וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין מקהייל: "עומרי כספי עושה עבודה טובה עבורינו"

מאמן הרוקטס החמיא לישראלי שמצטיין עד כה: "אהבתי מה שראיתי". לין משגע את טייוואן, סטרן: "הוא אבן דרך ב-NBA"

לפתיחה עונה שכזו נדמה שאפילו עומרי כספי לא ציפה: הפורוורד הישראלי שהגיע כשחקן חופשי ליוסטון הקיץ נראה מצויין עד עתה במשחקי טרום העונה של הרוקטס, וביום חמישי האחרון רשם עוד הופעה נהדרת כשסיים עם 17 נקודות ו-10 ריבאונדים בניצחון 96:116 של קבוצתו על אינדיאנה, במשחק הראשון בהיסטוריה בפיליפינים. היכולת המצויינת לא נעלמה מעיניו של המאמן, קווין מקהייל, שאמר: "כדורסל הוא משחק של כימיה, כך שדרוש שכל השחקנים יתאחדו, ואהבתי מה שראיתי עד כה. החלקים החדשים שלנו - עומרי כספי עושה עבודה טובה עבורינו, ההגעה של דווייט. יש לנו הזדמנות לראות את החבר'ה ואיך הם יכולים לשחק אחד עם השני".

שחקן יוסטון רוקטס עומרי כספי. AP
לוקח כל מה שנותנים לו. כספי/AP

מהפיליפינים עברו הרוקטס לטייוואן , ושם תאמינו או לא, הרבה פחות מעניין עומרי כספי, ויותר מעניין חברו לקבוצה - שחקן אלמוני בשם ג'רמי לין. כבר מהרגע שהרוקטס נחתו במנילה, הגארד, ששני הוריו ממוצא טייוואני, לא היה יכול לזוז בלי צוותי תקשורת שיקיפו אותו, ומבלי לחולל היסטריה. לין עצמו רשם 14 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסיטים משחק מול הפייסרס, אבל את האוהדים והתקשורת בטייוואן זה ממש לא יספק, שם התרעמו על כך שהכוכב הגדול ביותר שלהם לא עלה בחמישייה.

קווין מקהייל ככל הנראה נשאל על הנושא הזה יותר מעל כל דבר אחר, והבטיח לאוהדים: "לין צפוי לשחק קצת יותר במשחק הבא", אך הוסיף: "זה משחק הכנה עבורינו. אנחנו רוצים לבחון כל מיני הרכבים ודברים חדשים. אני לא מצפה ממישהו לשחק יותר מדי".

שחקן יוסטון רוקטס ג'רמין לין. AP
נהנה מכל רגע. לין/AP

ואם הגעתו של לין לטייוואן לא הספיקה, הרי שדבריו של קומישינר ה-NBA על כוכב הרוקטס רק הוסיפה לעניין: "ג'רמי לין הוא אבן דרך עבור הליגה", אמר סטרן במסיבת העיתונאים בטאייפיי. "אני חושב שהוא לבדו הולך להוות השפעה עצומה על צעירים אסייאתים שמשחקים כדורסל, ויכולים לראות שאם הם יקריבו, יעבדו קשה ויהיו חברים טובים לקבוצה, גם הם יכולים להגיע לרמות הגבוהות. בגלל ההצלחה של לין, יהיו הרבה יותר שחקנים אסייאתים בשנים הקרובות ב-NBA".

ומה חושב על כל ההיסטריה סביבו לין עצמו? "טייוואן תמיד היתה מקום מאוד מיוחד עבורי. בשבילי להיות כאן, לשחק כאן זה פשוט מדהים. זה לא מפסיק להדהים אותי בכל פעם כמה תמיכה יש לי כאן".

קומישינר ה-NBA דייויד סטרן. AP
יתרום לכדורסל באסיה. סטרן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully