וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רגוע בשיקגו: דרק רוז לא שיחק עקב כאבים בברך

כוכב הבולס לא שותף במשחק מול וושינגטון: "מצב הברך לא טוב כמו שקיווינו". ברוקלין הפסידה, ניצחון ראשון לסטיבנס בבוסטון

דרק רוז, שיקגו בולס. AP
נח. רוז/AP

שוב דאגה בשיקגו ממצב הברך של דרק רוז. הגארד הנהדר של הבולס, שהחמיץ את כל העונה הקודמת בגלל פציעה קשה בברך, לא שיחק הלילה (בין שבת לראשון) במשחק של שיקגו מול וושינגטון בגלל כאבים בברכו המשתקמת.

רוז הרגיש את הכאבים במהלך האימון ביום שישי, ומשיקגו נמסר שההחלטה שלא לשתף אותו נובעת מרצון שלא לקחת סיכונים מיותרים. "רצינו לבדוק מה מצבו, אבל הוא לא היה טוב כמו שקיווינו", אמר מאמן הבולס תום תיבודו, שנמצא עם קבוצתו בריו דה ז'נירו, "הוא עדיין סבל מכאבים, אז נתנו לו קצת לנוח. ההכנות שלנו הן במשך חודש שלם, אז אן הוא צריך יום, הוא יקבל אותו".

בשני המשחקים הראשונים רוז קלע 13 נקודות, במהלכם שיחק כ-20 דקות בממוצע. בקבוצה טענו שזה היה צפוי שהוא ינוח, ושהוא לא צפוי לעבור MRI. העונה נפתחת ב-30 באוקטובר.

קווין גארנט, ג'ייסון קיד, ברוקלין נטס. AP
מתחברים. הנטס/AP

משחקי אימון שנערכו הלילה

שיקגו - וושינגטון 81:83

ההחלטה שלא לשתף את כוכב הבולס גררה אכזבה גדולה בקרב 13,635 הצופים בברזיל, ששילמו מחיר גבוה (שהגיע עד 900 דולר) לצפייה במשחק, וקראו "רוז, רוז". הברזילאים נאלצו להסתפק בקירק היינריך, שפתח במקומו, טאג' גיבסון קלע 18 לבולס, לואל דנג הוסיף 14, בראדלי ביל קלע 16 למפסידים.

בוסטון - ניו יורק 81:111

מזל טוב לבראד סטיבנס. אחרי שלושה הפסדים במשחקי הכנה/ראווה, הסלטיקס משיגים ניצחון ראשון תחת המאמן בן ה-36, אחרי שקלעו ב-54 אחוז מול הניקס (בלי פלטון, צ'נדלר, מטה וורלד פיס ואודריך). "אם לא החשבתי את שלושת ההפסדים הקודמים, לא אחשיב גם את הניצחון הזה", טוען המאמן הצעיר של בוסטון. הרוקי קלי אוליניק, הבחירה ה-13 מגונזאגה, קלע 15 נקודות וקלט 6 ריבאונדים למנצחים.

ברוקלין - דטרויט 99:88

מכבי חיפה לא לבד, גם פירס וגארנט הפסידו לפיסטונס. כוכבי ברוקלין החדשים אכזבו את הקהל הביתי בהופעתם הראשונה, כשאנדרה דראמונד קלע 15 לדטרויט והרוקי קנטביוס קולדוול פופ מוסיף 12. קווין גארנט קלע 8 נקודות ב-11 דקות, פול פירס קלע 5 ב-14 דקות. המאמן ג'ייסון קיד העריך שדרון וויליאמס הפצוע לא יפתח את העונה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
מימין: ג'ורדן קרופורד, אייברי בראדלי,  ג'ארד סלינג'ר, בוסטון סלטיקס. AP
כוכבי בוסטון החדשים. הסלטיקס/AP

מינסוטה - טורונטו 104:97

הראפטורס כבר עם 1:3 בטרום העונה. אוסטין דיי סיים כקלע המוביל עם 12 נקודות, הרכש מאינדיאנה טיילר הנסברו הוסיף 11. בצד השני, קווין לאב סיפק את משחקו הטוב ביותר בפרי-סיזן עם 28 נקודות ו-11 ריבאונדים, אולם ריקי רוביו סיים עם שלוש נקודות בלבד ב-0 מ-7 מהשדה. קווין מרטין הפצוע לא שותף.

מילווקי - שארלוט 83:76

ניצחון ראשון בטרום העונה לבובקטס, הבאקס כבר עם 3:0. ג'אנרו פארגו גם מהספסל בדרך ל-24 נקודות (4 מ-4 ל-3), כשביסמק ביומבו צירף ל-9 הנקודות שלו לא פחות מ-21 ריבאונדים. המפסידים קיבלו 18 נקודות מקרון באטלר, כשהרכז החדש ברנדון נייט סיים עם 1 מ-8 מהשדה.

יוטה - לוס אנג'לס קליפרס 106:74

ביירון מולנס, שאמור להעניק השנה לקליפרס עוד כוח אש התקפי מהספסל, הצטיין עם 15 נקודות. מחליף חדש נוסף, דארן קוליסון, תרם 9 נקודות ו-10 אסיסטים, כשכריס פול הוסיף 10 אסיסטים משלו. דיאנדרה ג'ורדן סיים עם 14 נקודות. ריצ'רד ג'פרסון קלע 13 למפסידים, אלק ברקס הוסיף 12.

כריס פול שחקן לוס אנג'לס קליפרס. AP
עומק לא חסר. כריס פול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully