וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הפנים למעלה: דודי סלע עלה למקום ה-68 בעולם

אחרי הזכייה בטשקנט הישראלי רשם את הזינוק הכי גבוה במאייה הראשונה: עלייה של 19 שלבים. ויינטרוב במקום ה-188

דודי סלע רשם היום (שני) קפיצה של 19 שלבים בדירוג הטניס העולמי, וקפץ למקום ה-68 בעולם. סלע, שזכה אתמול בטורניר טשקאנט והשלים זכייה שלישית העונה, עשה את הקפיצה הכי גדולה בין 100 הראשונים השבוע, ומסיים שנה בצורה חיובית, ובעיקר אופטימית, אחרי שהכריז כי ברצונו לחזור ל-50 הראשונים בעולם. אמיר ויינטרוב, שעלה לחצי הגמר בטשקנט, טיפס 8 שלבים למקום ה-188 בעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלע/מערכת וואלה!, צילום מסך

נובאק דג'וקוביץ', שזכה אתמול בטורניר שנחאי, נותר במקום השני בעולם, אבל צימק את הפער מרפאל נדאל ל-400 נקודות. הספרדי אומנם הודח בחצי הגמר על ידי חואן מרטין דל פוטרו, אבל לא נדרש להגן על נקודות וממשיך לצעוד בפסגה. דויד פרר חלף על פני אנדי מארי הפצוע. העשירייה הראשונה: נדאל, דג'וקוביץ', פרר, מארי, דל פוטרו, ברדיך, פדרר, צונגה, ואוורינקה, גאסקה.

גאל מונפיס, שממשיך לחזור לעצמו וגבר על פדרר בשנחאי, טיפס 11 שלבים למקום ה-31 בעולם.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' לצד הטניסאי הארגנטינאי חואן מרטין דל פוטרו אחרי גמר טורניר שנגחאי. רויטרס
עדיין מאחורי נדאל. דל פוטרו ודג'וקוביץ' בשנחאי/רויטרס

בסבב הנשים: אין שינוי בעשירייה

שחר פאר עלתה שני שלבים למקום ה-80 בעולם, מבלי לשחק. אנה איבנוביץ', שהפסידה בגמר טורניר לינץ, עלתה שני שלבים למקום ה-14. אנג'ליק קרבר הגרמנייה, שניצחה אותה בגמר, נותרה במקום העשירי, סמנתה סטוסור, שזכתה בטורניר אוסאקה בסוף השבוע, עלתה שלב אחד למקום ה-19. יוג'ין בושאר הקנדית, שהפסידה בגמר אוסאקה, ממשיכה להיות בת העשרה שמדורגת הכי גבוה, במקום ה-32 בעולם עם קפיצה של שלושה שלבים.

העשירייה הראשונה עדיין מורכבת בסדר הבא, ללא שינוי: סרינה, אזרנקה, שראפובה, רדוואנסקה, לי, אראני, קביטובה, יאנקוביץ', ווזניאקי, קרבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully