וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הובסה מול פיניקס, צפו בקוז'יקרו חוטף דאנק

הסאנס התעללו באלופה הישראלית עם ניצחון ב-41 הפרש, 89:130, חיפה איבדה 23 כדורים. יבזורי קלע 14, סמית' 13

אלופת ישראל בכדורסל, מכבי חיפה, הובסה לפנות בוקר (שלישי) 130:89 על ידי פיניקס סאנס בפתיחת מסע המשחקים שלה בארצות הברית. הירוקים שיצאו להתמודד עם קבוצות ה-NBA בפעם השלישית בארבע השנים האחרונות, ישחקו גם נגד דטרויט פיסטונס וממפיס גריזליס.

שחקן מכבי חיפה, דונטה סמית'. george nikitin, AP
לא נעים. דונטה סמית'/AP, george nikitin

הקבוצה של פרנקו לא יכלה למהירות והפיזיות של הסאנס ולא היוותה יריב בשום שלב של המשחק. הירוקים איבדו 23 כדורים, קלעו ב-39 אחוזים מהשדה ופיגרו 47:31 בריבאונדים. הסאנס הוליכו 16:32 כבר אחרי הרבע הראשון ומשם דאגו להגדיל את היתרון בהדרגה עד לניצחון ב-41 הבדל בסיום.

דגן יבזורי הוביל את האלופה עם 14 נקודות, דונטה סמית' ניסה לעזור עם 13 נקודות ו-8 ריבאונדים ובריאן רנדל (5 איבודים) ומורן רוט קלעו 12 כל אחד. הזר החדש מוונצואלה, דויד קובילן, עלה מהספסל וסיים עם 11 נקודות ו-4 אסיסטים.

הסאנס שיתפו 16 שחקנים שונים ואף אחד מהם לא שיחק יותר מ-24 דקות. אריק בלדסו הוביל את רשימת הקלעים עם 22 נקודות, גוראן דראגיץ' הוסיף 16 וארצ'י גודווין קלע 13. אצל ה"ישראלים" לשעבר: פי ג'יי טאקר קלע 7 נקודות ודיונטה כריסמס לא קלע.

מאמן הקבוצה, דני פרנקו, אמר בסיום: "זו היתה חוויה נהדרת. השחקנים התרגשו וזה הורגש בחלק מהמשחק. כל משחק אנחנו רוצים לנצח, אז כמובן שזה מאכזב. נתנער מהמשחק ונתכונן למשחק מחר נגד דטרויט. אנחנו גם מתכוננים למשחק היורוקאפ הראשון".

מורן רוט הוסיף: "כשאתה מתחרה ברמות הגבוהות ביותר בעולם, אתה צריך להעלות את הרמה שלך. לא שיחקנו מספיק טוב כדי להישאר תחרותיים. נעלה מחר על המגרש וננסה להיראות אחרת נגד דטרויט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully