וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת נגד אדלשטיין: "מוציא תסכולים מההכנה הלקויה שלו"

8.10.2013 / 12:43

מאמן הפועל תל אביב זעם שהדרבי נערך בנוקיה, במנהלת הגיבו: "הטרנד החדש שלו זה האשמות חסרות שחר". מהאדומים נמסר: "זו תגובה של גן ילדים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בהפועל תל אביב התאכזבו מההפסד אמש (שני) 87:73 בדרבי ברבע גמר גביע ווינר למכבי תל אביב, אך בעיקר מהיכולת במחצית הראשונה. האדומים נראו נרפים מאוד, נתנו למכבי לרוץ ולקלוע מחוץ לקשת באין מפריע, ונקלעו לפיגור גדול. למחצית השנייה כבר עלתה קבוצה אחרת, כשיונתן שולדבנרד, ג'וש אוואנס וקרלון בראון נראו טוב מאוד והובילו את הפועל לניצחון במחצית 33:45. בקבוצה מצפים בצהריים לנחיתתו של הפורוורד ג'סטין הארפר, שחתם בסוף השבוע האחרון, ומאמינים שאיתו ייראו טוב יותר.

שחקן הפועל תל אביב יונתן שולדברנד מול שחקן מכבי תל אביב גיא פניני. ברני ארדוב
יתנחמו ביכולת הטובה במחצית השנייה. שולדברנד וחבר/ברני ארדוב

עם כל הכבוד למשחק, עיקר העניין היה סביב הטענות של האדומים למנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל. בהפועל לא אהבו את שיבוץ הדרבי ליד אליהו, מה שהוביל לכך שרק כ-1,000 אדומים היו ביציע במחאה, ובנוסף את העובדה שלא ניתנה להם הזדמנות אמיתית לבחון את הזרים אוואנס ו-וינסנט קאונסיל מאחר שהשניים כבר נרשמו באיגוד הכדורסל למשחק הגביע נגד אשקלון. המשמעות היא שאם הפועל תחתוך את השחקנים הללו, הם ייחשבו במספר הזרים המקסימלי העונתי, שעומד על שמונה.

בנוסף, בקבוצה קיבלו במהלך יום ראשון הודעה כי משחק הליגה הראשון נגד בני הרצליה יעבור ליום שני, מאחר שערוץ הספורט מעוניין לשדרו. הפועל גוררת עונש רדיוס מאירועי הדרבי בעונה שעברה, אותו קיבלו לאחר שהמירו את העונש המקורי שהטיל עליהם בית הדין - משחק ללא גברים ביציע. בקבוצה היו אמורים לארח את המשחק באולם באשקלון, אך ביום שני האולם אינו פנוי, מה שגרם להם להעבירו לגן נר, הרחוק מעל 100 קילומטר מתל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
קול קורא לנדוד, לנדוד. אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

"באיגוד הכדורסל לא היו מוכנים ללכת לקראתנו בנושא הזה בכלל", אמרו במועדון, "על קילומטרים בודדים פסלו את האפשרות שנארח בנס ציונה או ברמלה. האולם באשדוד עובר שיפוץ, באשקלון תפוס, במלחה יש בעיות עם האבטחה, והעלויות של אירוח ברוממה הן מופרכות. מה שנותר זה להעביר את המשחק לגן נר. זה נראה כאילו הולכים איתנו ראש בראש, ולא לקראתנו. אם לא היו מתעקשים להעביר את זה ליום שני, אז אשקלון זה היה בגדר הסביר".

באיגוד הכדורסל ובמנהלת הליגה לא אהבו את התלונות של האדומים. "במקום להתעסק בעובדות או בכדורסל הם מתעסקים בהטעיית הציבור", אמר גורם באיגוד, "הם יכלו לארח את המשחק נגד הרצליה בהדר יוסף. העונש המקורי היה משחק ללא גברים, לא עונש רדיוס, הם ביקשו מבית הדין להמיר את זה. אם הם היו בודקים דברים מראש, כמו איזה אולמות אפשריים מבחינתם לארח רדיוסים, אולי לא היו מתלוננים עכשיו".

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
"מחפש סיבות חיצוניות להפסד קבוצתו". אדלשטיין/ברני ארדוב

ממנהלת הליגה נמסר היום בתגובה להאשמות של ארז אדלשטיין: "כנראה שהמאמן, אשר זוהי לו השתתפות ראשונה בגביע ווינר, שכח לציין כי במספר עונות גביע ווינר פוצל לשני אולמות, ומספר קבוצות אירחו את הגביע באולמן הביתי. מנהלת הליגה בחרה לערוך את הגביע באולמות בין השאר בהיכל נוקיה כי הוא כרגע האולם היחיד אשר יכול לאכלס את כמות הקהל הגדולה אשר ביקשה לבוא למשחק.

"חבל שמאמן מוציא את תסכוליו מההכנה הלקויה של קבוצתו בצורה של האשמות חסרות שחר כלפי המנהלת ובמציאת סיבות חיצוניות להפסד קבוצתו במשחק זה או אחר.
אדלשטיין מאמן נהדר, אבל לאחרונה התחיל בטרנד חדש של האשמות חסרות שחר.

"במסיבת העיתונאים של המאמנים אשר נערכה ביום רביעי האחרון יצא אדלשטיין נגד החוק הרוסי, אבל שכח כי בשביתה האחרונה של השחקנים אשר דרשו חוק זה, תמך באופן מלא ואף העביר אימונים באופן סדיר לקבוצתו למרות הפסקת האימונים של כל הקבוצות האחרות אשר שיחקו בליגה הישראלית בלבד".

הנהלת הפועל תל אביב הגיבה מצדה: "תגובת המנהלת מדיפה ריח רע של ילדותיות ושקרים שאינם הולמים גוף מכובד האמור להיות שיווני ומייצג את כל קבוצות הליגה. התעסקות המנהלת בהכנת הקבוצה למשחק מתאימה לתגובה של ילד בגן חובה, והשקר בנוגע לכך שהפועל תל אביב התאמנה בזמן שביתת השחקנים הישראלים לעומת הקבוצות האחרות הוא עילה לדיבה - הפועל תל אביב תאפשר למנהלת להתנצל על שקריה תוך 24 שעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully