וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "יכול להיות שטביב מצטער שדוד רביבו הצטרף"

10.10.2013 / 9:50

ההחתמה של ברוכיאן יוצרת עניין רב בקבוצה, אבל מביאה איתה חשש לפיצוץ: "איך שלא מסובבים את זה יהיה בלגן סביב דוד רביבו. הצוות המקצועי מאמין בברוכיאן ולא בדוד רביבו, והסוף די ידוע והוא לא יהיה טוב". היום (17:30, ישיר בוואלה! ספורט): משחק אימון נגד קרית שמונה

one

החזרה של אבירם ברוכיאן לבית"ר ירושלים הפיחה התלהבות רבה בקרב שחקנים, אנשי המועדון ואוהדים שרצו מאוד לראות את הקפטן לשעבר חוזר. שחקנים בקבוצה אמרו אתמול (רביעי): "אבירם זה בית"ר ירושלים והוא בא להילחם על הקריירה שלו. אלי כהן מאמין בו שיוביל, האוהדים ידחפו אותו והוא לא ייתן להזדמנות הזאת לברוח. ברוך הבא אבירם ברוכיאן, חיכינו לך".

בית”ר ירושלים: אבירם ברוכיאן חתם עד תום העונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא לא ייתן להזדמנות הזו לברוח". אבירם ברוכיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחקנים הוסיפו: "זה עניין של זמן עד שאבירם יהיה שחקן הרכב. מדהים שהציעו לו אופציה לעונה הבאה בתוספת 20 אחוז והוא נלחם שלא לעשות את זה אלא לסיים את העונה ורק אז לשבת כי הוא האמין בעצמו שבסוף העונה הוא יהיה שווה יותר. זה אבירם של הימים היפים". אגב, בסופו של דבר ברוכיאן קיבל את דרישת אלי טביב וחתם על אופציה לעונה נוספת.

החזרה של ברוכיאן מדרדרת עוד יותר את מעמדו המקצועי של דוד רביבו. אמנם רביבו הגיע לקבוצה על תקן כינור שני, אך כבר עתה ברור כי אם עד עכשיו ישנה מתיחות בנוגע למעמדו, כעת מעריכים במועדון שהפיצוץ הוא רק עניין של זמן. שחקנים בקבוצה אמרו אתמול: "כולם יודעים מה המשמעות של צירוף אבירם. הצוות המקצועי מאמין באבירם ולא מאמין בדוד רביבו שעוד עשוי לעבור מהספסל ליציע והסוף של הסיפור די ידוע והוא לא יהיה טוב".

בבית"ר אף הוסיפו ואמרו אתמול: "יכול להיות שהיום טביב מצטער על הצירוף של דוד רביבו בקיץ. זה לא נעים מחיים רביבו שלחץ לראות את אח שלו מצטרף ורוצה לראות אותו משחק. נקווה שעכשיו יישבו וימצאו את הפתרונות כדי שיהיה שקט בקבוצה". גורם בקבוצה הוסיף על כך ואמר: "יהיה שקט בקבוצה ומי שיסטה מהקודים הברורים של ההתנהלות יודע מה המשמעות. בית"ר וההצלחה שלה מעל הכול - אלי טביב מאוד ברור בנושא הזה וההחלטות שלו מבהירות את זה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דוד רביבו שחקן בית"ר ירושלים מול הפועל רעננה. ברני ארדוב
"זה לא נעים מחיים רביבו שלחץ לראות את אח שלו מצטרף ורוצה לראות אותו משחק". דוד רביבו/ברני ארדוב

היום (17:30) תערוך בית"ר משחק אימון בקרית שמונה נגד הפועל המקומית, משחק שיועבר בשידור חי בוואלה! ספורט. המאמן אלי כהן צפוי לתרגל בהרכב את תומר ירוחם כמגן ימני כאופציה לקראת הפועל תל אביב וכמו כן שחקנים כמו טטה בנגורה, ברק משה ובריאן ז'ונס יזכו לדקות משחק נוספות במטרה להכניס אותם לכושר משחק גבוה. ברוכיאן רצה להצטרף לקבוצה בקרית שמונה, אך במועדון אמרו לו שזה מיותר ועדיף שיצטרף לקבוצה עם חזרתה לאימונים ביום ראשון.

קפטן סיירה לאון איברהים קרנגו יגיע בסוף השבוע או מקסימום בתחילת השבוע הבא לישראל ויחל בהתרשמות של כשבוע במועדון. אם ירשים, הוא יצורף במקומו של אייס קרים שיוקפא. בבית"ר יבדקו אפשרות להחתים את השחקן עד לחודש ינואר. במוצאי שבת ייערך ערב הגאלה של המועדון בירושלים בו יוצגו שחקני הקבוצה, יימכרו מנויים ותתקיים מכירה פומבית של פריטי המועדון. בבית"ר רוצים להתחיל ולבנות מחדש את הסביבה העסקית של המועדון שדעכה בשנים האחרונות וערב הגאלה הוא הצעד הראשות של הנהלת המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully