וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' ניצח את נדאל וזכה בטורניר בייג'ינג

הסרבי שלט במשחק מול השור ממאיורקה וניצח אותו 3:6, 4:6. סרינה דרסה את ינקוביץ' אצל הנשים. דל פוטרו זכה בטוקיו

רפאל נדאל אמנם חזר למקום הראשון בעולם אבל היום (ראשון) על המגרש בבייג'ינג, הוא היה מספר 2. השור ממאיורקה הפסיד ליריבו הגדול נובאק דג'וקוביץ', והסרבי חגג עם 3:6, 4:6 בתוך 1:28 שעות וזכה בטורניר בייג'ינג (סך פרסים 2.3 מיליון דולר). זה היה המפגש ה-38 בין נדאל לדג'וקוביץ' (המאזן 16:22 לנדאל), והסרבי סוף סוף גמל לנדאל לאחר שהפסיד לו בשלושת המפגשים האחרונים בין השניים, כולל זה בגמר אליפות ארצות הברית.

נובאק דג'וקוביץ' חוגג זכייה בטורניר בייג'ינג. רויטרס
חתיכת גביע. נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

במערכה הראשונה הספיקה לדג'וקוביץ' שבירה אחת במשחקון השני כדי לנצח. בשלושת המשחקונים שאחרי השבירה דג'וקוביץ' השאיר את נדאל על האפס כשהגיש מול הספרדי, וגם במשחקון התשיעי לא נתקל בבעיה וקבע 3:6 במערכה בה הפציץ 5 אייסים וניצל את היטב את ההגשה השנייה הבינונית של יריבו.

במערכה השנייה דג'וקוביץ' שבר את נדאל מיד במשחקון הראשון, המשיך ל-0:2 במשחקון על האפס, והשיג שתי אפשרויות שבירה במשחקון השלישי, אך נכנע לנדאל. במשחקון הרביעי נולה שוב השאיר את אל-טורו על האפס, ונראה חד וקליל יותר מיריבו. נדאל לא הצליח להשיג אף אפשרות שבירה, וראה את יריבו משלים 4:6 במערכה השנייה וזוכה בטורניר.

נובאק דג'וקוביץ' (ימין) זוכה בטורניר בייג'ינג אחרי ניצחון על רפאל נדאל (שמאל). רויטרס
מספר אחד בעולם, אבל מספר שתיים בגמר בייג'ינג. נדאל/רויטרס

חואן מרטין דל פוטרו ניצח היום בגמר טורניר טוקיו את הקנדי מילוש ראוניץ' 6:7 (5:7), 5:7. היה זה התואר השלישי השנה שהארגנטינאי אסף לחיקו, והוא צפוי לעלות למקום החמישי בעולם. ראוניץ' צפוי להעפיל למקום העשירי בעולם בעקבות העפלתו לגמר.

"שיחקתי ממש טוב בשני המשחקונים האחרונים במשחק, והגבתי טוב לסרבים שלו", אמר דל פוטרו אחרי הניצחון. "היה לי שבוע פנטסטי, שיחקתי טוב יותר מיום ליום, הייתי אגרסיבי, שיחקתי מגוון ועשיתי הכול כדי לנצח".

הטניסאי הארגנטינאי חואן מרטין דל פוטרו חוגג זכייה בטורניר טוקיו. רויטרס
פיניש טוב לעונה. דל פורטו/רויטרס

אצל הנשים, סרינה וויליאמס (1) זכתה בתואר ה-WTA העשירי שלה השנה, עם 2:6, 2:6 על ילנה ינקוביץ' (8) בגמר טורניר בייג'ינג. האמריקאית אמנם ביצעה יותר שגיאות בלתי מחויבות במשחק (29 לעומת 24), אולם 29 ווינרים לעומת 9 בלבד של יריבתה סידרו לה את הניצחון הקליל, ותואר WTA מספר 56. "סרינה פשוט היתה טובה מדי", הודתה ינקוביץ' בסיום.

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. רויטרס
קלי קלות. סרינה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully