וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "בלו לא איבד את הקליעה, רואים שהוא רוצה"

הפורוורד לא יהיה בסגל של הצהובים בחצי גמר גביע ווינר מול הפועל אילת (20:45, ספורט 5 ו-HD), אך במועדון מתרשמים מאוד בינתיים מיכולותיו באימונים: "אי אפשר לקחת ממנו את הכישרון". נעימי בסגל, הלפרין לא ישחק במשחקה של ירושלים מול חולון בגלל פציעה (18:15, 5+ ליי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ליגת העל בכדורסל תחל ביום ראשון הקרוב, אבל עוד קודם לכן יחולק התואר הראשון של העונה, גביע ווינר. מחר (רביעי), ייערכו שני משחקי חצי הגמר במפעל, כאשר תחילה תפגוש הפועל חולון את הפועל ירושלים (18:15, 5+ לייב) ולאחר מכן מכבי תל אביב תתמודד מול הפועל אילת (20:45, ספורט 5 ו-HD).

דייויד בלו שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
נותן את כולו באימונים. בלו/קובי אליהו

מכבי תל אביב - הפועל אילת (20:45, ספורט 5 ו-HD)

אחרי הניצחון הקליל בדרבי, ממשיכים הצהובים להתכונן לקראת חצי גמר גביע ווינר מול קבוצתו של עודד קטש. במכבי עדיין מתלבטים בנוגע לזהותו של השחקן שיושאל אם וכאשר דייויד בלו יחתום בקבוצה. מה שמסתמן לעת עתה כעניין זמני בלבד. התחרות כעת היא בין ג'ייק כהן ליובל נעימי, שיקבל הזדמנות לשחק מחר ויכלל בסגל של בלאט. גיא פניני, הסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ייעדר.

כרגע סבורים במועדון כי ישנם יותר מדי שחקנים בסגל. נעימי זוכה להתעניינות רבה מצד כמה קבוצות בליגת העל - בראשן הפועל גלבוע גליל ובני הרצליה. במכבי תל אביב הבהירו היום בנוגע לדייויד בלו כי "הוא צריך לחתום לפני שישחק", אך הדגישו כי הוא מרשים באימונים: "את מה שיש לדייויד בלו מבחינת כישרון אי אפשר לקחת ממנו, גם אם הוא לא שיחק הרבה זמן. הוא בהחלט לא איבד את הקליעה. הוא משקיע ונותן את כל כולו, רואים שהוא רוצה מאוד".

בלו ערך אימונים מלאים בימים האחרונים, כשגם הבדיקות הרפואיות שערך וגם היכולת עצמה עודדו את ראשי הצהובים. במכבי אומנם עדיין לא מתחייבים כי בלו יחתום, אבל קשה מאוד להאמין שבקצב העניינים הנוכחי ואחרי כל הפניות שנעשו אליו בקיץ, קשה מאוד להאמין שיוותרו עליו כשתגיע שעת החתימה.

מי שתפגוש את הצהובים בחצי הגמר תהיה הפועל אילת שלא בדיוק נלהבת מהמעמד. בקבוצה של עודד קטש, שגברה ברבע הגמר על מכבי ראשון לציון אמרו לאחר הניצחון שהיו מעדיפים לקיים אימונים במקום לשחק מול סגנית האלופה בטורניר הכנה, אך ינסו להשיג את המקסימום מהמשחק. אילת קיבלה הצגה נהדרת מטרנס רודריק ברבע הגמר (28 נקודות ב-11 מ-13 מהשדה), אך קטש ללא ספק ירצה לראות הרבה יותר מהישראלים שלו, שלא ממש הופיעו לקרב מול ראשון, ובלעדיהם יהיה קשה מאוד לגבור על מכבי תל אביב החזקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
יובל נעימי מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
יקבל את הצ'אנס להרשים. נעימי/ברני ארדוב

הפועל חולון - הפועל ירושלים (18:15, 5+ לייב)

החולונים הציגו יכולת נאה ברבע הגמר וגברו על גלבוע/גליל ללא קושי, למרות רבע ראשון חלש. חולון נעזרה ביכולת טובה מאוד של שני הזרים החדשים שלה, בריאן אסברי ואנתוני גודס. הם ינסו להפתיע את הקבוצה של בראד גרינברג, שצוברת ביטחון ותיאום לאיטה לקראת עונה מלאה בציפיות. לורנס באוורס שוב לא יוכל לשחק בגלל פציעה, ובקבוצה מקווים מאוד שהוא יחזור בקרוב כדי שיוכלו לאמוד את יכולותיו.

ירושלים זכתה פעמיים בעבר בגביע ווינר, אולם מאז ההפסד למכבי תל אביב בגמר של 2010/11, היא לא חזרה למעמד הגמר של המפעל השלישי ביוקרתו. חולון לעומת זאת, הייתה שם לפני שנתיים והפסידה במשחק צמוד למכבי תל אביב. גרינברג נתן קרדיט ברבע הגמר לאדם אריאל ורפי מנקו הצעירים והם החזירו ביכולת טובה בניצחון הקליל על נתניה, אבל הפעם זה כבר אמור להיות קשה יותר. קבוצתו של גרינברג תיאלץ להסתדר שוב ללא יותם הלפרין שלא צפוי לשחק בגלל פציעה.

שחקן הפועל חולון אנתוני גודס. ניב אהרונסון
ילהט גם מול ירושלים? גודס/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully