וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני מכבי ת"א: לבוראל הפסידה 99:96 לגראן קנאריה

ארבעה ימים לפני פתיחת היורוליג, נכנעה הקבוצה של סקאריולו במחזור הראשון בליגה. ברצלונה ניצחה 75:76 את ולנסיה

מכבי תל אביב תפתח את דרכה ביורוליג ביום חמישי, כשתתארח אצל ויטוריה קוצ'ה לבוראל. בעוד שהצהובים ישחקו מחר (שני) את משחק הליגה הראשון שלהם, מול הפועל חולון, הבאסקים פתחו את עונת 2013/14 בספרד עם הפסד, כשנכנעו 99:96 לגראן קנאריה אחרי הארכה. ברצלונה המתחדשת ניצחה בקושי רב, 75:76 את ולנסיה. חואן קרלוס נבארו חזר מהפציעה ותרם תשע נקודות לניצחון הקשה.

הקבוצה של סרג'יו סקאריולו עברה מהפך מסוים בקיץ האחרון, כשאיבדה בין היתר את נמניה בייליצ'ה, בראד אולסון ומאצ'יי לאמפה, ומי שהראה היום ניצוצות של רכש מסקרן למדי הוא למונט המילטון, שהגיע מבילבאו, וסיים עם 23 נקודות ו-6 ריבאונדים. רכש נוסף, טיבור פלייס, הוסיף 10, כשפרננדו סן אמטריו הוסיף 18 ואנדרס נוצ'יוני 13.

אנדרס נוצ'יוני שחקן קאחה לבוראל. Roberto Finizio, GettyImages
ביום חמישי הוא מארח את מכבי. נוצ'יוני/GettyImages, Roberto Finizio

במשחק המרכזי שנערך במחזור הפתיחה, ניצחה ברצלונה במשחק צמוד מאוד את ולנסיה. הקבוצה של פראסוביץ' פתחה מצוין את המשחק והוליכה ב-11 הפרש במחצית, אבל רבע שלישי גדול בו ניצחה בארסה 14:29, הפך את הקערה והקטלאנים הצליחו לשמור על היתרון עד הסיום, למרות המשחק הצמוד.

חואן קרלוס נבארו, כוכב בארסה, חזר מהפציעה וערך בכורה במשחק הזה אבל דווקא שחקני הרכש היו אלו שנתנו את הטון. קוסטאס פפאניקולאו, הרכש הנוצץ מאולימפיאקוס היה מצוין ותרם 14 נקודות לניצחון. מאצ'יי לאמפה ובוסטיאן נכבאר קלעו 12, ג'ואי דורסי וחואן נבארו הוסיפו 9 כל אחד. בוולנסיה בלט מעל כולם ג'סטין דולמן הסנטר עם 25 נקודות, ראפה מרטינס הוסיף 17.

הליגה בספרד נפתחה אמש, כשסראגוסה ניצחה 77:86 את בילבאו בזכות 20 נקודות ו-7 ריבאונדים של גיורגי שרמדיני.

שחקן ברצלונה בכדורסל חואן קרלוס נבארו מול שחקן פנאתינייקוס דימיטריס דיאמנטידיס. GettyImages
נח כל הפגרה ונעדר מהיורובאסקט, אבל התייצב למחזור הפתיחה. נבארו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully