וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "למוראטה אין את הניסיון של בנזמה"

אנצ’לוטי שלח מסר לאוהדי ריאל אחרי, והוסיף: "לא מתחרט על מכירת אוזיל". מרטינו: ”בצד ימין ניימאר הוא כמו מסי”

"ראמוס, מוראטה וסופרמן", החמיא ה"אס" בכותרתו לשער של כריסטיאנו רונאלדו עמוק בתוך תוספת הזמן, שהעניק לריאל מדריד 2:3 דרמטי ומתוק מול לבנטה. שוב CR7 עשה את זה והעניק לבלאנקוס שלוש נקודות בתום משחק בו ריאל פיגרה פעמיים בדרך למהפך. מי שסייע לרונאלדו להשיג את הנקודות הוא אלבארו מוראטה, שנכנס כמחליף בדקה ה-69 ובדקה ה-90 השווה ל-2:2. "האוהדים חייבים סבלנות, היו הרבה שינויים בזמן האחרון", אמר מוראטה לאחר הניצחון, "היינו נחושים והשגנו את שער הניצחון. אני שמח שהגול שלי עזר לנצח. בריאל מדריד חייבים להמשיך קדימה גם אם דברים לא הולכים".

כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער, ריאל מדריד. AP
כרגיל, הציל. רונאלדו/AP

כשריאל מדריד משחקת כמו שהיא יודעת, לפעמים מספיקות חמש דקות כדי לנצח", אמר מאמן הבלאנקוס קרלו אנצ'לוטי, "זה היה ניצחון חשוב. לא שיחקנו כדורגל פנטסטי, אבל הניצחון הגיע לנו". חלק מאוהדי ריאל מדריד תומכים בכך שמוראטה, שיחגוג 21 בסוף החודש, יהיה שחקן הרכב על חשבונו של קארים בנזמה אשר הפך למוקצה בברנבאו. אנצ'לוטי התייחס ליכולתו של החלוץ הצעיר ושלח מסר ליציעים: "הוא לא צריך להוכיח לי דבר כי יש לי ביטחון בו. למוראטה אין את הניסיון של בנזמה, קארים הוא שחקן חשוב ותורם לנו הרבה".

בעקבות היכולת שהציגה ריאל מדריד בשבועות האחרונים נשאל אנצ'לוטי האם העברתו של מסוט אוזיל לארסנל לא פגע בקבוצתו. "אני לא מתחרט שמכרנו את אוזיל לארסנל", השיב דון קרליטו, "אני מאחל לו הצלחה, אבל אנחנו לא צריכים אותנו ומסתדרים בלעדיו. אנחנו מבקיעים הרבה שערים, הבעיה היא באיזון שלנו, ביציבות, אנחנו סופגים הרבה שערים".

אלבארו מוראטה, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
הוא לא צריך להוכיח לאנצ'לטי שום דבר. מוראטה/רויטרס

בעוד שריאל מדריד מתקשה לאוף נקודות בליגה, ברצלונה שועטת במעלה הטבלה וניצבת בפסגה עם שמונה ניצחונות משמונה משחקים, אחרי 1:4 קליל על ויאדוליד. לקטלאנים חסר עוד ניצחון אחד כדי להשוות את שיא כל הזמנים בפתיחת עונה - ששייך לבלאנקוס, שניצחו בתשעת המשחקים הראשונים של עונת 1968/69. "בהתחלה היינו חסרי אנרגיה, תיקנו את זה בהמשך אבל זה משהו שנצטרך לפתור אותו כי לא נקבל בכל פעם הזדמנות להתגבר על פתיח רעה", אמר מאמן ברצלונה חרארדו מרטינו. בדקה העשירית חסרונו של ליאונל מסי הפצוע בירך הורגש, כשלוח התוצאות בקמפ נואו הראה 0:1 לאורחים, מגניחה של חאבי גרה. אבל שער של אלכסיס בדקה ה-14, ושערים של צ'אבי (53) אחד נוסף של אלכסיס (64) וגול של ניימאר (70) קבעו את התוצאה.

"יש לי מזל שאני עובד עם שחקנים כאלה", הוסיף מרטינו, "אני נהנה מלאמן אותם". על יכולתו של ניימאר, שהיה מעורב בהתקפה, בישל וכבש אמר מרטינו, "זה כמו שמסי משחק בצד ימין, לא משנה לו איפה לשחק, הוא טוב איפה בכל מקום שמציבים אותו. עם הגיל שלו ואיך שהגוף שלו בנוי זה לא מפתיע שיש לו שישה בישולים, הוא מבקיע ושולט בכל האספקטים. יש מעט מאוד שחקנים ברמה שלו".

שחקן ברצלונה ניימאר מחכה להיכנס לצד מאמנו חרארדו מרטינו. רויטרס
ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully