וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזן: "במחצית הראשונה הקצב היה שלנו, בשנייה של מכבי"

11.10.2013 / 11:18

הפועל ירושלים נותרה מאוכזבת אך מעודדת אחרי ההפסד למכבי ת"א: "כשכולם ישחקו, גם יותם וגרין, נעשה דברים יפים"

צילום וידאו: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

אכזבה גדולה נרשמה בהפועל ירושלים לאחר ההפסד אמש (חמישי) בגמר גביע ווינר, 88:77 מול מכבי תל אביב. "אנחנו תמיד רוצים לנצח, נתנו הכול והובלנו במחצית הראשונה, אז זה מאכזב", אמר ג'וש דאנקן, "אף אחד לא אוהב להפסיד, אבל נלמד מהטעויות שעשינו וננסה להשתפר ולא לחזור עליהן בעתיד".

דאנקן הוסיף: "הייתה לנו פתיחה קשה למחצית השנייה ואפשרנו למכבי סלים קלים. צריך לתת להם את הקרדיט, למכבי יש קבוצה מצוינת והם הובילו אותנו למצבים לא טובים על המגרש. ניסינו לחזור, אבל זה לא הספיק". הזר של האדומים החמיא לחבריו: "יש לנו קבוצה טובה וכשכולם יהיו ביחד, כשיותם ויניב גרין ישחקו, תהיה לנו קבוצה אפילו טובה יותר. אני בטוח שנוכל לעשות דברים יפים, כי כולם עוזרים אחד לשני וזה חשוב".

שחקן הפועל ירושלים ג'וש דאנקן. ברני ארדוב
מאמין בקבוצה. דאנקן/ברני ארדוב

זאק רוזן, שזכה בשל פציעתו של הלפרין לדקות רבות וקלע שש נקודות, אמר: "יצאנו נחושים לנצח ושמרנו על המצב הזה עשרים דקות, אבל לצערי זה לא קרה בסוף. במחצית הראשונה שיחקנו בקצב שלנו, בשנייה זה היה הקצב של מכבי. הם קלעו הרבה שלשות וכשהם רצו, היה לנו קשה לחזור. זו עונה ארוכה וההפסד הזה לא מראה כלום לגבי ההמשך. דברים משתנים, יש דינמיקה. כולם אצלנו באים לעבוד ואני יודע שיש לנו את הגישה הנכונה".

המנכ"ל גיא הראל סיכם: "ראינו תמיכה מהקהל והייתה חוויה טובה מאוד, אנחנו מחפשים אנשים עם מחויבות. אני לא רוצה להתייחס יותר מדי מקצועית למשחק, אבל חושב שבסך הכול היה משחק כדורסל טוב. יש פה חבורה יוצאת דופן ורואים את החיבור אצלנו גם ברמה האישית וגם המקצועית".

אורי אלון, מבעלי הפועל ירושלים ויו"ר הדירקטוריון כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "הפסדנו, אבל יש לנו קבוצה של גברים שעוד תנצח הרבה השנה. ויותר חשוב מהכול, הקהל שלנו הוכיח שוב שהוא מספר 1 בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully