וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: מכבי ת"א ניצחה 73:87 את הפועל ברבע הגמר

הצהובים ברחו כבר ברבע הראשון ומשם לא הביטו לאחור בדרבי הראשון של העונה. דווין סמית' בלט עם 28 נקודות

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מבין כל ארבעת משחקי רבע גמר גביע ווינר, זה שהבטיח הכי הרבה היה האחרון, הדרבי התל אביבי. אלא שבסופו של דבר, על הפרקט המשחק הזה הפך מהר מאוד לחד צדדי ומכבי תל אביב ניצחה את הפועל ללא קושי 73:87. הצהובים הציגו את הסגל החדש והעמוק שלהם, אבל שוב נעזרו בדווין סמית', שכיכב עם 28 נקודות. מנגד, האדומים עדיין נראו מפוזרים וחסרו את הרכש החדש ג'סטין הארפר.

בלאט, גודס, אליהו, אינגלס: דני פדרמן מדבר על הכל

שחקן מכבי תל אביב ג'ו אינגלס מול שחקן הפועל תל אביב מתן נאור. ברני ארדוב
הדרבי הראשון צהוב. אינגלס מול נאור/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

מתן נאור פתח עם חטיפה, סל ועבירה. הצהובים לא נבהלו ועם ריצת 0:9 ביצעו בריחה קטנה וראשונה. סמית' צלף עוד שלשה, אבל קאונסיל הגיב בדאנק יפה. רייס טס למתפרצת והקפיץ את אינגלס לאלי-הופ ואת הקהל הצהוב. סל ועבירה של סופו העלו את הצהובים ל-14:24. מכבי המשיכה לטוס קדימה וסל עם הבאזר של לנדסברג קבע 16:31 בסיום הרבע הראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מכבי תל אביב דווין סמית' מול שחקן הפועל תל אביב וינסנט קאונסיל. ברני ארדוב
סמית' היה גדול על קאונסיל ונאור כבר ברבע הראשון/ברני ארדוב

רבע 2:

סופו טס למתפרצת נהדרת וקבע 18:35, כשהאדומים לא מגיעים לצבע. סמית' הוסיף עוד שלשה וזה כבר 20 הבדל, שלוש דקות בלבד ברבע השני. עוד שלשה של סמית' ועוד דאנק שלו, העלו אותו ל-18 אישיות ואת מכבי ל-22:45, חמש דקות למחצית. הכול נכנס לצהובים ורייס הוסיף עוד שלשה מטורפת עם הבאזר לשעון ה-24. המחצית הסתיימה על 28:54.

שחקן הפועל תל אביב יונתן שולדברנד מול שחקן מכבי תל אביב גיא פניני. ברני ארדוב
שוב איתנו. פניני מול שולדברנד/ברני ארדוב

רבע 3:

שולדברנד צבר כמה נקודות מהירות, אבל טיוס לא נתן לאדומים לפתח מומנטום והגארבג' טיים חגג. גם ג'ייק כהן הראה שיש לו כדורסל טוב עם סל נאה. ההפרש כבר ירד ל-18 עם כמה דקות טובות של הפועל, אבל דווין סמית' נלחם והניח עוד שתיים. עד לסיום הרבע האדומים נגסו מעט בהפרש ולעשר הדקות האחרונות מכבי עלתה ביתרון 51:68.

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית' מטביע. ברני ארדוב
מעל כולם. סמית' מטביע/ברני ארדוב

רבע 4:

האם יש לנו משחק פתאום? בראון קלע וצימק למינוס 13 בלבד, 55:68. אלא שלנדסברג מיד צינן את ההתלהבות האדומה עם סל ועבירה. שלשה של אוחיון עם הבאזר העלתה את מכבי ל-62:78, חמש דקות לסיום. כל ניסיון קאמבק אדום נתקל בסל צהוב והמשחק התקרב לסיומו, כשמכבי שומרת על יתרון דו ספרתי. זה נגמר 73:87 קל למכבי.

שחקן מכבי תל אביב טייריס רייס מול שחקן הפועל תל אביב וינסנט קאונסיל. ברני ארדוב
קיבל הרבה יותר דקות מהיקמן, אך היה די מפוזר. רייס/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: דווין סמית' 28 (7 מ-12 ל-2, 4 מ-6 ל-3, 7 ריבאונדים), סילבן לנדסברג 13 (5 מ-7 ל-2, 0 מ-3 ל-3, 7 ריבאונדים), יוגב אוחיון 12 (3 חטיפות, 4 איבודים), ג'ו אינגלס 9 (1 מ-5 ל-3, 4 אסיסטים), סופוקליס שחורציאניטיס 9 (7 ריבאונדים), ג'ייק כהן 7, אלכס טיוס 6, טייריס רייס 3 (1 מ-8 מהשדה, 6 אסיסטים, 3 חטיפות 3 איבודים). גיא פניני (4 דקות) וריקי היקמן (8 דקות) שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל תל אביב: קרלון בראון 21 (6 מ-7 ל-2), יונתן שולדברנד 17 (4 מ-6 ל-2, 3 מ-4 ל-3, 5 ריבאונדים, 5 אסיסטים), רביב לימונד 14 (4 מ-12 מהשדה, 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 5 חטיפות, 3 איבודים) ג'וש אוונס 12 (3 חסימות), מתן נאור 5, וינסנט קאונסיל 2 (1 מ-6 מהשדה, 4 איבודים), יוני ניר 2. יותם שירן, רום גפן וטמיר אריאלי שותפו ולא קלעו.

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה. ברני ארדוב
נהנה מהאחות מהכדורסל. פאולו סוזה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully