וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין מקהייל: "עומרי כספי יהיה חשוב מאוד עבורנו העונה"

מאמן יוסטון מחמיא לישראלי על עוד משחק טוב וחושב שהוא יכול להיכנס לנעליו של קרלוס דלפינו. כספי: "היה כיף לשחק בטייוואן"

הכושר הטוב של עומרי כספי במשחקי טרום העונה של יוסטון נמשך הבוקר (ראשון), כשהישראלי הראשון ב-NBA תרם 13 נקודות ו-9 ריבאונדים בניצחון 98:107 על אינדיאנה בטייוואן. כספי שיחק ברבע השני והרביעי, בעיקר עם החמישייה השניה, והציג יכולת טובה מאוד. עד כה, בשלושת משחקי טרום העונה שלו מעמיד כספי ממוצעים נפלאים של 16.7 נקודות ו-7 ריבאונדים, כולל אחוזים מעולים של 20 מ-26 מהשדה (76%).

בתום המשחק כתב כספי בחשבון הטוויטר שלו: "תודה, טאיפי, היה כל כך כיף לשחק אל מול בסיס אוהדים כל כך טוב. היה מסע ארוך, אני שמח לחזור ליוסטון!"

צפו באסיסט הנהדר של עומרי כספי לצ'נדלר פארסונס

שחקן יוסטון רוקטס עומרי כספי מול שחקן אינדיאנה פייסרס סולומון היל. Mike Young, GettyImages
עשה חיים במזרח. כספי/GettyImages, Mike Young

במסיבת העיתונאים אחרי המשחק, נשאל קווין מקהייל כמה חשוב יהיה כספי ליוסטון אם ימשיך לשחק כך, והשיב: "הוא יהיה מאוד חשוב. הוא משחק טוב מאוד עבורנו. הוא אחד החבר'ה החדשים, כל מה שאנחנו מבקשים ממנו לעשות זה מאוד חדש בשבילו. כל החבר'ה הישנים מבינים, ועבורם זה יותר קל, אבל עומרי עושה עבודה טובה מאוד, אני מאוד מרוצה ממנו. הוא מוביל את הכדור, לוקח ריבאונדים, מרווח את המגרש, משחק ברמה מאוד גבוהה. זה גדול עבורנו. אמרתי בתחילת הקיץ שהיינו צריכים למצוא מישהו שיעשה את הדברים שקרלוס דלפינו עשה עבורנו בעונה שעברה, ועומרי עושה עבודה גדולה עד עכשיו".

עם כל הכבוד לכספי, גיבור הערב היה ג'רמי לין, שקיבל כבוד מלכים בטאיפי והחזיר עם משחק מעולה, בעיקר ברבע הראשון. "עבורי, טייוואן זה תמיד היה מקום מיוחד", אמר לין בסיום. "לשחק כאן היה לא ייאמן, ואני אסיר תודה על קבלת הפנים". מקהייל אמר על הרכז שלו, שפותח לסירוגין בחמישייה ובמשחק הבא יסופסל לטובת פטריק בברלי: "הוא שם על עצמו כל כך הרבה לחץ, ונראה שחצי עולם מעודד אותו".

שחקני יוסטון רוקטס ג'רמי לין, פרנסיסקו גרסיה. רויטרס
קבלת פנים מלכותית. לין עם גרסיה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully