתיחת העונה ביורוליג ביום חמישי, במשחק חוץ בספרד נגד קאחה לבורל. היום אתר היורוליג סיפר ראיונות עם אנשי מכבי תל אביב, שכרגיל נשמעים אופטימיים.

צפו בראיון של בלאט

מאמן הקבוצה דייויד בלאט אמר: "בדרך כלל אנחנו רוצים לשמור על המשכיות, אבל זה לא תמיד קל, כי יש שחקנים שרשמו הצלחות ועברו לשלב הבא. זה טוב, אבל גם רע. לא הצלחנו לשמור על בסיס חזק, שזה מבחינתי אלמנט יסודי, אבל השנה הבאנו שחקנים חדשים מוכשרים, שעונים על הצרכים שלנו. חשבנו לעומק ובדקנו היטב איפה אנחנו צריכים להשתפר. בנינו סגל חזק יותר, ואיכותי יותר לדעתי מאשר בשנה שעברה".

על שחורציאניטיס: "רצינו להביא שחקן מטרה, שזה מה שסופו. הוא למעשה כן נותן לנו המשכיות, כי הוא שיחק פה בעבר. הוא מנוסה, והוביל אותנו להצלחה בעבר. הוא יודע איפה הוא נמצא".

על הרכש: "סופו שחקן איכותי, עם ניסיון ברמה הגבוהה של היורוליג, ועל איכויות כאלה, הוא תוספת חשובה. חיפשנו שחקן שמביא יותר כדורים חוזרים וסימות, ואלכס טיוס הוא מושלם לזה, כי הוא גם מתאזרח שמאפשר לנו לפעול במסגרת החוקים בליגה הישראלית.

על היריבות בבית המוקדם: "השלב הראשון הוא מעניין, כי יש גם יריבות לא מוכרות, וגם יריבות קלאסיות. גם הקבוצה שתצטרף מהמוקדמות תהיה חזקה, כי היא כבר שיחקה הרבה ומגיעה משופשפת. נצטרך להיות בשיאנו. לדעתי החלק הכי קשה בעונה הוא הפתיחה".

צפו בראיון של אלכס טיוס

יוגב אוחיון: "אנחנו רוצים לעשות קפיצה ולעלות לשלב הבא, אנחנו מצפים בקוצר רוח לאתגר. שמרנו על רוב הסגל, הוספנו כמה שמות גדולים, במיוחד סופו וטייריס, שהם שמות גדולים באירופה, יוכלו לעזור לנו להגשים את מטרת הפיינל פור.

"בחלק מהמשחקים תרמתי, בחלק מהמשחקים פחות, אבל אני צריך להביא את אותה רמת אינטנסביות ואנרגיה, ולהיות חד בכל משחק. יש לנו בית קשה מאוד, עם קובאן, פנאתינייקוס, קאחה, אנחנו, כל אחת מהקבוצות יכולות לסיים במקום הראשון בבית.

"אנחנו צריכים להיות אינטנסיביים, יותר נלהבים, במיוחד בתל אביב, ולהדליק את הקהל שלנו כדי לשחק את הכדורסל שאנחנו יודעים".

אלכס טיוס: "נהניתי מאוד לשחק ביורוליג, לטייל באירופה, זה היה כיף ומאתגר, אבל למדתי הרבה והשתפרתי. עכשיו התקדמתי למכבי, עם היוקרה של המועדון הזה, שמצפה לנצח בכל משחק, וזה בהחלט מהווה אתגר. אתה חייב לתת את כולך. אני חושב שהמאמנים ינסו להציב אותי השנה בעמדה מספר 4 ליד גבוה נוסף, זה יוכל לשפר אותי".

צפו בראיון של יוגב אוחיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully