וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס טיוס: "כשההגנה טובה, הקליעה הופכת לקלה יותר"

11.10.2013 / 10:56

המתאזרח של מכבי ת"א ידע מה ניצח את גמר גביע ווינר. סמית': "הפעם סילבן ואינגלס סחבו אותנו, כל אחד תורם בתורו"

צילום וידאו: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

לא מעט לחץ השתחרר אמש (חמישי) במכבי תל אביב, לאחר שהקבוצה גברה 77:88 על הפועל ירושלים וזכתה בתואר ראשון לעונת 2013-14, גביע ווינר של ליגת העל בכדורסל. הצהובים השלימו זכייה רביעית ברציפות בתואר השלישי בחשיבותו בכדורסל הישראלי והשחקנים נראו נרגשים, כאשר חלקם אף קיפצו בשמחה. חיוכים רבים נראו בסביבה כשהקפטן החדש של הקבוצה, שון ג'יימס, הניף את הגביע הראשון שלו בתפקיד. ג'יימס חלק את המעמד המחייב עם דווין סמית' ולאחר הטקס ירדו השחקנים הצוהלים לחדר ההלבשה, שם נותרו דקות ארוכות.

עם זאת ולמרות שלושת הניצחונות שהשיגו בשבוע האחרון במסגרת הטורניר, במכבי יודעים שישנה לא מעט עבודה לקראת פתיחת העונות ביורוליג ובליגת העל והמאמן דיוויד בלאט דאג להבהיר זאת לשחקניו.

שחקן מכבי תל אביב שון ג'יימס מניף את גביע ווינר. ברני ארדוב
ערב מחויך למכבי תל אביב. ג'יימס עם הגביע הראשון של העונה./ברני ארדוב

אלכס טיוס אמר לוואלה! ספורט: "זו הרגשה טובה לנצח את ירושלים וטוב שהשגנו את התואר האפשרי הראשון של העונה. המשחק היה שונה בשתי המחציות. ירושלים הובילה לאורך רוב המחצית הראשונה ושיחקה עם הרבה אנרגיה, אבל עשינו את ההתאמות שלנו, שידרגנו את ההגנה וייצבנו את ההתקפה, כך שהיינו דומיננטים במחצית השנייה. כשההגנה טובה, הקליעה הופכת לקלה יותר".

על חוסר היציבות ממנו סובלת הקבוצה במהלך המשחקים אמר טיוס: "אנחנו צריכים לצאת לכל משחק באותה מנטליות, לא משנה אם מדובר ביורוליג, בליגה או בכל משחק אחר. חייבים להיות מוכנים לשחק ולהיות חזקים. יש לנו משחק מול חולון כבר ביום שני והם קבוצה טובה".

סמוך לחצות הלילה, כאשר השחקנים סופסוף יצאו מהכניסה האחורית של האולם לכיוון האוטובוס, עדיין חיכו להם אוהדים רבים במקום ואלה מחאו כפיים וזכו לתמונות עימם. דווין סמית' אמר: "היינו צריכים להיות אגרסיביים יותר בהתקפה ובהגנה במחצית הראשונה, אבל ההרגשה נהדרת עכשיו. סילבן לנדסברג היה מצוין וסחב אותנו וגם ג'ו אינגלס שיחק טוב מאוד. הוא נותן הרבה למכבי, מכניס אנרגיה וזה מה שהוא עשה כשהיינו בפיגור. לוקח זמן להתייצב מבחינת הסגל ועל המגרש, ברמת ההרכבים שמשחקים. כולם עוזרים בתורם. הפעם אלה היו סילבן וג'ו, גם ריקי היקמן חוזר לעצמו. זה לא רק אני, אלא כל האיזון בקבוצה עובד טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully