וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: מכבי תל אביב יוצאת לאולם הפחים

13.10.2013 / 19:35

הצהובים, שהספיקו לכלול את בלו, יתארחו אצל הפועל חולון (19:00, ערוץ 1). הפועל תל אביב נגד בני הרצליה (20:45)

צילום ועריכה: קובי אליהו

המחזור הראשון בעונת 2013/14 בליגת העל יימשך מחר (שני) עם שני משחקים נוספים. במוקד המחזור יעמוד המשחק באולם הפחים בו תארח הפועל חולון, עם לורנס באוורס בהופעת בכורה, את מכבי תל אביב עם דייויד בלו בסגל. הפועל תל אביב, שנאלצת לנדוד לאולם בגן נר בשל עונש רדיוס מהעונה שעברה, תארח את בני הרצליה עם אפי בירנבוים על הקווים במשחק שצפוי להיות צמוד ומעניין. המחזור יינעל בסוף נובמבר כשמכבי חיפה תארח את ברק נתניה.

שחקני מכבי תל אביב דייויד בלו, יובל נעימי, שון ג'יימס. ברני ארדוב
ההפתעה הגדולה. דייויד בלו/ברני ארדוב

הפועל חולון - מכבי תל אביב (19:00, ערוץ 1)

הופעה מכובדת ביותר רשמה הפועל חולון בגביע ווינר בשבוע שעבר כשהפסידה רק בחצי הגמר להפועל ירושלים בתום משחק צמוד לאורך שלושה רבעים. בקבוצה של ליאור ליובין יודעים שהגרלת המשחקים לא האירה להם פנים וסידרה להם את הקבוצה הטובה בישראל כבר במחזור הפתיחה, אבל בצוות המקצועי אופטימיים שניתן לתת משחק ראוי נגד הצהובים. מי שירשום את הופעת הבכורה במדי חולון הוא לורנס באוורס שהיה פצוע לאורך רוב שלבי ההכנה, אך כשיר לגמרי לפתיחת העונה. בקבוצה התלוננו על שעת המשחק המוקדמת בשל שידור הטלוויזיה, והמשחק הוזז ברבע שעה לשעה 19:00.

ההפתעה הגדולה שהכינה מכבי תל אביב לפתיחת העונה היא הכללתו של דיוויד בלו בסגל הקבוצה לקראת המשחק נגד חולון. בלו חתום על חוזה קצר מועד, ויתפוס את אחד המקומות של השחקנים הישראלים בסגל, מלבד יובל נעימי שלא יתלבש. גיא פניני עדיין סובל מעט מהפציעה שספג בניצחון על הפועל תל אביב ברבע גמר גביע ווינר ואמור להיות השחקן שלא יכלל בסגל, בנוסף לדווין סמית' הפצוע. במכבי היו מרוצים מאוד מהיכולת של סילבן לנדסברג ויוגב אוחיון במהלך הזכייה בגביע ווינר, ומאמינים שניתן למנף את ההצלחה בטורניר פתיחת העונה להצלחה גם במסגרות הרשמיות שיחלו השבוע.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הזרים של הפועל חולון ג'ראיי גראנט, לורנס באוורס, אנתוני גודס. קובי אליהו
כשיר לפתיחת העונה. לורנס באוורס עם חבריו החדשים/קובי אליהו

המספר הנוסף

1- משחק אימון אחד בלבד רשם לורנס באוורס שנפצע לזמן רב במהלך ההכנה.

7 - פעמים פגש ליאור ליובין את מכבי תל אביב כמאמן ראשי, בכולם הפסיד.

26 - ניצחונות למכבי תל אביב במחזור מספר 1 מאז ההפסד למכבי חיפה במחזור הראשון של עונת 1986/7.

יעמוד למבחן: דיוויד בלו. אחרי קצת יותר משנה בלי כדורסל רשמי חוזר הקלע המרשים למגרשי ליגת העל ויקבל דקות ראשונות. מעניין לראות באיזה כושר משחק הוא נמצא, והאם יכול לתרום למכבי למרות שלא רשם הכנה ראויה לעונה.

מתן נאור שחקן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
יצא במסר לאוהדים. מתן נאור/ניב אהרונסון

הפועל תל אביב - בני הרצליה (גן נר, 20:45, 5+ לייב)

ההפסד ברבע גמר גביע ווינר למכבי תל אביב לא השפיע על הרוח של האדומים שמגיעים לפתיחת העונה אופטימיים שניתן לרשום עונה מוצלחת. בקבוצה מקווים כי מספר ימי האימונים הקצר של ג'סטין הארפר, הזר שנחת בישראל במהלך השבוע שעבר, לא ישפיע על יכולתו והוא יוכל לתרום בצורה אפקטיבית כבר נגד הרצליה. למרות שהציגו יכולת סבירה בגביע המדינה ובגביע ווינר, בצוות המקצועי עדיין לא שבעי רצון מוינסנט קאונסיל וג'וש אוואנס וברגע שימצאו שחקנים שעדיפים עליהם בצד המקצועי, הם צפויים לשלם את המחיר ולעזוב.

קפטן הקבוצה מתן נאור יצא בקריאה לאוהדים: "אני מתרגש להתחיל עונה חדשה ולפגוש אתכם שוב, אני יודע שגם לכם לא קל שהמשחק מתקיים כל כך רחוק אבל אני בטוח שכמו בכל משחק תבואו ותעניקו לנו הרגשה ביתית, אנחנו לקראת עונה חדשה ואני באמת מאמין שאפשר לעשות דברים יפים השנה".

מנגד בבני הרצליה מגיעים לעונה אחרי הכנה מושלמת בה ניצחו את כל המשחקים ואף התגברו בקלות על אליצור קרית אתא מהלאומית בגביע המדינה. למרות זאת הרצליה היא הקבוצה שמגיעה לעונה אחרי הזמן הארוך ביותר ללא משחק ובמועדון מקווים שלא תהיה לזה השפעה. אחרי מספר שנים בהם הסגל הישראלי של הקבוצה המובילה בשרון לא כלל יותר מדי שחקנים ישראלים, השנה העומק של הסגל של אפי בירנבוים מרשים, ואחרי אבי בן שימול ודן גרונפלד הותיקים יתנו גיא לביא, אבירם זליקוביץ', עוז בלייזר ועידן זלמנסון תפוקה כבר מפתיחת העונה.

אנדודי איבי שחקן בני הרצליה. קובי אליהו
אם יראה את אותה היכולת כמו בפעם הקודמת, להרצליה יש המון סיבות לאופטימיות. אנדודי איבי/קובי אליהו

המספר הנוסף

1 - מספר השחקנים שנשארו בהרצליה מהניצחון האחרון של הקבוצה על הפועל תל אביב, במחזור הראשון אשתקד. בהפועל נשארו ארבעה נציגים.

4 - קדנציות שונות מצא עצמו אפי בירנבוים מאמן בבני הרצליה, הכי הרבה בקריירה הארוכה שלו.

8 - דקות בממוצע למשחק בלבד קיבל רביב לימונד בעונת 2005/6 תחת ארז אדשלטיין. כעת מספר הדקות צפויות לעלות בהרבה.

יעמוד למבחן: אנדודי איבי. בקדנציה הקודמת שלו בישראל הסנטר הניגרי שהוא אחד הטובים שיש בכדורסל הישראלי השאיר טעם של עוד. למרות זאת הוא נודע גם באופי הלא קל שלו. אם יראה את אותה היכולת כמו בפעם הקודמת, להרצליה יש המון סיבות לאופטימיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully