וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "ניצחונות שמלמדים אותך זה הכי טוב שיש"

7.10.2013 / 22:32

מאמן מכבי ת"א היה מרוצה בעיקר מהמחצית הראשונה בדרבי. אדלשטיין זועם: "איך יכול להיות שמשחקים ביד אליהו?"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב צלחה בלי בעיות מיוחדות את משחקה הרשמי הראשון העונה, כשהביסה את הפועל תל אביב 73:87 ברבע גמר גביע ווינר. הקבוצה של דיוויד בלאט, ללא שון ג'יימס ויובל נעימי (וכמובן שגם ללא דייויד בלו עדיין), כבר הוליכה ב-28 הפרש על יריבתה העירונית עם הצגה פנטסטית של דווין סמית', שהפציץ 28 נקודות באחוזים נפלאים. האדומים עוד הצליחו להמתיק את הגלולה עם מחצית שניה טובה, אך לא יותר. מכבי תפגוש בחצי גמר המפעל את הפועל אילת ביום רביעי.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ברני ארדוב
מרוצה, ומבין שיש לו עוד עבודה. בלאט/ברני ארדוב

"במחצית הראשונה שיחקנו כדורסל יוצא מן הכלל", אמר דיוויד בלאט בסיום. "במחצית השנייה פחות, גם בגלל העובדה שהפועל שיחקה יותר טוב ויותר אגרסיבי. ניצחונות שמלמדים זה הדבר הכי טוב שיש ואני יוצא מפה גם מעודד מההופעה שלנו וגם מלא נקודות שאני יכול ללמד ולעזור לקבוצה להשתפר".

בלאט נשאל לגבי היכולת הבינונית של טייריס רייס ועל כך שריקי היקמן שיחק שמונה דקות בלבד, והשיב: "רייס עדיין בשלב התאקלמות. היקמן לא מתאמן כבר שבועיים, שון ג'יימס התחיל להתאמן אחרי שלושה שבועות. הם, ביחד עם דווין, שני השחקנים הכי טובים שלנו, והם לא התחילו לשחק, זה מדאיג. זה גם מעודד, כי כשהם יהיו בכושר נהיה עוד יותר חזקים. יש להיקמן מתיחה בקרסול והוא לא מצליח לצאת מזה. עשינו את כל הבדיקות האפשרויות, זה לא מראה שום דבר אבל כאב יש לו. הוא לא כשיר ולא בכושר. לגבי רייס, הוא צריך לעבור את כל מה שעוברים שבאים למכבי עם ציפיות ולחץ של שחקן שצריך לתת משהו".

על הפציעה שעבר גיא פניני בפתיחת המשחק אמר המאמן: "לא יודע כרגע מה המצב של פניני, הוא היה מצוין במחצית הראשונה. הוא משחק טוב השנה, והוא הרגיש מתיחה ברגל, זה יחייב אותנו לעשות לו MRI, נקווה שהנזק לא גדול".

דווין סמית', המצטיין בשורות מכבי תל אביב עם 28 נקודות: "התחלנו טוב, רצנו ולחצנו, ננסה להשתפר ולהיות אגרסיביים לאורך כל המשחק, גם אם מובילים. זו התחלה טובה לעונה. אנחנו עדיין צריכים להשתפר כקבוצה. התאמנו הרבה זמן, ומרגיש מצוין לחזור סוף סוף לשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב דווין סמית' מטביע. ברני ארדוב
"ננסה להשתפר ולהיות אגרסיביים לאורך כל המשחק". סמית'/ברני ארדוב

ארז אדלשטיין ביקר בסיום את ההחלטה להעביר את משחקי גביע ווינר ליד אליהו: "ניסו לעשות כאן לחם ושעשועים להמונים. איך יכול להיות שמשחקים באולם הביתי של מכבי תל אביב בגביע ווינר? למה זה צריך להיות ביד אליהו? לפחות השחקנים שלי למדו מה זה לשחק כאן, ואת העוצמה שבזה.

אדלשטיין תקף גם את ההחלטה להעתיק את משחק הבית הראשון של האדומים העונה דוווקא לגן נר, לאולם מרוחק מתל אביב: "אין לי כוח יותר להתווכח, אבל משחקי הרדיוס פסו מהעולם. אבל יש עוד דברים להגיד - איך יכול להיות שמחזור הגביע משוחק לפני גביע ווינר? כביכול הטורניר הזה היה כדי שנוכל לעשות ניסויי כלים, אז לאן הרעיון הזה הלך? צריך פה בעל בית לענף".

לגבי המשחק עצמו אמר אדלשטיין: "אני לא מרוצה מהמשחק הזה. אמרתי לפני המשחק שלא היו לי יותר מדי ציפיות, אני שמח לפחות מזה ששמרנו כמו שאנחנו מתאמנים והתקפנו כמו שבאימונים. יש קבוצות יותר גדולות ששילמו שכר לימוד במשחק הראשון ביד אליהו. למרות שהמשחק הזה היה הפוך על הפוך, פתחנו את המשחק טוב ולחצנו, הייתי בטוח שאנחנו יודעים מה לעשות. לא לימדו אותי להפסיד. התשוקה שלי חשובה למועדון".

רביב לימונד הוסיף: "התחלנו את המשחק לא מוכנים, לבוא לכאן ולתת להם לרוץ כמו שנתנו להם וקליעות פתוחות לשלוש - אז נכנסנו לבור עמוק. בחצי השני הראינו את הזהות שלנו, קבוצה שלוחמת ולא מוותרת לרגע. מזה אנחנו מאוד מעודדים. זה לא מה שאנחנו מכוונים אליו לאורך העונה ואני מקווה שבמשחקים האמיתיים במהלך העונה נופיע גם לדרבי בצורה אחרת ותראו הפועל אחרת. אנחנו לא קבוצה שתבוא לשחק כמו ששיחקנו בחצי הראשון עם הגנה רופסת. יש לנו הרבה עבודה ואנחנו בכיוון הנכון".

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
לא אהב את ההחלטה. אדלשטיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully