וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הובסה 91:69 מול דטרויט פיסטונס

האלופה ממשיכה לספוג תבוסות במסעה בארה"ב: אחרי שפיגרה ב-40 הפרש אחרי שלושה רבעים, הצליחה לצמק בגארבג' טיים

גרג  מונרו, דטרויט פיסטונס, מול איקה אופאוגבו, מכבי חיפה. AP
נדרסו. חיפה מול הפיסטונס/AP

מכבי חיפה המשיכה גם הלילה (רביעי) את התצוגות הלא מרשימות שלה מול קבוצות ה-NBA, כשהובסה 91:69 מול דטרויט. כזכור, אתמול הובסה חיפה 130:89 מול פיניקס, והפעם האלופה הישראלית הפסידה ב-22 הפרש "בלבד", אבל צימוק הפער היה עמוק ברבע הרביעי, כשהמשחק היה גמור.

אחרי שלושה רבעים התוצאה הייתה 40:80 לפיסטונס. עד הרבע הרביעי שחקני האלופה לא הצליחו לקלוע יותר מ-14 נקודות ברבע, אבל ב-12 הדקות האחרונות רשמו ריצה 11:29 שהמתיקה את הגלולה המרה.

צפו בתקציר ההפסד

דגן יבזורי, מכבי חיפה, מול שחקן דטרויט פיסטונס, קנטביוס קולדוול פופ. AP
0 נקודות ב-0 מ-7 מהשדה ב-24 דקות. יבזורי/AP

דייויד קוביאן, מי שמוגדר כיורש של פול סטול, בלט במכבי חיפה עם 20 נקודות, כולל 6 מ-8 מהשלוש. דונטה סמית סיפק טריפל דאבל, כשקלע 12 נקודות והוסיף 11 אסיסטים ו-11 ריבאונדים. בריאן רנדל קלע 14. שחקני חיפה סיימו עם 26 איבודי כדור.

מנגד, בפיסטונס בלט אנדרה דראמונד עם 17 נקודות ו-9 כדורים חוזרים, ג'וש סמית קלע 12, גרג מונרו קלע 13, ברנדון ג'נינגס קלע 15.

בריאן רנדל, מכבי חיפה, מול שחקן דטרויט פיסטונס טוני מיטשל. AP
לא נעים. רנדל מול הפיסטונס/AP

דני פרנקו סיכם: "אנחנו מתמודדים ברמה תחרותית שמעולם לא ראינו במונחים של עקביות, גודל וכישרון. לקח לנו זמן להתרגל ולעיתים זה היה מתסכל מכיוון שהיו לנו הרבה איבודי כדור, אבל במחצית השנייה שיחקנו ממש כמו קבוצה ואני גאה מהדרך שבה הופענו. אם נוכל להתחרות ברמות האלו, זה משהו שיהפוך אותנו לחזקים יותר. אני אף פעם לא שמח להפסיד, אבל אני שמח מהאופי והלחימה של הבחורים על הפרקט".

דייויד קוביאן: "אני חושב שהגענו למחצית הראשונה עייפים אחרי הבאק טו באק מכיון שאנחנו משחקים נגד אתלטים ברמה מעולה. במחצית השנייה יצאנו קשוחים יותר. התחלנו לקחת ריבאונדים והבחורים החלו להרגיש בנוח מבחינה התקפית. אנחנו מנסים להשתפר. זה הולך להיות קשה מכיוון שאנחנו משחקים נגד הקבוצות הכי טובות, אבל אנחנו פשוט צריכים להתמקד בעצמנו. אנחנו צריכים להמשיך ליהנות מכיוון שזו התנסות נפלאה לכולנו, ועם זאת אנחנו צריכים להמשיך להשתפר".

אורי קוקיה סיפר בגל"צ: "זו הייתה חוויה מאוד גדולה, זו זכות עבורנו לשחק מול קבוצות מה-NBA. אנחנו קבוצה חדשה, אבל גם ככה הפערים עצומים. בסופו של דבר זה היה אתגר, אבל גם מאוד כיף. כולם מאוד רוצים להצליח, ואתמול הייתה תחושה לא נעימה כשהובסנו מול פיניקס, אבל היום מבחינה הגנתית כבר נראינו יותר טוב, ושמחנו שבסוף צימקנו, כי רצינו לייצג את העיר ואת הכדורסל הישראלי בכבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully