וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: 2:3 דרמטי לבית"ר ירושלים על עירוני קרית שמונה

אחמד סבע (59) ומשה אבוטבול (62) כבשו לצפוניים, אבל בית"ר ביצעה מהפך מדהים בסיום עם שערים של רועי זיקרי (84) וצחי אליחן (86 ו-88)

ברני ארדוב

עירוני קרית שמונה ובית"ר ירושלים ניצלו את פגרת הנבחרות כדי להיפגש היום (חמישי) בביתה של הראשונה למשחק אימון שהסתיים בניצחון דרמטי מאוד של בית"ר, 2:3. הקבוצה מהבירה יצאה למחנה אימון בן שלושה ימים בצפון וכחלק ממנו קיימה משחק אימון, אותו ניצל המאמן אלי כהן בעיקר כדי לתת דקות לשחקנים שלא משחקים מספיק בליגה כמו דוד רביבו ואייס קרים.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם סינטאיהו סלליך. ברני ארדוב
איזה ניצחון דרמטי. שחקני בית"ר חוגגים/ברני ארדוב

קרית שמונה שלטה במחצית הראשונה עלתה ליתרון מוצדק בדקה ה-59 משער של אחמד סבע, דקה לאחר שנכנס כמחליף. משה אבוטבול הכפיל כעבור שלוש דקות בבעיטה חזקה מרחוק והצפוניים היו בטוחים שהם משייטים לניצחון קליל, אבל אלי כהן הכניס מהספסל של רועי זיקרי וצחי אליחן הצעירים, שהביאו למהפך בסיום. מי שהחל בקאמבק הבית"רי היה זיקרי, שבדקה ה-84 כבש שער מצמק מקרוב ונתן את האות לחגיגה של צחי אליחן, שכעבור שתי דקות בלבד הצליח להשוות בבעיטה חזקה מזווית קשה.

בדקה ה-88 השלים אליחן את הקאמבק של בית"ר כשקיבל הרמה ונגח מקרוב פנימה. אומנם רק משחק הכנה, אבל 2:3 בהחלט מרשים לבית"ר. אלי כהן יכול בהחלט להיות מרוצה מהיכולת שהציגו שחקניו הצעירים במשחק הזה, אבל פחות מיכולתם של דויד רביבו ואייס קרים, שקיבלו הרבה דקות אבל איכזבו. בקרית שמונה נבחן במשחק קשר גיאורגי גיארוגי טסיולסקי. השחקן יישאר להתרשמות בת שבוע ולאחריה יוחלט האם להחתימו, לחכות עד לחודש ינואר, או שמא לוותר עליו.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
סינטאיהו סלליך שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מתחיל להתאקלם. סלליך/ברני ארדוב

מהלך המשחק

קרית שמונה פתחה חזק מאוד וכבר אחרי חמש דקות הדביקה כדור למשקוף של אוהד סיידוף. קרית שמונה המשיכה להיות מסוכנת יותר ואחרי 20 דקות של משחק נרשם רגע מעורר מחלוקת כשדויד מנגה נשלח לעומק, מולמו ספק הכשיל אותו בדרך לשער אבל השופט התעלם והורה להמשיך.

קרית שמונה המשיכה ללחוץ ואחרי 25 דקות כמעט כבשה בכדור קרן. דויד מנגה הרים לרחבה ומצא את ראשו של קאסיו פרננדס, שנותר פנוי ברחבה אבל נגח מעל שערו של סיידוף. מנגה שוב סיכן את שערה של בית"ר כשבדקה ה-35 בעט כדור חזק מאוד מ-20 מטרים, אבל פספס את המסגרת. ממש לקראת השריקה לסיום המחצית אדריאן רוצ'ט מצא את עצמו במצב נהדר כשנותר לבדו מול סיידוף, אבל בעט ברשלנות החוצה.

אלי כהן ביצע מספר חילופים בהפסקה ובית"ר עלתה חדה יותר למחצית השניה כשדווקא אייס קרים הגיע למצב מצוין ברחבה ובעט חזק לפינה, אבל גיא חיימוב הדף בקושי לקרן. חמש דקות עברו ושוב קרית שמונה הדביקה כדור למשקוף של סיידוף, שלא יצא לכדור קרן וראה את תמיר כחלון מפציץ למשקוף מטווח של 16 מטרים.

בדקה ה-59 נשבר הקרח וקרית שמונה עלתה ליתרון מוצדק. דקה לאחר שנכנס כמחליף, הצליח אחמד סבע להעלות את המארחים ליתרון אחרי שבעט פנימה כדור רוחב בחצי גובה של אחמד עאבד מצד ימין. 0:1 לקרית שמונה. שלוש דקות חלפו וזה כבר 0:2 לקרית שמונה. הפעם היה זה משה אבוטבול שהתכבד בכיבוש כשבעט חזק ושטוח מ-20 מטרים לקורה ופנימה. אוהד סיידוף יכל להדוף, אבל הגיב מאוחר.

משה אבוטבול שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
השער שלו לא הספיק. משה אבוטבול/אדריאן הרבשטיין

בדקה ה-84 הצליחה בית"ר לצמק בזכות שער יפה של רועי זיקרי שקיבל כדור מצחי אליחן ותוך כדי סיבוב בעט פנימה. 1:2 לקרית שמונה. גמור? ממש לא. הבית"רים השלימו את הקאמבק בדקה ה-86 עם שער של צחי אליחן, מבשל השער הראשון, שקיבל כדור עומק מצוין ומזווית קשה בעט חזק לרשת הגבוהה ברגל שמאל. 2:2 דרמטי.

שתי דקות עברו ובית"ר השלימה מהפך פשוט מדהים. צחי אליחן היה זה שכבש את השני שלו והשלישי של בית"ר אחרי שקיבל הרמה מצד ימין ונגח מקרוב פנימה תחת לחץ של הגנת קרית שמונה. 2:3 מדהים לבית"ר בסיום.

קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, דין מימוני, מתן אוחיון, וובה בראון, משה אבוטבול, אדריאן רוצ'ט, תמיר כחלון, דויד מנגה, ברק בדש.

בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף, תומר ירוחם, אוראל חורב, אנדרס טונייס, לנדרי מולמו, אייס קרים, שי חדד, דוד רביבו, סינטאיהו סלליך, בריאן ז'ונס, טטה בנגורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully