וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע זכה בטורניר טשקנט: "רוצה להיות בטופ-50"

הטניסאי הישראלי (87) חגג תואר שלישי ב-2013, כשגבר על טיימורז גבאשווילי 1:6, 2:6. צפוי לעלות לסביבות המקום ה-70 בעולם

הטניסאי הישראלי דודי סלע. AP
מסיים היטב את 2013. סלע/AP

הישג מצוין לדודי סלע. הטניסאי הישראלי זכה הבוקר (ראשון) בטורניר הצ'לנג'ר בטשקנט (סך פרסים 125 אלף דולר), אחרי שגבר בגמר 1:6, 2:6 על טיימורז גבאשווילי הרוסי (118 בעולם).

סלע, המדורג 87 בעולם, זכה בפרס כספי של 18 אלף דולר, אבל לא פחות חשוב מזה, זכה גם ב-125 נקודות דירוג, שעשויות להעלות אותו לסביבות המקום ה-70 בעולם. "יש עוד שבוע חשוב במוסקבה, אז אני מקווה שאוכל להציג את אותו הטניס", אמר בסיום סלע.

את המערכה הראשונה פתח סלע בסערה עם שתי שבירות, ועלה ל-0:4 מרשים בדרך ל-1:6 מהיר. במערכה השנייה גבאשווילי שמר על ההגשה, אך במצב של 1:1 סלע השיג שבירה, לחץ על הדוושה והשיג עוד אחת, והשלים את המשימה עם 2:6 נהדר.

עבור סלע זו זכייה בטורניר שלישי העונה. במהלך 2013 זכה סלע בצ'לנג'ר בוסאן אחרי שרשם חמישה ניצחונות, כולל ניצחון בגמר על אלכס בוגומולוב הרוסי. באיסטנבול הוא הפסיד לבנג'מין בקר הגרמני בגמר ובאסטנה, רק לפני כשלושה חודשים, הוא זכה בטורניר אחרי ניצחון על מיכאל קוקושקין הקזחי (וכזכור, לא לחץ את ידו בסיום).

הטניסאי הישראלי דודי סלע. AP
עם הפנים קדימה. סלע/AP

סלע התראיין לאתר הטורניר, והתייחס לכושר שלו: "2012 הייתה שנה קשה עבורי, ירדתי מהטופ 100 שהייתי שם מאז 2006, אבל עבדתי קשה, התאמנתי, החלפתי מחבט ועבדתי על כמה חלקים במשחק שלי, והשנה זה משתלם".

סלע נשאל מדוע הוא לא בטופ 30, ומממש את הפוטנציאל שלו: "זה קשה. אני לא גבוה, ומול שחקנים חסונים אני תמיד חייב להיות במיטבי כדי לנצח. זה לא פשוט. יש רק שלושה או ארבעה שחקנים בטופ 100 שהם מתחת לגובה 1.75 מטר".

על הטניס בישראל: "נכון שיש ירידה, פעם היו לנו בעת ובעונה אחת חמישה שחקני טופ 100. יש לנו שחקנים טובים, יש מתקנים טובים, המערכת שלנו מצוינת, יש הרבה מגרשים. אבל אני חושב שרוב הילדים או משחקים כדורגל, או יושבים בבית מול המחשב". על עתידו: "המטרה שלי היא לחזור ל-50 הראשונים בעולם. יהיה לי פער קטן, ואעבוד על זה בתחילת העונה הבאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully