וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 נקודות ו-9 ריבאונדים לעומרי כספי בניצחון יוסטון

הישראלי קיבל 23 דקות והמשיך להצטיין ב-98:107 על אינדיאנה בטייוואן. לין הלהיב את הקהל, 21 להארדן, 10 להווארד

מסע המשחקים של יוסטון במזרח הרחוק הגיע הבוקר (ראשון) לטייוואן, וכל העיניים הופנו כמובן לג'רמי לין. הרכז הסנסציוני קיבל קבלת פנים מלכותית אמש, והבוקר הוא עמד בלחץ בטייפיי, הרים את הקהל המקומי פעם אחר פעם וסיפק משחק מצוין, דבר שבהחלט ניתן לומר גם על עומרי כספי. הישראלי המשיך את כושרו הפנטסטי, סיים הפעם עם 13 נקודות (5 מ-7 מהשדה, 2 מ-4 ל-3, 1 מ-2 מהעונשין), 9 ריבאונדים ו-2 אסיסטים ב-23 דקות משחק, והיה חלק חשוב מחגיגת הצליפות של הרוקטס, שניצחו 98:107 את אינדיאנה במשחק טרום העונה השלישי שלהם.


קווין מקהייל מחמיא: "אהבתי מה שראיתי מעומרי כספי עד כה"

שחקן יוסטון רוקטס עומרי כספי. AP
ממשיך בכושר המצוין בטרום העונה. כספי/AP

יוסטון פתחה טוב יותר, כשלין שקיבל הפעם את המקום בחמישייה על חשבון פטריק בברלי קלע עשר נקודות ברבע הראשון והוליך את קבוצתו ל-21:29. כספי עלה לראשונה לפרקט בתחילת הרבע השני, סיפק חמש נקודות ושבעה ריבאונדים, וביחד עם יכולת טובה של ג'יימס הארדן סייע לרוקטס לפתוח פער של 40:55 עם הירידה לחדרי ההלבשה. פול ג'ורג' וג'ורג' היל צימקו עד 69:67, כספי נכנס, הוסיף ג'אמפ יפה, ועם העליה לרבע המכריע הוליכה יוסטון 74:81. אינדיאנה עוד צימקה ל-84:82, אך הישראלי המשיך בכושר הקליעה המצוין שלו כשצלף שלשה, פרנסיסקו גרסיה לא הפסיק לקלוע מחוץ לקשת בעצמו, והבטיח את הניצחון.

הארדן הוליך שבעה שחקנים ביוסטון שקלעו בספרות-כפולות עם 21 נקודות, לין הוסיף 17 וגרסיה תרם 15 נקודות ב-5 מ-8 מחוץ לקשת. בסך הכל, הרוקטס הפציצו 15 שלשות מ-33 נסיונות. דווייט הווארד, אגב, סיים עם 10 נקודות ו-6 ריבאונדים ב-23 דקות. את אינדיאנה הוליך ג'ורג' עם 19 נקודות, היל הוסיף 17 וכריס קופלנד תרם 15 מהספסל.

שחקני יוסטון רוקטס ג'רמי לין, פרנסיסקו גרסיה. רויטרס
נתן לקהל בטייוואן את מבוקשו. לין עם גרסיה/רויטרס
שחקן יוסטון רוקטס דווייט הווארד מול שחקן אינדיאנה פייסרס דני גריינג'ר. רויטרס
הסתפק בעשר נקודות. הווארד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully