וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום קרב ענק: דג'וקוביץ' גבר על דל פוטרו בגמר שנחאי

הארגנטינאי כבר הציל שתי נקודות משחק, אבל הסרבי ניצח 1:6, 6:3, 6:7 בתום מותחן איכותי, והשלים זכייה שנייה ברציפות בסין

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' לצד הטניסאי הארגנטינאי חואן מרטין דל פוטרו אחרי גמר טורניר שנגחאי. רויטרס
לקום ולהריע. דג'וקוביץ' ודל פוטרו/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' זכה היום (ראשון) בטורניר המאסטרס בשנחאי, אחרי שגבר 1:6, 6:3, 6:7 על חואן מרטין דל פוטרו בתום שעתיים וחצי של קרב נהדר. שני השחקנים, שכמובן הבטיחו את השתתפותם בטורניר גבר הסבב בלונדון בחודש הבא, הגיעו למשחק בכושר נהדר, אחרי שזכו בטורניר הקודם בו השתתפו, וגם היום סיפקו קרב נהדר לקהל הסיני.

דג'וקוביץ' הגיע לשבוע הזה אחרי שהגן על תוארו בבייג'ינג והשיג היום ניצחון 12 ברציפות, בעוד דל פוטרו הגיע אחרי הזכייה באוסאקה, אך נעצר אחרי שמונה ניצחונות רצופים. רק אתמול הארגנטינאי הציג יכולת מרשימה כשגבר על רפאל נדאל בחצי הגמר, אבל הפעם נכנע לדג'וקוביץ' המצוין.

הטניסאי הארגנטינאי חואן מרטין דל פוטרו. רויטרס
מלחמה עיקשת. דל פוטרו/רויטרס

המפגש הקודם בין השניים הסתיים במותחן, כשדג'וקוביץ' ניצח את הארגנטינאי בחמש מערכות בחצי גמר ווימבלדון. הפעם דג'וקוביץ' פתח בסערה, וניצח 1:6 במערכה הראשונה תוך 34 דקות, עם שתי שבירות קלות, אחוזי הגשה נהדרים ושליטה מהקו האחורי, והמשחק נראה חד צדדי.

אבל במערכה השנייה דל פוטרו התעורר, והצליח לשחזר את היכולת מחצי הגמר, עם הצלפות אימתניות עם הפורהנד, והגשות מצוינות (5:10 באייסים בסך הכול). דג'וקוביץ' לא ניצל את שלוש אפשרויות השבירה שלו במערכה, בעוד הארגנטינאי ניצל את האפשרות היחידה שלו, בדרך ל-3:6 נהדר ו-1:1 במערכות.

במערכה השלישית שני הטניסאים המשיכו את היכולת המצוינת, במשחק שהתעלה לרמה גבוהה, וסחט תשואות וקריאות תדהמה מהקהל הסיני הנלהב (לפעמים גם תוך כדי נקודה). דג'וקוביץ' כבר כבר השיג שתי נקודות משחק ביתרון 4:5, אבל הארגנטינאי הציל את שתיהן, וגרר את המשחק לשובר שוויון.

בטייברייק דג'וקוביץ' היה זה ששמר על קור רוח, וניצח 3:7. נולה, שזכה גם ב-729 אלף דולר, עלה למאזן 3:10 מול דל פוטרו.

* סמנתה סטוסור זכתה בטורניר אוסאקה ביפן (סך פרסים 250 אלף דולר), אחרי שגברה בגמר 6:3, 5:7, 2:6 על יוג'ין בושאר הקנדית (35 בעולם). סטוסור האוסטרלית, המדורגת 20 בעולם, זכתה בתואר WTA חמישי מול יריבתה, בת העשרה המדורגת הכי גבוה בעולם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
חגיגה גדולה. דג'וקוביץ' מניף את הגביע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully