וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אבירם ברוכיאן חתם עד תום העונה

9.10.2013 / 18:32

הקשר חוזר: "אין מאושר ממני, אני מתרגש לחזור הביתה". הצפי: פגיעה במעמדו של דוד רביבו. הוצאה ויזה לקארגבו שינחת בסוף השבוע. כ-5,000 כרטיסים נמכרו לקראת הפועל תל אביב

one

קפטן בית"ר ירושלים אבירם ברוכיאן חתם הערב (רביעי) בבית"ר ירושלים עד תום העונה, עם אופציה לעונה נוספת. התנאים עם ברוכיאן סוכמו כבר לפני כשבועיים לבקשת הצוות המקצועי, והקשר חוזר למועדון שבו גדל ושיחק עשר שנים.

כזכור, לפני פחות משנתיים עבר השחקן לפולוניה ורשה, לפני שהעביר עונה נוספת בהפועל באר שבע. החל מהקיץ היה ברוכיאן שחקן חופשי, והתקשה למצוא קבוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מתרכז בלחזור לכושר". ברוכיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעבר לרצון של הצוות המקצועי לראות את השחקן בקבוצה, כבר מספר שבועות ישנו לחץ של אוהדים רבים שרוצים לראות את הקפטן לשעבר חוזר על מנת להחזיר זהות לקבוצה, במיוחד לאחר גל העזיבות של שחקני בית בקיץ ובשנים האחרונות.

"אין מאושר ממני", אמר ברוכיאן לאחר החתימה. "אני מתרגש לחזור הביתה, לבית"ר. כרגע אני מתכוון להתרכז אך ורק בחזרה לכושר על מנת לחזור כמה שיותר מהר לכר הדשא בצהוב-שחור".

שחקן בקבוצה אמר על הגעת ברוכיאן: "חיכינו לזה, אנחנו קבוצה חדשה וחסר פה שחקן עם ניסיון כמו אבירם, שעבר הרבה דברים בבית"ר, כולל בתקופות הכי קשות. כולם פה אוהבים אותו ושייכנס לכושר הוא ינהיג את הקבוצה הזו".

קובי מויאל, שעזב את בית"ר בקיץ לטובת שריף טירספול הגיב על החזרה של הקפטן לשעבר ואמר: "אני מאוד שמח בשביל אבירם. הוא נתן המון למועדון במשך השנים וגם עשה הרבה ויתורים. חשוב מאוד שיהיה במועדון כמו בית"ר שחקן שמזוהה עם כולם כמוהו. אני מאחל לו שישחזר את הימים היפים שלו וייהנה מכדורגל ולא פחות חשוב, מאחל הצלחה לבית"ר ירושלים נגד הפועל תל אביב".

סימן שאלה גדול יהיה כעת סביב עתידו של דוד רביבו במועדון. אם רביבו היה עד היום שחקן ספסל, ברגע שברוכיאן ייכנס לסגל, רביבו עשוי לעבור מהספסל ליציע, היות ובבית"ר רואים את עומר אצילי כאחד משחקני העתיד של המועדון. השאלה היא האם רביבו ישלים עם המעמד המקצועי החדש שלו או שהצדדים ייפרדו בעתיד הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוכיאן חותם על החוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שיגיע להתרשמות במועדון הוא קפטן נבחרת סיירה לאון איברהים קארגבו. הקשר הנמצא כעת בדובאי ויגיע במהלך היום לבלגיה בכדי לקבל את הוויזה שלו כשעד לסוף השבוע הוא ינחת בישראל למספר ימי מבחן. ייתכן שבית"ר אף תארגן משחק אימון בכדי להתרשם מהשחקן טוב יותר.

אחת האפשרויות היא שהשחקן יוחתם עם אפשרות לחתוך אותו בחודש ינואר כך שהסיכון בהחתמתו יהיה קטן יותר. גורם במועדון אמר: "התחלנו מאוחר ואנחנו נצטרך לקבל החלטה שיש בה סיכון, עם קארגבו או שחקנים אחרים שיגיעו כעת כחופשיים אחרי שלא פתחו את העונה באופן מסודר. מהסיבה הזו 4-5 אנשים במועדון רואים דיסקים וביצועים שלו כדי שנקבל החלטה נכונה אבל רק כשהוא יגיע לארץ נוכל לדעת".

הקבוצה תערוך היום שני אימונים במחנה הקצר אותו היא עורכת בעכו. מחר תצא הקבוצה למשחק אימון נגד עירוני קרית שמונה. במועדון היו מרוצים ואמרו: "אנחנו בפיגור של חודש לפחות אחרי קבוצות אחרות מבחינת חיבור וכושר משחק של שחקנים והמשחקים האלה הם חמצן עבורנו". כ-5,000 כרטיסים נמכרו עד עתה למשחק נגד הפועל תל אביב ובמועדון מעריכים כי כ-25 אלף איש יגיעו למשחק, הכמות הגדולה ביותר שהגיעה עד היום למשחק של בית"ר באצטדיון טדי.

דוד רביבו שחקן בית"ר ירושלים מול הפועל רעננה. ברני ארדוב
יצליח לראות דשא? רביבו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully