וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ': "הניצחון על נדאל חשוב מאוד לביטחון שלי"

נובאק דג'וקוביץ' חגג זכייה בבייג'ינג וניצחון מתוק על רפאל נדאל: "למדתי את הלקח מולו". רפא: "לא יכולתי לעצור אותו"

נובאק דג'וקוביץ' זכה היום (ראשון) בטורניר בייג'ינג בפעם הרביעית, אבל חשוב מכך, גבר בגמר על רפאל נדאל. הספרדי ישוב מחר רשמית למקום הראשון בעולם, אחרי שנה מדהימה, אבל דג'וקוביץ' הצליח לגבור על רפא לראשונה אחרי שלושה הפסדים, וקטע רצף שלילי מול יריבו המר.

"הייתי צריך את הניצחון הזה היום", אמר נולה, "ממש רציתי להניח את הידיים שלי על הגביע הזה ולנצח את נדאל, שהיה השחקן הכי טוב ב-2013. זה חשוב מאוד לביטחון שלי, זה היה חשוב רגשית ומנטאלית עבורי".

נובאק דג'וקוביץ' חוגג זכיי בטורניר בייג'ינג. רויטרס
סוף סוף. דג'וקוביץ'/רויטרס

דג'וקוביץ' שמר על מאזן מושלם בבייג'ינג, 0:19, אחרי שזכה ב-2009, 2010 ו-2012 בטורניר הסיני, והוסיף לחשבון הבנק 557 אלף דולר. "עדיין לא הפסדתי פה", אמר דג'וקוביץ' בגאווה, "אני מאוד אוהב את התנאים פה, אני נהנה פה מכל דקה".

הסרבי צימק את המאזן שלו מול נדאל ל-22:16. "הפעם הצלחתי לשמור על ריכוז ולא לאבד אותו, כפי שקרה לי מולו במונטריאול ואליפות ארה"ב ברגעים חשובים", אמר דג'וקוביץ', "למדתי את הלקח. היו לי מולו כמה משחקים צמודים וקשים, במיוחד זה בארה"ב".

גם נדאל הודה ש"לא מצאתי דרך לעצור אותו היום, הוא היה פשוט חזק מדי עבורי. זה לא היה המשחק הכי טוב שלי, בעוד הוא שיחק ברמה גבוהה, במיוחד בהגשה.

"לא מצאתי את עצמי בהחזרות, הוא שמר על הכדור מאוד נמוך, היה לי קשה לייצר ספין על המגרש הזה. הוא הכה את הכדורים לאיפה שרצה, וכשזה קורה מול שחקן כמו נובאק, אתה אבוד. אין לך שום סיכוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully