וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו: "היה מוזר ומרגש לחזור, תחושת דז'ה וו"

8.10.2013 / 10:13

מכבי תל אביב ניצחה בדרבי, דייויד בלו לא התלבש אבל מצפה לבכורה: "אם זה היה תלוי בי, כבר הייתי משחק". על הרוטציה הרחבה: "נוכל לשחק בקצב גבוה יותר". בלאט לא מרוצה מהירידה ביכולת, רייס מנסה להרגיע: "זה יילך וישתפר". דאגה בקבוצה ממצב הפצועים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בניגוד לפיקנטריה שמתלווה לדרבי התל אביבי, המשחק אמש (שני) בין מכבי תל אביב ולהפועל תל אביב במסגרת גביע ווינר התנהל בצורה מנומנמת. מכבי לא התקשתה מול האדומים לאורך כל המשחק, גם שהציגה יכולת חלשה במחצית השנייה, ואחרי שכבר הוליכה ב-30 הפרש, ניצחה 73:87 את היריבה העירונית.

לאחר המשחק המאמן דיוויד בלאט העיר לשחקנים בחדר ההלבשה על הירידה ביכולת לקראת סיום המשחק ואיבוד היתרון גדול. בלאט גם התייחס ליכולת של טיירס רייס, ואמר כי "הוא עדיין בשלב התאקלמות".

שחקן מכבי תל אביב טייריס רייס מול שחקן הפועל תל אביב וינסנט קאונסיל. ברני ארדוב
"הרגשה טובה לשחק מול הקהל". רייס/ברני ארדוב

רייס עצמו סיפר על המשחק הרשמי הראשון שלו: "זו הרגשה טובה לשחק מול הקהל. זו הסיבה שהגענו לכאן, ואנחנו יודעים שזה יהיה עוד יותר טוב ויותר גדול".

על היכולת הרופפת של הצהובים במחצית השנייה הוסיף רייס: "לפעמים כשיש יתרון גדול אתה קצת מוריד את הרגל מהגז, אבל אנחנו צריכים לדעת לקחת את היתרון הזה ולהפוך אותו ליתרון גדול יותר".

לשאלה כיצד משפיע עליו כשיש סביבו כל כך הרבה שחקנים איכותיים בקבוצה, השיב השחקן: "זו פעם ראשונה עבורי שאני משחק עם כל כך הרבה שחקנים שיכולים לעשות כל כך הרבה דברים מגוונים. אני נרגש לקראת האתגר. זה גם טוב, כי אני לא צריך לעשות הכל לבד, וזה עושה את המשחק הרבה יותר קל".

הגארד נשאל האם זה עלול להשפיע על השחקנים או לערער את ביטחונם, ועל כך ענה: "כשיש רוטציה רחבה, אתה עולה לפרקט ואתה דווקא יודע שכל אחד מגבה את השני. זו קבוצה".

לגבי היריבה בחצי הגמר, הפועל אילת, הודה רייס: "אני עדיין לא מכיר אותם, אבל אני בטוח שנראה אותם הרבה ונתכונן אליהם לקראת המשחק. זה לא משנה אם זה בנוקיה או לא. זה לא יהיה המשחק הראשון שנשחק מחוץ להיכל, נצטרך לבוא ולעשות את זה מחר מול היריבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני מכבי תל אביב דייויד בלו, יובל נעימי, שון ג'יימס. ברני ארדוב
מתי כולם ישחקו? בלו/ברני ארדוב

דיוויד בלו, שלא התלבש למשחק, הוסיף: "מכבי נראית טוב, עובדה שהיא ניצחה במשחק. מתי אשחק? זה תלוי בצוות המאמנים ובהחלטתם. אם זה היה תלוי בי הייתי משחק מיד. אבל צוות האימון הם המקצוענים והם אלו שיידעו מתי הזמן הנכון לכך".

על הרוטציה שתתרחב עד יותר, כאשר יתחיל לשחק, הוסיף בלו: "זה תלוי בדיויד. זו תמיד בעיה טובה עבור המאמן כשיש לו שחקנים טובים בסגל. כשיש סגל עמוק אתה יכול לשחק בקצב גבוה יותר. כולם גם משחקים חזק יותר וכך שיש יותר סיכוי להשיג ניצחונות".

על האווירה וחזרתו לנוקיה, הוסיף בלו: "הייתה הרגשה של דז'ה וו. זה היה מוזר ולחשוב שוב את האווירה זה היה מרגש וגם סוריאליסטי ואני מאוד שמח שאני כאן".

בתוך כך, במכבי תל אביב מודאגים מפציעות הרבות מהן סובלים שחקני הקבוצה. היקמן סובל מכאבים בקרסול ולא התאמן שבועיים, שון ג'יימס התחיל להתאמן אחרי שלושה שבועות ובהתאוששות, וגיא פניני סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ועבר בדיקת MRI.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully