וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר מבטיח: "השנה הבאה תהיה מצוינת"

למרות האכזבה ב-2013, ולמרות שטרם הבטיח מקום בטורניר סיום העונה, פדרר טוען: "ידעתי שתהיה לי עונה שקטה, אבל אני כבר מחכה לעונה הבאה"

חובבי הטניס מביטים בחוסר נוחות על רוג'ר פדרר בחודשים האחרונים. השוויצרי האגדי, שנחשב לאחד הטניסאים הגדולים בכל הזמנים, רחוק מיכולת השיא שלו, ועבר 2013 לא קלה בכלל, עם יכולת שלא עומדת בסטנדרטים שהעמיד, ועם הישגים מאכזבים מאוד. כעת, כשהוא עדיין לא הבטיח מקום בטורניר סיום העונה, פדרר כבר חושב על 2014.

רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי. רויטרס
לא מוותר. פדרר/רויטרס

"ידעתי עוד לפני כן שהעונה הזאת תהיה קשה, אחרי 2012, עם הזכייה בווימבלדון והאולימפיאדה, ידעתי שהעונה הזו תהיה שקטה יותר", אמר פדרר.

"ציפיתי שהיא לא תהיה מצליחה כמו הקודמת, אבל עכשיו הראש שלי חושב קדימה. הגישה שלי עכשיו אומרת שאוקיי, השנה הבאה תהיה מצוינת, ולא יהיו לי יותר מדי נקודות להגן עליהן, במיוחד בטורנירים מסוימים שבהם אני מחשיב את עצמי פייבוריט. בגלל זה אני כבר מצפה בקוצר רוח ל-2014".

פדרר זכה השנה רק בטורניר האלה, ולא הגיע לאף גמר גרנד סלאם, לראשונה מאז 2002. "אני לא רוצה להתרכז במה שקרה", אומר פדרר, שהפסיד לטומי רוברדו בסיבוב הרביעי באליפות ארה"ב האחרונה לפני חודשיים, "מאז לא חשבתי על המשחק הזה אפילו פעם אחת. אני חושב שהיכולת שלי חוזרת, וזה מה שחשוב. עכשיו צריך להישאר חיובי ולעבוד קשה. זאת הגישה".

רוג'ר פדרר עם הגביע בטורניר האלה. Thomas Starke, GettyImages
הגביע היחיד שלו העונה. פדרר/GettyImages, Thomas Starke

פדדר עדיין לא הבטיח את המקום בטורניר גמר ה-ATP שמאחד את שמונת הטניסאים הטובים בעולם. בעבר היה מבטיח את מקומו חודשים ארוכים לפני תום העונה, ואילו עכשיו, כשהוא מדורג שביעי במירוץ, הוא נאבק עם סטינסלס ואוורינקה ורשאר גאסקה על המקומות האחרונים.

"ברור שהמטרה שלי היא להגיע לשם, אני מחשיב את הטורניר הזה של הטובים מבין הטובים, כך שאני רוצה להיות חלק ממנו", אומר פדרר, "כך שיש לי עדיין מוטיבציה גדולה. בגלל זה הטורנירים בשנחאי, באזל ופריס חשובים לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully